تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۴۸
کد مطلب : ۱۸۳۱۲۶

هیئت‌های ورزشی استان وضعیت نامطلوبی دارند

۶
۰
کبنا ؛نخستین نشست سند تحول، تعالی و آینده‌نگری ورزش همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ورزش همگانی را پایه ورزش قهرمانی عنوان کرد و بر توجه و حمایت کلیه ادارات و دستگاه‌ها از طرح تحول، تعالی و آینده‌نگری ورزش همگانی در استان تاکید کرد.
امروز فتاح محمدی اظهار کرد: ورزش علاوه بر تقویت و پرورش جسم، روح را تقویت کرده و روحیه مردانگی و پهلوانی را نیز پرورش می‌دهد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد توجه و توسعه ورزش همگانی را یکی از ضروریات مهم عنوان کرد و افزود: ورزش همگانی مادر دیگر ورزش‌ها بوده و باید توجه بیشتری به توسعه آن شود.
وی ادامه داد: در همین خصوص طرحی به نام تحول، تعالی و آینده‌نگری ورزش همگانی در کشور تصویب شده که باید جهت توسعه ورزش همگانی در استان‌ها به اجرا درآید.
این مسئول یادآور شد: البته قبل از تصویب چنین طرحی استان ما طی نشستی که با مسؤولان در یکی دو سال گذشته داشت اقدام به تهیه تقویم ورزش همگانی کرده بود.
محمدی تصریح کرد: تاکنون حدود ۸۰ درصد از از این تقویم در استان اجرایی شده است که این خود جای خوشحالی داشته و نشان دهنده اهمیت دادن مردم به ورزش به خصوص ورزش همگانی در استان است.
وی با بیان اینکه مثلا همایش‌های پیاده‌روی به مناسبت‌های مختلف با همکاری ادارات مرتبط تاکنون به خوبی در سراسر استان برگزار شده است، بیان داشت: البته شهرداری نیز حمایت خوبی از ورزش همگانی داشته و در روزهایی که متولی یا حامی مالی وجود ندارد مسؤولیت این کار را بر عهده گرفته است.
محمدی اجرای طرح تحول و آینده‌نگری ورزش همگانی را گامی موثر در توسعه ورزش استان دانست و گفت: کلیه دستگاه‌ها و ادارات باید همکاری کرده و با حمایت از این طرح گامی موثر در توسعه ورزش استان بردارند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ورزش همگانی را به تعبیر مقام معظم رهبری، پایه ورزش قهرمانی عنوان کرد و بر توجه و حمایت کلیه ادارات و دستگاه‌ها از طرح تحول، تعالی و آینده نگری ورزش همگانی در استان تاکید کرد.
محمدی ادامه داد: مدیران ادارات باید به نحو مطلوب با هیأت ورزش همگانی همکاری کرده و با انعقاد تفاهم‌نامه طرح تحول و آینده‌نگری وظایفی را که در حوزه آن اداره قرار می‌گیرد، انجام دهند.
وی برگزاری مسابقات ورزشی، پیاده‌روی به مناسبت‌های مختلف و مرتبط با هر اداره و شرکت و حضور در برنامه‌های ورزشی دیگر ادارات را از مهم‌ترین موارد مورد توجه عنوان کرد و بیان داشت: مدیران ادارات و دستگاه‌ها توجه کنند که با شرکت و حمایت از این طرح نه تنها سلامتی خود بلکه سلامتی خانواده و دیگر مردم را نیز تضمین خواهند کرد.
این مسؤول داشتن جامعه سالم را در گرو داشتن افرادی سالم عنوان کرد و یادآور شد: با توسعه ورزش همگانی در ادارات مدیران نیز می‌توانند از این ظرفیت استفاده کرده و توان چانه‌زنی برای گرفتن اعتبارات بیشتر را در وزارت‌خانه‌های مربوط به خود به دست آورند.
محمدی ورزش همگانی را ورزشی با کمترین هزینه و بیشترین بازخورد بیان کرد و از کلیه مدیران دستگاه‌ها و ادارات دولتی استان خواست با استقبال و حمایت مطلوب خود نقش شاخصی در توسعه ورزش همگانی ایفا کرده و در تحقق اهداف این طرح مؤثر باشند.
استفاده رایگان از اماکن ورزشی برای مردم در طرح تحول ورزش کهگیلویه‌وبویراحمد اجرا می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه‌وبویراحمد طرح آمادگی جسمانی سربازان، طرح پایش سلامت مردم، ساماندهی ایستگاه‌های ورزش همگانی در بوستان‌ها و پارک‌ها، استفاده رایگان از سالن‌ها و اماکن ورزشی برای عموم را از مهم‌ترین طرح‌های ذکرشده در این سند عنوان کرد.
جهانبخش ایزدپور در نشست شورای ورزش همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این نشست را تصویب سند تحول، تعالی و آینده‌نگری ورزش همگانی استان عنوان کرد و اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد بعد از اصفهان دومین استان اجراکننده این سند است.
وی افزود: این سند با توجه به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت توجه به ورزش همگانی در فدراسیون ورزش همگانی تصویب و برای اجرا به استان‌ها ابلاغ شد.
ایزدپور با بیان اینکه سند تحول، تعالی و آینده‌نگری ورزش همگانی کهگیلویه و بویراحمد از ۷ فصل و ۳۸ طرح تشکیل شده است، تصریح کرد: اجرای این سند به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه در برنامه ششم توسعه مدنظر است بنابراین همه ما در قبال اجرای طرح‌های این سند موظف هستیم.
وی طرح آمادگی جسمانی سربازان، طرح همیار ورزش همگانی در مدارس، طرح پایش سلامت مردم، ساماندهی ایستگاه‌های ورزش همگانی در بوستان‌ها و پارک‌ها، استفاده رایگان از سالن‌ها و اماکن ورزشی برای عموم و طرح احداث جاده سلامت را از مهم‌ترین طرح‌های ذکرشده در این سند عنوان کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رابطه با هر کدام از این طرح‌ها تفاهم‌نامه‌ای با دستگاه اجرایی مرتبط منعقد می‌شود.
ایزدپور با اشاره به اهمیت ورزش همگانی در تعالی یک جامعه بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد جزء ۴ استان برتر کشور در ورزش همگانی است.
وی با بیان اینکه این استان در رتبه بیست و پنجم ورزش کشور قرار دارد عنوان کرد: سرانه فضای ورزشی در این استان یک متر و ۹ سانتیمتر است که از این حیث رتبه نخست کشور را داریم.
 
هیئت‌های ورزشی کهگیلویه‌وبویراحمد وضعیت نامطلوبی دارند
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: هیئت‌های ورزشی این استان وضعیت بسیار نامطلوبی دارند.
حسن نوروزی امروز در نشست شورای ورزش همگانی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان از لحاظ فضای سرپوشیده و روباز ورزشی رتبه نخست کشور را دارد اظهار داشت: البته این آمار به معنای مطلوب بودن همه شرایط نیست.
وی تصریح کرد: پراکندگی این فضاهای ورزشی ممکن است به گونه‌ای باشد که عده‌ای در برخی از نقاط استان با معضل فضای ورزشی مواجه باشند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی این استان وضعیت بسیار نامطلوبی دارند افزود: کارکرد این هیئت‌ها ممکن است در استان‌های بزرگ جوابگوی نیاز مردم و ورزشکاران باشد اما این هیئت‌ها در کهگیلویه و بویراحمد معضلات زیادی دارند.
نوروزی با اشاره به اینکه دولت برای گسترش ورزش همگانی اقدامات زیادی انجام داده بیان کرد: با توجه به اینکه همه مردم زمینه و شرایط ورزش قهرمانی را ندارند ترویج ورزش همگانی در دستور کار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه برای ترویج این ورزش طرح‌ها و برنامه‌هایی به استان‌ها ابلاغ شده گفت: یکی از این طرح‌ها احداث جاده سلامت است که شهرداری‌های همه شهرها برای اجرای این طرح مکلف شده‌اند و اعتبارات خوبی نیز به این طرح‌ها اختصاص داده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب
Romania
جناب نوروزی عزیز اینو به دکترتاجگردون بگید که این مدیرکل ضعیف رو هرچه سریعتر برکنار نمیکنند
ورزشی
Iran, Islamic Republic of
سلام
مدیرکلی به ضعیفی ورزش و جوانان استان نیست و من نمیدانم چرا استاندار محترم و مجمع نمایندگان استان اقدامی انجام نمیدهند.
بهروزی لنده
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل به وعده هایی که داد هیچ عملی نکرد. از نماینده محترم خواستار برکناری هستیم
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
باید کامل عکس از جلسه میگرفتی ببینم همه بیدادن.اخه اونایی ک از شهرستان های دور میان ممکنه خسته باشن شب نتونن بخوابن و توی جلسه چرت بزنن.خخخخخخخخخه
Iran, Islamic Republic of
حالا شما نمیخواد دم از مطلوب بودن بزنید .شما که از موقعیت شغلی خود سواستفاده کردید و کل فامیلت گذاشتی توی ادارات استان سر کار
Mohsen
Iran, Islamic Republic of
جناب نوروزی شما هم زیر آبی فامیل های خود را در ادارات جا میدهی نمونه بارز آن شخصی بنام ستار گشتاسبی هست که معرفی کردین برای اداره راه گچساران چرا قانون جذب را رعایت نمی کنید شما خودتان باید الگو باشید نباید سو استفاده کنید
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1