تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۱۸۲۹۷۷

انتقاد شدید عکاس برتر کشوری از مدیرکل محیط زیست استان

۵
۰
کبنا ؛aghaee همزمان با روز جهانی محیط زیست و در مراسم افتتاحیه نمایشگاه  عکس «پرواز» اسحاق آقایی یکی از عکاسان برتر استان و کشور به انتقاد شدید از مدیرکل محیط زیست و مجموعه آن پرداخت.

در حالی که قرار بود این نمایشگاه با حضور مدیرکل این دستگاه برگزار گردد بعد از حدود یک ساعت انتظار اعلام شد که مدیرکل محیط زیست استان به جهت گرفتاری در این مراسم شرکت نمی کند که در این لحظه اسحاق آقایی یکی از عکاسان مطرح استان لب به انتقاد گشود و گفت :البته بود و نبود آقای مدیرکل در این مراسم فرقی نمی کند و اساسا مشخص نیست ایشان و مجموعه تحت مدیریت ایشان مشغول به چه کاری هستند.

وی در ادامه اضافه کرد: جامعه هنری به مهری های مدیران عادت کرده اند و در واقع بیشتر از آنکه ما نیاز به حضور این مدیران داشته باشیم آنها به هنرمندان نیاز دارند.
آقایی با اشاره به جشنواره فیلم سبز که به میزبانی استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد گفت: در این جشنواره استان ماجزء ۷ استان برتر کشور شد و با اینکه مسوولان استانی آن را بخشی از عملکرد خود معرفی می کردند اما از هنرمندان برتر در این جشنواره هیچ گونه قدردانی و حمایتی نشد.
این هنرمند هم استانی در ادامه افزود: احسان گنجی جایزه بهترین کاریکاتور،حسن غفاری در بخش مفهومی مورد تقیر قرار گرفتند و از ۴۰ عکس راه یافته به دیوار نمایشگاه فیلم سبز ۷ اثر از عکاسان استان کهگیلویه و بویراحمد بود که متاسفانه نه تنها مورد تقدیر قرار نگرفته بلکه مورد بی مهری هم قرار گرفتند.

 

آقایی در پایان گفت: بد هم نبود که این عزیزان تشریف می آوردند تا حداقل گلایه هایمان را بیان می کردیم و کمی از اهمیت کار فرهنگی در نجات محیط زیست و چگونگی برخورد با بحران محیط زیست در کشور با  این عزیزان درد دل می کردیم.

 اکثر هنرمندان حاضر در این جلسه ضمن تایید سخنان آقایی از عدم توجه و همکاری سازمان محیط زیست استان گلایه مند بودند.  
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا می داند کار مدیران محیط زیست درست بوده و برگزاری این نمایشگاهها با ۲۰ تا تصویر نمی تواند کمکی به محیط زیست و فرهنگ آن کند. من تقدیر می کنم از عزیزان محیط زیست و ممنونیم
کارمندان
Iran, Islamic Republic of
برادر اقایی کار شما ارزشمند هست ولی باید خدمتت عرض کنیم که مدیرکل و مجموعه اش شب روز در گیر مهار اتش سوزیها و حفظ طبیعت وساماندهی وجبران عقب ماندگیهای محیط زیست می باشد
تقی زاده دوستدار طبیعت
Iran, Islamic Republic of
هنرمندان عزیز
ضمن تشکر از نقدهای سازنده تان کمی منصفانه تر به قضایا بپردازید.
محیط زیست ما با بهترین و بکر ترین منابع زیستی متاسفانه با کمترین نیروی انسانی و حداقل هزینه که واقعا مایه تاسف و بدبختی است اداره می شود . کنترل متخلفین در استان ما با همه جای کشور فرق دارد .افرادی قانون گریز و مهاجم که هر چند وقت با حمله به پرسنل خدوم و دلسوز دوستداران طبیعت را متاثر می کنند.
لطفا کمی دوربینتان را هم به این زاویه بچرخانید.
ممدو
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل محیط زیست انسانی شریف ومدیری توانمند هستند معترضان چون از حامیان پایداری ها هستند یه چیزی از خود در و کردند
Iran, Islamic Republic of
این مدیرکل اخلاق و رفتار خوبی با رسانه ها نداشته و و یک تنه میگوید فقط حرف خودم
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1