تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۱
کد مطلب : ۱۸۴۴۵۰

تزریق تسهیلات نامحدود به واحدهای تولیدی راکد استان

۰
کبنا ؛
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تسهیلات نامحدود رونق تولید به واحدهای صنعتی، معدنی راکد و با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی استان تزریق خواهد شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، داریوش دیودیده امشب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افزون بر ۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق به واحدهای صنعتی، معدنی و کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شده است افزود: این تسهیلات نامحدود در صورت جذب سهمیه اختصاصی به استان قابل افزایش خواهد بود.
دیودیده گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور نمایندگانی از دستگاه‌ های مختلف برگزار می‌شود درصدد رفع مشکل واحدهای تولیدی هستیم که بیشتر مشکلات آن ‌ها به سرمایه در گردش و همچنین موضوع تقسیط بدهی ‌ها و استمهال در پرداخت ‌ها برمی‌گردد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در بحث رونق تولید ۲۵۰ واحد تولیدی کوچک و متوسط را در دستور کار قرار داده‌ایم که تاکنون تعداد ۱۷۰ واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی جهت بهره مندی از تسهیلات رونق در سامانه بهین ‌یاب ثبت‌ نام کرده‌اند.
وی بیان کرد: از این تعداد، ۸۲ مورد در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار گرفته که ۷۷ میلیارد تومان نیز برای آنها تسهیلات در نظر گرفته شده است.
دیودیده افزود: از این ۸۲ مورد، تعداد ۲۸ مورد به بانک معرفی شده‌اند که مبلغ ۴۰ میلیارد تومان برای آنها در نظر گرفته شده است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در مورد طرح ‌های با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد به بالا نیز ۵۱ مورد سهمیه استان بوده که از این تعداد ۱۸ مورد در سامانه بهین ‌یاب ثبت‌نام کرده‌اند.
دیودیده گفت: به همین منظور برای رونق این واحدها ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده که در نتیجه در بحث رونق تولید واحدهای صنعتی تاکنون به مبلغ ۵۰ میلیارد تومان طرح به بانک‌ های عامل استان معرفی شده‌‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1