تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : ۱۸۳۸۵۲

مدیریت درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

۱
۰
کبنا ؛ 

طی حکمی اکبری به عنوان مدیریت درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
امروز و با حضور مسؤولان سازمان تأمین اجتماعی کشور و مسؤولانی از استان کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی پیام اکبری به عنوان مدیریت جدید درمان سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

در این مراسم همچنین از خدمات اسحاق غلام‌پور مدیریت سابق تجلیل به عمل آمد.

 ۱۸ سال ارائه خدمات پزشکی به مردم، خدمت به عنوان معاون تأمین اجتماعی، مسؤول اسناد پزشکی در استان و رئیس پلی‌کلینیک یاسوج از سوابق کاری اکبری است.


مطالبات انباشت شده تامین اجتماعی از دولت ۱۰۰ هزار میلیارد تومان است
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی کشور میزان مطالبات انباشت شده از قبل تاکنون این نهاد از دولت را در بخش های مختلف افزون بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.



محمدعلی همتی در جمع خبرنگاران کهگیلویه وبویراحمد افزود: این در حالی است که سالانه افزون بر ۱۵۰ تا ۱۸۰ هزار میلیارد ریال نیز به این میزان بدهی افزوده می شود.
وی با بیان اینکه بخش عمده ای از میزان بدهی دولت به تامین اجتماعی بدهی های انباشت شده از قبل بویژه در دولت های نهم و دهم است خواستار ارائه تدابیر لازم از سوی دولت برای پرداخت حداقل بخشی از این میزان بدهی شد.
وی تصریح کرد: البته پیشنهادها و راهکارهایی نیز از سوی سازمان تامین اجتماعی برای کاهش میزان بدهی دولت ارائه شده ولی تاکنون به مرحله اجرا و عملیاتی نرسیده است.
همتی از ایجاد چهار تفاهم نامه جدید تامین اجتماعی برای پرداخت مطالبات به موقع داروخانه ها و حوزه درمان وزارت بهداشت خبر داد.
وی گفت: از مجموع حدود ٩ هزار داروخانه در سطح کشور بیش از هفت هزار ۵۰۰ مورد در همان گام نخست وارد مرحله انجام قرارداد در این زمینه شدند.
وی اظهار کرد: بر اساس برآورد اولیه به هر یک از داروخانه های عضو این قرارداد ماهانه افزون بر دو هزار میلیارد ریال پرداخت خواهد شد.
همتی با اشاره به میزان بدهی حوزه درمان و بیمارستان ها به سازمان تامین اجتماعی نیز گفت: بر اساس این تفاهم نامه نیز هر بیمارستان طرف قرارداد از زمانی که مدارک مورد نیاز خود را به اسناد پزشکی و بانک رفاه ارائه کند، ظرف دو هفته بعد نیز بیش از ۶۰ درصد مطالبات آنها پرداخت خواهد شد.
وی اظهار کرد: با بررسی های بیشتر اسناد پزشکی نیز ظرف سه ماه تمامی مطالبات بیمارستان ها از سوی سازمان تامین اجتماعی پرداخت می شود.
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: هم اکنون نیز مطالبات بهمن ماه سال گذشته بیمارستان های دولتی در کل کشور به میزان افزون بر یکهزار و ۸۷۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.
وی گفت: بیش از ۵۰ درصد جمعیت کشور معادل ۴۲ میلیون نفر بیمه شده تامین اجتماعی در سراسر کشور هستند.
همتی به منظور شرکت در جلسه تکریم و معارفه مدیران درمان سابق و جدید تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد به یاسوج سفر کرده است.

نام شما

آدرس ايميل شما

نیک
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر اکبری کار بلد و خستگی ناپذیر کاش دو سال علوم پزشکی را مدیریت میکرد تا....
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1