تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۱۸۴۲۰۴

سید باقر: از کسی نام نبردم / از گفته‌ام سوء استفاده کردند

۱۸
۰
کبنا ؛نماینده دوره های پنجم و ششم ،شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با همه خوبی ها و بدی ها تمام شد اکنون زمان اتحاد است.
سید باقر موسوی به حاشیه های بعد از انتخابات در بویراحد و دنا اشاره کرد و بیان کرد: علیرغم همه بی مهری ها و تخریب ها من حتی یک کلمه هم حرفی نزدم و جوابی به دوستان ندادم.
موسوی با اشاره به اظهارات اخیر خود گفت: قبلا نیز با شما صحبت کردم که جوانان عزیز منطقه اختلافات را کنار بگذراند تا اتحاد اصلاح طلبان دوباره شکل بگیرد.
وی ادامه داد: طبیعی است که در یک مجموعه زنده این اختلافات پیش می آید ولی هیچ دلیلی وجود ندارد که اختلافات دامنه دار شود.
نماینده دوره های پنجم و ششم ،شهرستان های بویراحمد و دنا با گلایه از انتقادهایی که بعد از انتخابات از وی شد اعلام کرد: نقد در جامعه بسیار مفید است ،اما حرف من این است که هر چه دوست دارند به خودم بگویند ،اما اصلا صحیح نیست که به خانواده ،فامیل و طایفه ام توهین کنند.
سید باقر موسوی تاکید کرد: در سی سخت دوستان شاهد بودند که در جواب خبرنگاران که از نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه بویراحمد و دنا پرسیده بودند، من هیچگونه اشاره ای به شخص خاصی نکردم و تحت هیچ شرایطی اسمی از کسی نیاوردم.
موسوی افزود: صادقانه گفتم هر چند که انتخابات محدود بود، اما ما به تصمیم مردم احترام می گذاریم که متاسفانه برخی دوستان از این گفته من سو استفاده کردند و مطلب را طوری منتشر کردند که به نفع خودشان باشد، اما در مصاحبه من با دوستان هدف معرفی و یا تخریب هیچ عزیزی نبود.
سید باقر موسوی، ضمن گلایه از مطالب منتشر شده از قول وی اظهار کرد:انتظار این است که هر مطلبی از کسی در مصاحبه ها گفته می شود  همان مطلب را منتشر کنند.
نماینده دوره های پنجم و ششم،شهرستان های بویراحمد و دنا در انتها مردم بویراحمد،خصوصا طرفدران اصلاحات را به اتحاد دعوت کرد و گفت: از همه جوانان عزیز حوزه بویراحمد و دنا و همچنین استان کهگیلویه و بویراحمد تقاضا دارم که کدورت ها را کنار بگذارند و برای سربلندی حوزه تا حد امکان تلاش کنند، انتخابات با همه خوشی ها و با خوشی ها به اتمام رسید و اکنون مهمترین مسئله تلاش برای سربلندی منطقه است و همت کنید هر آنچه که قرار است رخ دهد آن چیزی باشد که خیر مردم در آن لحاظ شده باشد. /فصلی نو
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
این حرفا پذیرفته نیست
سید خیلی تلاش میکنه عملکر... خودش رو جبران کنه
لطفا صادقانه عمل کن سید جان..............
نگین
Iran, Islamic Republic of
سیدجان کفه ...وز را نمی پوشاند.
جوزار
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید هچنان منتظریم
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
درود بر صداقت و نکته سنجی ت سید جان
Iran, Islamic Republic of
احسنت به سید بویژه وقتی فرمود بهترین گزینه انتخابات حاج زارعی بود.. ماکه نوکرتیم سید
مدیر سفیر دنا
Iran, Islamic Republic of
گفت و گوی سفیر دنا با جوان ترین مربی بین المللی دو میدانی ایران/پشت صحنه افتخار آفرینی های ورزشکاران سی سخت را بشناسیدhttp://safiredena.ir/news/169582/%DA%AF%D9%81%D8%AA-%D9%88-%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%B3%D9%81%DB%8C%D8%B1-%D8%AF%D9%86%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%AC%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B1%D8%A8%DB%8C-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%84%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D9%88-%D9%85%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%BE%D8%B4%D8%AA-%D8%B5%D8%AD%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86%DB%8C
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای تاسف داره اقا سید حالا میزاشتی یه چند سالی میگذشت بعد ... میگفتی حداقل مردم یه کمی یادشون میرفت...
دکترسجاد حسینی
Iran, Islamic Republic of
سربلندی حوزه بویراحمد با .. سیاسی ممکن نیست آقا باقر
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
نحوه عملکرد جنابعالی بیشترین خسارت را به بویراحمد ودنا زد.
جهانبین لوداب
Iran, Islamic Republic of
جناب .. هیمنه ات دیگه تمام شد دار دسته ... تمام نمیشه
Iran, Islamic Republic of
کار خودت را کردی دیگر کسی به .ه
دشترومی
Iran, Islamic Republic of
برا همیشه باطل شدی باقر جان
Iran, Islamic Republic of
فامیلت چند نفری سید؟
جوان بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
چند میگیری موضع سیاسی بگیری؟

این باید عنوان فیلم مستند از سیاسیون استان ما بشه.

(برگرفته از چند میگیری گریه کنی که مرحوم نوذری بازی میکرد)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
تو همان بودی که از تحقیر وذلت بویر احمد در سالن جهاد کشاورزی صحبت کردی مگه یادت رفته
سحر
Iran, Islamic Republic of
شما یه /بتمام معنایی.شما که میوفتی بهرامی اصلوگراست ولی ثابت شد خودت اصولگرایی.اگه نبودی از زارع اصولگرا دفاع نمیکردی.شمابه مردمی که دوستت داشتند دروغ گفتی وکلک زدی.
ذد
Iran, Islamic Republic of
اقای موسوی درد اصلاحات جنابعالی تنها نیستی امروز که فیش حقوقی جدید کارکنان را دیدم به بی عدالتی که بین یک کارمند پیمانی با قراردادی که کنار هم تو یک اتاق کار می کنن (افزایش قراردادی ۱۴ در صد ولی دیگر کارکنان ۴۷ درصد) در این دولت اتفاق افتاده باید گریست ولی مدام ما میگیم دولت قبل بی عدالت بوده
Iran, Islamic Republic of
انسان در بیان وگفتارش باید ادب و حرمت را نگه دارد آنچه در مصاحبه آقای موسوی بود عین صداقت .راستی و توانمندی است با این تخریبها راه به جایی نخواهید برد ایشان از هر نظر بزرگ ومحبوب روشنفکران است.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1