تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : ۱۸۴۷۶۶

کودک دو ساله باشتی بر اثر غفلت عوامل بهداشت و درمان درگذشت

۶۴
۰
کبنا ؛.farnaz

کودک دوساله باشتی بر اثر عقرب‌زدگی و غفلت مسوولین بهداشت و درمان دار فانی را وداع گفت.
به گزارش کبنا نیوز، پدر و مادری ساکن بوستان باشت کودک دوساله خود را به نام فرناز-ن که در اثر عقرب‌زدگی شرایط جسمی حادی داشت را به درمانگاه بوستان برده و به علت عدم امکانات کافی وی را از آجا به درمانگاه باشت منتقل می‌کنند.
طبق گفته برخی از بستگان متوفی، کودک حدود یک ساعت در درمانگاه باشت بستری بوده که به علت نداشتن سرم و داروی ضد عقرب‌زدگی وی را به بیمارستان شهید رجایی گچساران منتقل می‌کنند اما هنگام رسیدن به گچساران، کودک علائم حیاتی نداشته و بااین‌حال به دستور پزشک متخصص اطفال اقدامات لازم را جهت احیا بیمار انجام می‌دهند و متأسفانه پس از تلاش بسیار، بیمار احیا نشده و وی را فوت‌شده اعلام می‌کنند.
مرگ این کودک ۲ ساله آن‌هم توسط عقرب‌زدگی در حالی اتفاق افتاده است که هر درمانگاهی می‌بایست در فصل تابستان، پیش‌پاافتاده‌ترین داروهای امروزی یعنی سرم عقرب‌زدگی را داشته باشد.

در این اتفاق بسیار تلخ، آنچه سؤال‌برانگیز بوده آن است که درمانگاه باشت درحالی‌که چنین دارویی را نداشته و با توجه به سن بیمار و نیز خطرناک بودن نوع بیماری، چرا در همان لحظه کودک را به بیمارستان شهید رجایی گچساران که از امکانات بیشتر و از سرم ضدعقرب زدگی برخوردار بوده اعزام نکرده است و البته چرا پیش از این درمانگاه باشت چنین داروی مهمی را با توجه به گرمای تابستان تهیه ننموده و آن را از علوم پزشکی استان طلب نکرده است؟!
و البته شاید پاسخ این باشد که عدم بهره وری خاص از درمانگاه بوستان، عدم تجهیزات کافی پزشکی و دارویی در درمانگاه باشت و ناآگاهی پرسنل در اعزام هرچه سریع‌تر بیمار به مرکز مجهزتر، مستقیماً متوجه دانشگاه علوم پزشکی استان باشد.

تحریریه کبنا، حق پاسخگویی را برای دانشگاه علوم پزشکی استان محفوظ می‌دارد.

این خبر تکمیل می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند بهداشت
Iran, Islamic Republic of
وقتی فارغ التحصیل علوم سیاسی در رأس شبکه باشد ، وقتی رئیس بیمارستان ودارو دسته اش با مسائل مالی که حیف ومیل شده ، پایشان درسازمان بازرسی گیر باشد ، وقتی مدیر شبکه در چند جا مشغول به کار باشد و ساعت ۹ در اداره حاضر باشد ، وقتی میدان بهداشتی در اداره توسط مدیر و رئیس مرکز بهداشت بهداشت تبدیل به میدان حذف مخالفان گردد ، باید سرم عقرب زدگی که در دور افتاده ترین خانه های بهداشت شهرستانهای استاهای دیگر موجود است ، در مرکزبهداشتی درمانی بوستان واز آن بدتر در شبکه بهداشت باشت ، نایاب باشد و طفل بیگناه ۲ ساله مظلومانه جانش را ازدست بدهد !!!!!
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
هیچ کم کاری و کمبود دارویی هم نبوده بلکه نهایت تلاش شده است و سرم ضد عقرب هم که تضمینی نیست و بعضی مواقع بر روی بعضی افراد پاسخ نمی دهد .
Iran, Islamic Republic of
وای به حال هر مسئول یا فردی که به نوعی در این ماجرا کوتاهی کرده . شهرهای گرمسیری که همیشه پر از مار و عقرب و حشرات گزنده هستن اگه مراکز درمانیشون داروی اونرو نداشته باشن باید خاک عالم رو بر سر مسئولینشون کرد .
Iran, Islamic Republic of
اجازه بدهید شبکه بهداشت و درمان باشت پاسخگو باشد.
باشت
Iran, Islamic Republic of
////و به درمانگاه باشت هم کشانده@
محمد
Iran, Islamic Republic of
من که تا بهداشت درمان باشت نظرندهد باورنمیکنم قبلا هم به دروغ اتهاماتی واردشده بود
حسین
Iran, Islamic Republic of
پس اون ساختمان مجلل بیمارستان بوستان که جدید ساختن برای چیه؟ پس چرا بچه ها می میرند؟ چرا سرم ضد عقرب نیست؟ لطفا مسئولان جواب بدهند.
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مقصر اصلی است بجای شعار عمل مند فقط خانه به خانه به دنبال گرفتن برنامه بودجه همه بد بختیها از تاج است
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مقصر اصلی است بجای شعار عمل کندفقط خانه به خانه به دنبال گرفتن برنامه بودجه همه بد بختیها از تاج است
ب
Iran, Islamic Republic of
به نظر بنده به عنوان یک ارباب رجوع که انجا بودم تمام تلاش پرستاران را دیدم.هیچ کم کاری در کارشان نبوده و نیست
باوی
Iran, Islamic Republic of
درمانگاه باشت از همه لحاظ دارای امکانات بروز میباشد.شاید تقدیر پروردگار بر این بوده خدا رحمتش کنه ایشالله
باشتی اصیل
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزی که به نام باشت کامنت گذاشته ای کامنت ۵ اتفاقا بیشترین حمایت و همراهی در توسعه باشت جناب دکتر چمن و جناب دکتر تاجگردون با هم داشته اند که نتیجه اش اینهمه امکانات بهداشتی درمانی باشت هست. چرا سخن کذب می گویی دکتر چمن بیشرین کمک را به منطقه باشت در هر دو بخش بهداشت و درمان داشته بروید ببینید در چه زمانی اینهمه پزشک و متخصص و امکانات در باشت اومده.
کارشناس درمان باشت
Iran, Islamic Republic of
آقا وقتی روزانه جان چند نفر را نجات می دهند که کسی نمیاد از مسولین و ریاست دانشگاه و نماینده و مدیر شبکه تشکر کنه اما همینکه یه مورد مشکوک پیش میاد که شاید یه نیروی جزیی سهل انگاری کرده برخی افراد مغرض به خودشون اجازه می دهند که بدون کمترین اطلاعی همه را زیر سوال ببرند.
خوب اگر کسی خطا کرده باشه پزشکی قانونی و چندین و چند نهاد قانونی رسیدگی می کنن.
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
همشهریان عزیز حومه باشت و خود شهرستان .بالحق که دکتر رضایی مدیری توامند در همه زمینه ها بهداشتی و درمانی میباشد.دلیل ندارد عده ای به خاطر بعضی درخواست ها بیشترین تهمت ها را به ایشان وارد کند.غم از دادن خواهر عزیزمان همه را سوگوار کرد .خداوند انشالله در این ماه مبارک خانواده مرحومه را صبر جزیل عنایت فرماید
پزشک باشت
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان این خبر از اساس درست نیست هیچ کمبود سرم ضد عقربی وجود نداشته کلیه کارها طبق اصول پزشکی انجام شد ولی اینجوری نیست که اثر ضد عقرب معجزه باشه و تقریبا پنجاه پنجاه هست.
نویسنده مطلب احتمالا سواد پزشکی نداشته و فکر می کنه سرم ضد عقرب معجزه می کنه.
این کامنت را نوشتم تا از سر بی اطلاعی کسی یا کسانی کار تخریبی نکنند.
باشتی
Iran, Islamic Republic of
ادم سالم بیاد تو درمانگاه باشت مرده برمیگرده..مگه یادمون رفته چند نفر از عزیزانمون رو بر اثر بی دقتی و سهل انگاری پرسنل محترم از دست دادیم.؟؟؟
وارد درمانگاه که میشی همه دنبال کار شخصی خودشونن.مدام باهم در حال شوخی و بگو بخندن
تنها چیزی براشون اصلا اهمیتی نداره جون مردم بیگناهه
اونوقت نماینده محترم میاد و میگه مردم باشت چرا مهاجرت میکنند؟؟
اموزش و پرورش و شبکه بهداشت دو تا از نقطه ضعف های مهم دولت در شهرستان باشت است
ساندیسخور
Iran, Islamic Republic of
مقصر دولت قبلی هست که سرم تهیه نکرده بودند!!
شهروند
Romania
تاجایی که اطلاع دارم شبکه بهداشت باشت بسیار مجهز و دارای نیروهای پرتوان وباسواد هستن فوت این کودک دوساله ربطی به تجهیزات درمانگاه نداره بودن کسانی که در تهران براثر نیش زنبور در مجهزترین بیمارستان فوت شدن چون دارو بر روی بعضی افراد جواب نمیدهد
احسانی
Iran, Islamic Republic of
ماه رمضان وتهمت ?!!! درمانگاه باشت هیچ کمبودی نداشته اقدامات درمانی هم بموقع انجام شد خدابه خانواده اش صبردهد
Iran, Islamic Republic of
کبنارسانه زرد نیست یک رسانه مردمی است انتظارمیروداخبار دقیق به مردم بدهد
کارشناس یک رسانه
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان شما که رسانه با انصاف و بی غرضی هستید انتظار داشتیم این تیتر را نمی زدید چون پرسنل بهداشت و درمان از زحمت کش ترین افراد هستند. قبلا هم اگر یادتون باشه برای دهدشت یک سایتی یک داستان اینطوری ساخت اما بعدا حقیقت مشخص شد که اصلا عقرب گزیدگی نبود تا حالا راجع به بودن یا نبودن سرم ضد عقرب بحث بشه و مشخص شد که تشخیص پزشکشون کاملا درست بوده ولی مظلومانه عملکرد بهداشت و درمان زیر سوال رفت. الان هم باید منتظر جواب شبکه باشت باشید.
علی
Iran, Islamic Republic of
چرااصرار داریم که کارمندان باشت را بیتوجه و ناتوان نشان دهیم، پرسنل مرکز باشت کارشان درست و بادقت انجام داده اند کمبود دارویی هم نبوده. چه دلیلی دارد خدمات شبانه روزی پرسنل نادیده گرفته شود؟
Iran, Islamic Republic of
باسلام.وقتی ی نفر که فوق لیسانس علوم سیاسی دارد ولقب دکتر به او میدهند ومدیر یک جای حساس مثل شبکه بهداشت ودرمان باشت میشود وهمان فرد یک خانم طرحی تغذیه رو مسول بیمارستان یا همان بستر درمانی میکند باید فاتحه چنین طفل معصومی رو خواند مادر وپدر این طفل چه گناهی کرده که اینطور باید بی مسولیتی مسولان رو بکشددر ضمن این مدیر هر روز با ماشین اداری در حال اومد ورفت از گچساران وباشت میباشد اون هم ساعت ۸ صبح به بعد
صمد
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه مسئول بی درد سر را
روزه دار
Iran, Islamic Republic of
کامنت گذاران عزیز خسته نباشید لطفا به جواب دکتر رضایی در همین سایت مراجعه کنید و این ماه رمضونی از گناه بدگمانی پرهیز کنید.
Iran, Islamic Republic of
بعداز پاسخ باشت تیتر خبررااصلاح کنید این تیتر تهمت است وازکبنا بعید است
پاسخ به ۲۴
Iran, Islamic Republic of
صمد آقای بیکار ، بنشین و نامه های اداری دیروزت راجواب بده نمیخواد کامنتهای اینجوری بگذاری
Iran, Islamic Republic of
کامنت ۸و۹ بهتراست بدانیدهمکاری و همراهی نماینده مردم با سیستم بهداشت ، درمان استان باعث شده خدمات و امکانات خوبی برای کل استان فراهم شود ، و مدیران بهداشت درمان باقابلیتهای خوبی که دارند موجب گسترش خدمات در استان شوند
Iran, Islamic Republic of
ای صمد !!!!!!! ای کامنت ۲۴!!!!!! خدالعنت کند آدم بیکار و دروغگو را خخخخخخخخ
پزشک خانواده
Iran, Islamic Republic of
دلیل برخی اظهارات و یا همین گزارش سایت کبنا بخاطر اینه که خبر ندارن بعنوان نمونه که تاثیر سرم ضد عقرب پایین است. و باید جلوی عقرب گزیدگی گرفته بشه اگر به همین کامنت ها هم نگاه کنید می بینید که هیچ کس نگفته چرا خانواده پیشگیری نکردند از عقرب گزیدگی. در عقرب سیاه خوزستان تا ۷۰ درصد احتمال مرگ هست.
باوی
Iran, Islamic Republic of
بابا جمع کنید خبرتون با این سایتو
مردم عادت کردند از این طریق از دولت پول بگیره
هیچ پزشک یا پرستاری خودشو زیر سوال نمیبره برای کاهلی مطمئنا بخاطر وجدان کاری همه کاراشونو درست انجام میدن
اگه دنبال دیه هستید هیچی دستتونو نمیگیره
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کنه.خیلی ناراحت شدم. خدا به پدر و مادر محترم این کودک صبر بده. بسیار سخته.
باوی
Iran, Islamic Republic of
مقصر احمدی نژاده!!!!!!!!!!
نادر
Iran, Islamic Republic of
با سلام.... دوست عزیز که احساس زیبایت در مرگ یک کودک به قلیان آمده و شروع به اطلاع رسانی نموده ای.. بسیار خوشحالم که همدردیت را با اطلاع رسانی عنوان نموده ای...من هم تسلیت می گویم و خداوند به خانواده آن کودک صبر عنایت فرماید...
ولی خدا میداند و من و شما هم میدانیم...که قشر بهداشت و درمان خصوصا در مرکز بوستان و باشت انسانهای بسیار زحمت کش و صبوری هستند...و حیف است که چنین صفتهایی را شامل حالشان کنیم...بیاییم و فکورانه تر تصمیم بگیریم.
Iran, Islamic Republic of
کبنا لطفا کفایت کامنت ها را اعلام کنید. برای افکار عمومی گزارش و جوابیه به اندازه کافی رسا هست. نیازی به توضیحات بیشتر چه در موافقت و چه در مخالفت نیست. همین تعداد که نظر دادن بس است. جای پیگیری اختصاصی هم که در رسانه نیست. دیگه همه متوجه شدن داستان چی بوده و چی شده.
بوستان
Iran, Islamic Republic of
این چیزا چیه از خدا بترسید من که از فامیل های این طفل بودم شاهد تمام زحمات پرستارای باشت بودم دیدم چطور اونشیب با تمام توانشون کار کردند و رسوندنش گچساران
اگر اقوام خودم بخوان در حق انها و کارایی که کردند نامردی کنند نهایت بی انصافی را کردند
تا لحظه ای که فرناز را رساندند گچساران داشت گریه می کرد چقد بعد از تحویلش دچار شک شد
اینم جای تشکر فامیل من بود
بباشت
Iran, Islamic Republic of
کبنا خبر نداره مجبوره هر چرت و پرتی بدستش رسید بزنه توی سایت
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست است سرم در نتیجه درمان نهایی تاثیر کمی دارد مهم پیشگیری است
دبیر باشتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر پزشک خانواده باشت که حرف حق زده واقعا باید والدین بعنوان مقصر اصلی جوابگو باشند خوب دقت کنید این کودک دو ساله بوده و باید والدین مواظب بودند که مورد نیش هیج حشره ای قرار نگیره. همیشه همینجوره که ما سهل انگاری خودمون در خیلی از اتفاقات را نمی بینیم اونوقت از پزشکا و پرستارا انتظار معجزه داریم.
Iran, Islamic Republic of
پزشک خانواده محترم یه چیزی برا خودتون میگیدا ؟ حالا برفرض که خانواده جلوی راه عقربا رو باز گذاشتن! اصل این جاست که پروسه درمان به موقع بوده یا نه؟ فلسفه می بافی؟
Iran, Islamic Republic of
درجواب ناشناس واقعا.. داره چه ربطی به تاجگردون داره لابدفردا.. دارنشه مقصرتاجگردونه
باوی
Iran, Islamic Republic of
از خبر که مشخصه بخاطر دشمنی که با مدیریت شبکه داشته زده شده وگرنه چرا از گچساران اسمی نیاوردند در حالی که گچساران فوت کرده
اونجا که ادعا می کنند متخصص اطفال و .... توی بیمارستانشون مستقره
بخاطر دشمنی با یک نفر با ابروی بچه های باشت بازی نکنید
امیدوارم کسی که بخاطر دشمنی همچین حرفایی میزنه جواب کارشو ببینه
بهداشت
Iran, Islamic Republic of
بنده شش ماه هر وقت میرم به بخش مامایی بیمارستان باشت جهت نوار قلب بچه پرسنل بخش مامایی میگن نوار دستگاه نداریم و شش ماه هست تموم شده وکسی هم پیگیری نمیکنه---
asma hosseni
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برا اونی که این خبرو نشر کرد....و جای تاسف داره برای کسانی که بدون و حساب و کتاب و بی اطلاع از اصل قضیه نظر میدن....بد نیست اونایی که هیچ اطلاعی از حوزه بهداشت و درمان باشت ندارن بیان یادشون بدن یکم اگاه بشن.... بعدنظر بدن
Iran, Islamic Republic of
سلام من موافق نظر شماره ۲۳ هستم .لطفا سریعا اقرام به عزل ایشان گردد./
شرمت الله
United States
بعنوان یک فردی که در شب واقع بدلیل بیماری دخترم انجا بودم
پرسنل پزشکی و پرستاری اورژانس شهید رجایی گچساران دلسوزانه و عاشقانه وبا چشمان گریان تلاش خود را درحد توان و حتی بیشتر از حد توان برای احیای این طفل معصوم انجام دادند و لی متاسفانه تقدیر چیز دیگری بود که ازهمین رو عواطف و دلسوزی برادران وخواهران زحمت کش اورژانس گچساران ستودنی و قابل تقدیر است


ولی ولی ولی ولی ولی

از ساعت ۱۲ شب تا ۳ونیم بامداد که عزیزان مشغول احیای ان طفل معصوم بودند
حدود ۳۰ الی ۳۵ بیمار اورژآنسی دیگر که پذیرش شده بودند بعلت نبود پزشک در اورژانس سر در گم ومنتظر تنها پزشک محترمی بودند که مشغول به احیای طفل معصوم بود بنده بعنوان یک شهروند عادی گچسارانی از مسئول محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران و همچنین مدیر محترم بیمارستان شهید رجایی گچساران سرکار خانم دکتر حافظ قرانی سوال میکنم

یک
آیا فرد بیماری که ساعت ۱۲شب به اورژانس بیمارستان رجوع میکند از روی خوشی و تفریح به آن اورژانس مراجعه نموده است و یا اینکه بیماری و درد آستانه تحملش را به ستوه آورده وخود را ناچارا" به اورژانس رسانده ومیبایست ت۳ساعت ونیم منتظر پزشک باقی بماند و با درد خود بسازد
دو
آیا شهرستانی که مدعی بام نفتی ایران عزیز است سزاوار چنین بی تدبیری است
سه
چطور میشود شهرستان گچساران که داخل مسیر اتصال شرق وغرب کشور است و خدای ناکرده امکان تصادف وووو بسیار محتمل است در ساعت ۱۲ شب به بعد با یک پزشک مشغول خدمات دهی اورژانس باشد

چهار

در صورتی که بیمار دیگری دراین ساعت محتاج اقدام احیا برای زنده ماندن بود به چه سرنوشتی دچار میشد

البته برای خدمات ارزنده این عزیزان انصاف راگم نکرده ام وکارهای خوب بسیاری صورت گرفته و ازهمین رو از این عزیزان کمال تقدیر وتشکر را دارم وهمچنین آرزوی توفیق روز افزون را از خداوند منان مسئلت مینمایم ومنظور از گفتن مسائل فوق الذکر صرفا" و قلبا" رفع مشکل و اصلاح بهتر خدمات توسط این عزیزان است و بس

من الله توفیق

شرمت الله
ماما
Iran, Islamic Republic of
در جواب کامنت ماره ۲۲
۶ مااهه میری باشت میگن نوارقلب بچه ندارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اول که نوار قلب بچه بعد ۳۰هفته گرفته میشه پس بگو بچه شما ۱۲۰ماه به بالاست هنوز بدنیا نیومده
دوم دستگاه نوار قلب بچه بقول شما جز دستگاههای مورد نیاز باشت نیست اینو بصورت تجهیزات اضافی دکتر رضایی برای خدمات به زنان باردار تهیه کردند وگرنه فقط بیمارستان باید داشته باشد
سوم وقتی علم پزشکی ندارید خواهشا اظهار نظر نکنید اگر چیزی نگید نمیگن از این بیسوادتری
الله اکبر در ماه رمضان دروغ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دروغ در ماه رمضان؟؟؟بخدا سوگند کسانی که بی اطلاع نظر دادندو توهین کردند در قیامت بازخواست خواهید شد..
من تمامی مستندات را از نزدیک دیدم تمامی عملیات جهت جان این کودک صورت گرفت اما تقدیر خداوند چیزی جز مرگ برای فرناز عزیز نبود.
خداوند رحمتش کند.
طلبه
Romania
این نظرات رااکثر دار و دسته دکتر رضایی و پرسنل بهداشت باشت نوشته اند.ولی همه کذبی بیش نیست. این بچه معصوم فقط و فقط از بی امکاناتی مرد.چرا که اگر امکانات بود این بنده خدا نمی مرد.اگر امکانات بود این بنده خدا لازم نبود به گچساران منتقل بشه.
اینکه مردن یه بچه ۲ ساله را به خاطر سهل انگاری یا بی امکاناتی رابخواهیم به تقدیر و مشیت خداوند بچسبونیم تا خود را تبرئه کنیم بسی حماقت بزرگی است.
آلادین
Romania
متاسفانه بیمارستانهای استان ما کشتارگاه هستند. خدا نکند کسی سر و کارش با این بیمارستانها بیوفتد. واقعا غم انگیزه
فراموش کردیم
Iran, Islamic Republic of
باسلام. وقتی جناب نماینده در بهترین امکانات رفاهی و فرزندان خود را تهران واقوام درشیراز وبوشهر و....حده اقل وقتی ب اسم پدرانتون چیزی میزنید فکر مردم رو باشید ک امکانات اونجا چ جوریه!! یاده ترین درمان یک طفل بیگناه رو هم نداشتن!!اون از فیشهای حقوقی ک تمام عزت شهیدان وجانبازان رو نادیده گرفتن و از ریسان توسعه ملی ک هزینه ورزش فرزتد وهزینه فراغت اولاد دارند ک حقوق این چهارنفرچندین میلیارد درماه شده!اینم هزینه اولاد طفل بیگاناهی درباشت!! من ساکن یاسوجم ولی ازهمین خطه گرمسیرم ک همینا بی مسعولیتیها باعث شد ک از باشت خارج شوم. اما اوف بر نماینده وریس مرکز بهداشتی ک حتی گزیدگی رو هم پیش بینی نکردند و...این مردم این امکانات رو میخوان م اینکه فلانی ریس اقتصاد وریس فلان شد!! ب جای اینهمه تبلیغات و هزینه های اضافی از بیت المال و پیمانکاران تا....ی سری ب این مراکز و نگاهی ب این درد جوانان بیکار تا امکانات ب این مردم بهترهمه چی است. با تشکر از خبرهای کبنا بدون هیچگونه طرفداری وعدالت . نظر بنده رو هم بگذارید .ممنونم
جوان باوی
Iran, Islamic Republic of
جناب طلبه بقولی طلبه هستید مرکز باشت که بیمارستان نیست بصورت علمی صحبت کنید چرا موقع احیای موفق از پرستارای اینجا تشکر نمیشود
اون جوان موسوی که توی استخر غرق شده بود با همین امکانات احیا شد که تقدیر نامه اش الان در معرض دید هست
وقتی خود شما خدا و میشیت الهی رو زیر سوال میبرید از مردم عادی چه انتظاری دارید
همین شماها هستید که باعث عقب افتادگی باشت میشوید
پزشک دیل
Iran, Islamic Republic of
جناب آلادین اتفاقا چون در استان خودمون بخش خصوصی فعال نیست بیمارستانهای دولتی تنها پناهگاه مردمند و بهترین کیفیت خدماترا در مقایسه با سایر استانها داریم. خیلی بی انصافی هست که خدمات خوب شبانه روزی اونها را دست کم بگیریم. با تلاش همین عزیزان مراکز درمانی ما در بین استانهای کشور در ارایه خدمات بهداشتی درمانی از بهترینها هستیم. در باشت و گچساران تازه خیلی عالیتر از سایر جاهای استان.
دولیاری
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر زحمت کشان بهداشت و درمان به ویژه نیروهای بهداشت و بیمارستان باشت که بهترین عملکرد را دارند درسته که یکی گفته خدانکنه کسی سر و کارش به بیمارستان بیفته اما اگر قرار باشه کسی سر و کارش به بیمارستان بیفته بهترینش بیمارستانهای استان و شهرستان ما هستند. مگر کسی خبر از بقیه کشور نداشته باشه و الا حتما تایید می کنه که ما بهترینیم.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون.. عوض اینهمه . و فکر پست و مقام بودن فکر این مردم بدبخت باش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فرناز رفت انقدر ماست مالی کنید اشتباهات و کم کاری های خودتون رو ک شاهد مرگ فرنازهای دیگه باشید
محمد نصرابادی
Iran, Islamic Republic of
سلام من عموی فرناز هستم محمد از کادر پزشکی بیمارستان تقدیر تشکر میکنم تمام تلاششان رو کردن هیچ کوتاهی نبود و برای کسی که این خبر را این چنین نوشته و پخش کرده متاسفم و من پیگیر هستم که چه کسی بدون اطلاع خانواده من چنین خبر رو پخش کردن به صورت قانونی اقدام میکنم
Iran, Islamic Republic of
به لطف نماینده شهر
Iran, Islamic Republic of
lمقصر هندونه فروشه
Iran, Islamic Republic of
بباعرض تسلیت به خانواده ی نصرآبادی.عموی فرنازمیدونیم عوامل درمانگاه تلاش خودراکردندامااگه امکانات لازم پیشرفته تری بودند کاربه اینجانمیکشیدشایداین حادثه تلنگری باشدبرامسولان تادیگرشاهداین گونه حوادث تلخ نباشیم
امید
Iran, Islamic Republic of
داداش چرا نظر منو نذاشتی ک شاهد ماجرا بودم
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه کاری کنند که دیگه کودکی دیگه پرپر نشه
پرستار
Iran, Islamic Republic of
با سلام
من از پرستاران کد احیای اون شب بیمارستان گچساران هستم
الان که این خبر رو خوندم باز مثل اون شب اشکم جاریه...
در اینکه در استان ما امکانات درمانی بسیار محدود است شکی نیست ولی به دور از انصافه که بی اطلاع نظر بدیم و افکار رو مخدوش کنیم فرناز رو وقتی اورده بودن بیمارستان ما هنوز علایم حیاتی داشت و حتی حرف میزد ولی بعدش ارست داد و سرم پلی والان هم گرفته بود خیلی هم احیاش طولانی شد ولی برنگشت...
در مورد مدیر شبکه باشت هم قابل توجه اون دوستانی که رشته ایشون رو بی ارتباط با درمان می دونن باید عرض کنم که ایشون یکی از پرستاران بسیار باسواد و باسابقه بیمارستان شهید رجایی بودن و چندین سال هم سوپر وایزر بودن و دقیقا تا چند روز قبل از مدیریتشون بیمارستان شیفت می دادن و تا زمانی که من خبر دارم دانشجوی دکترای علوم سیاسی بودن و این هم هیچ خللی در مدیریت درمانی ایشون ایجاد نمی کنه . ما که ارزو داشتیم ایشون رییس بیمارستان گچساران می بودند به جای ....
Iran, Islamic Republic of
االنمننج ه فث
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1