تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب : ۱۸۳۴۳۹

درخواست‌های جدید استاندار از فرمانداران استان چه بود؟

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با پیگیری مستمر فرمانداران ظرفیت های متعدد دستگاه های اجرایی با کمک بخش غیردولتی این استان برای رفع مشکلات مردم به کار گرفته شود.
سیدموسی خادمی در جمع فرمانداران شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: وظیفه مسئولین است با دعوت فرماندارن با سفر به مناطق مختلف به سراغ مردم بروند و برای گره گشایی از کار آنها همه توان خود را بکار گیرند.
استاندار، نسبت به بررسی مشکلات و موانع توسعه ای شهرستان ها، ارایه راهکارهای مناسب برای بکار گیری داشته ها و ظرفیت ها در همه بخش ها و شتاب بخشی طرح ها و پروژه های عمرانی به همه مسئولین استان تاکید کرد.
خادمی، نسبت به برگزاری برنامه ملاقات عمومی وشنیدن مشکلات و درخواست ها از زبان مردم به مسئولین و فرمانداران تاکید کرد.
استاندارتصریح کرد: اگر منطق اعتدال بر گفتگو باشد که هست، پس فرمانداران و مدیران دولت اعتدالی بایستی پرچمداران عقلانیت، تعامل و گفتگو با مردم باشند.
خادمی ابراز داشت: مسئولین باید مطالبات مردم را به خوبی بشنوند و جایی که حق است، بپذیرند و در مواردی که خلاف این تصور را دارند، بیان کننده مشکلات و مسایل با زبان و ادبیات اقناع و احترام باشند.
استاندار بیان کرد: اگر مردم مشکلاتی دارند که قطعا دارند، مسئولین درصدد حل یا رفع آنها بر می آیند، اقدام کنند و اگر نیاز به توجیه است، تبیین کننده باید به زبان نیکو و با تواضع با آنان سخن بگوید.
استاندار با بیان اینکه، تکریم ارباب رجوع و صداقت و راست گویی بزرگترین سرمایه نظام و دولت است، تاکید کرد: صادقانه با مردم سخن بگویید و شرایط ویژه کشور را تشریح نمایید و تدبیرها و بی تدبیری ها را مطرح و بر امید مردم بیفزایید.
خادمی، مشارکت پذیری و مشارکت جویی را از الزامات مهم مسئولین در شناخت دقیق مسائل و مشکلات و رفع آنها بیان کرد و افزود: باید اولویت بندی مسائل و مشکلات ملاک عمل وکارها باشد.
استاندار با بیان اینکه، به دلیل محدودیت های مالی و حجم مشکلات همه مسئولین با مسائل و مشکلات عدیده ای دست به گریبانند و هیچ سازمانی بدون مشکل و کاستی نیست، تاکید کرد: همه فعالیت ها منحصر به منابع مالی و اعتباری نیست وبا تدبیر و هم افزائی می توان بسیاری از مشکلات را رفع و کارها را به پیش برد.
استاندار، نسبت به توجه بیش از پیش به مسائل امنیتی، فرهنگی و اجتماعی مردم تاکید کرد و افزود: در این حوزه ها با تدبیر و مشارکت جوئی نخبگان و بزرگان محلی می توان، اغلب مشکلات را برطرف کرد.
خادمی به رصد کردن معضلات اجتماعی طلاق، مواد مخدر و قاچاق کالا در شهرستان ها به فرمانداران تاکید کرد و گفت: در این رابطه با اجرای برنامه های فرهنگی از ظرفیت های مردمی و تشکل های مردم نهاد استفاده شود.
خادمی با تاکید براینکه، همه امور مردم در همه بخش ها مهم هستند، ولی از درجه اهمیت یکسانی برخوردار نبوده و باید اولویت بندی شوند، افزود: باید با حفظ و اجرای قوانین و رعایت حقوق همه آحاد مردم کارها را به پیش برد.
استاندار در خصوص تدوین برنامه هایی موثر برای گسترش تولید، اشتغال و حمایت از چرخه تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی، تاکید کرد و گفت: بومی سازی کار و فعالیت در جوامع محلی با توجه به ظرفیت ها و مزیت ها با جدیت پیگیری شود.
خادمی به تلاش برای پیشرفت فیزیکی طرح ها و پروژه ها در شهرستان ها و نظارت مستمر و دقیق بر کیفیت آنها تاکید کرد و افزود: فرمانداران برای واگذاری پروژه های قابل شرایط به بخش غیردولتی برنامه ریزی و پیگیری کنند.
استاندار به همراهی کردن فرمانداران با مدیران دستگاه های اجرائی استان و مسئولین شهرستانی در پیشبرد امور مردم تاکید کرد و گفت: از مدیران خواسته شود، بطور مستمر به شهرستان ها سفر کنند و از نزدیک مشکلات را بررسی و نسبت به رفع آنها چاره جوئی شود.
خادمی یادآور شد: با توجه به حجم و گستردگی مشکلات و کمبودها و از سویی محدویت منابع، امکانات و اختیارات کم، فرمانداران با همه توان و آبروی خود و با سختی کار و تلاش می کنند تا امور مردم را به خوبی به پیش ببرند که جای تقدیر و تشکر دارد.
در این نشست فرمانداران مشکلات و کمبودهای حوزه کاری خود را مطرح کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1