تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۵
کد مطلب : ۱۸۲۸۹۷

پاسخ جاوید به امیری؛ شما کی خواستید نظارت کنید؟

۷
۰
کبنا ؛شهردار یاسوج گفت: وضعیت فضای سبز این شهر اسف‌بار است که بیش از ۷۰ درصد این وضعیت مربوط به گذشته است.
محمدعلی جاوید امروز در جلسه سوال شورای شهر از شهردار یاسوج با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد شرایط گذشته را در زمینه فضای سبز یاسوج متحمل می‌شویم، اظهار داشت: در گذشته دو شرکت در فضای سبز یاسوج وجود داشت که یکی از آنها مربوط به تأمین منابع انسانی و دیگری در زمینه آبیاری بود.
وی افزود: شرکت تأمین منابع انسانی منتسب به افراد خاص بود که در طول ۱۲ ماه سال در سازمان پارک‌ها و فضای سبز یاسوج حضور داشتند و حقوق دریافت می‌کردند و شرکت دیگر نیز مربوط به افراد غیرخاص بود که تنها در مدتی از سال مشغول آبیاری و نگهداری فضای سبز بودند و حقوق آنها با تأخیر گاها چندساله پرداخت می‌شد.
شهردار یاسوج با بیان اینکه امروز در سازمان پاک‌ها و فضای سبز یاسوج تنها یک شرکت وجود دارد، خاطرنشان کرد: وضعیت کار را از حالت پرداخت براساس تعداد نیروی انسانی به حجم کار تبدیل کردیم که این موضوع به ریشه اختلافات سنگین بین فضای سبز، شهرداری و سایر دستگاه‌ها تبدیل شد.
جاوید با بیان اینکه در زمینه زیرساختی وضعیت در پارک‌ها اسف‌بار است، تصریح کرد: وقتی جمعیت شهر و مسافران در تابستان در دو پارک ساحلی و اسکان مستقر می‌شوند، باید هم وضعیت اسف‎بار باشد.
شهردار یاسوج از بهره‌برداری از ۴۰ هکتار پارک در شهر یاسوج تا شهریورماه سال‎جاری خبر داد و ابراز کرد: با افتتاح این پارک‌ها مسافران و جمعیت در آنها پراکنده می‌شود و در این صورت نه کمبودی می‌بینیم و اشکالی به وجود می‌آید.
شهردار یاسوج خطاب به رییس شورای شهر با طرح این پرسش که شما چه زمانی بر وضعیت نظارت کردید، اظهار کرد: چه موقع شما با من یا مدیرعامل سازمان پارک‌ها هماهنگ کردید که می‌خواهید بر وضعیت نظارت کنید.
جاوید افزود: حضور شورای شهر در پارک‌ها و پروژه‌های شهرداری باید برای مردم، گردشگران و مسافران ملموس باشد و باعث دلگرمی پیمانکاران شود.
وی با بیان اینکه اگر صنفی در پارک‌ها تخلف کند، شهرداری نمی‌تواند وی را جریمه کند، خاطرنشان کرد: مرجع تعرفه عوارض شهرداری، شورای شهر است و ما به عنوان یک منبع مالی پایدار از پارک‌های یاسوج مبالغی را وصول کنیم.
شهردار یاسوج اظهار کرد: اگر کسی تخلف کند، دستگاه‌های نظارتی باید نرخنامه را ببینند و براساس آن با متخلف برخورد کنند و وی را جریمه نمایند چرا که شهرداری تنها می‌تواند برنده مزایده را خلع‌ید نماید ولی نمی‌تواند او را به علت تخلف جریمه کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
مسئولین محترم شهرداری در تعطیلات گذشته ۱۴ و ۱۵ به پارک مهرورزی مراجعه کردیم از خودروها ورودی می گرفتن وقتی وارد پارک می شدی هیچگونه جایی برای نشستن نبود تمام فضای پارک در حال آبیاری بود . کارگران هم می گفتن شهرداری دستور داده که همه جا باید فواره های آبیاری باز باشه

حالا خودتان قضاوت کنید مردم چه کشیدند
بويراحمدي
Iran, Islamic Republic of
فضای سبز پارک کودک واقع در میدان راهنمایی جنب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خاطر عدم آبیاری کاملا خشک شده است.
Iran, Islamic Republic of
جاوید فقط داره عوارض میگیره این اقا کی ...ه و خودش میره
کارشناس شهرسازی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای جاوید کاش به جای این همه مصاحبه یه کم هم عمل میکردید، یه مسوول نباید فقط دنبال این باشه ببینه کی چی میگه فورا مقابله به مثل کنه و جوابشو بده، جناب آقای جاوید شهر یاسوج تنها مرکز استانی میباشد که اصلا پارک ندارد(پارک نه فضای سبز) یاسوج تنها مرکز استانی میباشد که سینما ندارد، تنها مرکز استانی است که حتی یک المان شهری ندارد، تنها مرکز استانی است که یه نگارخانه و فرهنگسرا ندارد، تنها مرکز استانی است که از رنگ در زیباسازی شهری هیچ استفاده ای نشده، تنها مرکز است که اصلا سازمان زیباسازی در آن معنایی ندارد، نورپردازی شهری صفر، جناب آقای شهردار تا حالا اصلا فکری به حال ترافیک شهری کردین؟ شهر بازی چه؟ به نظرت اصلا یه مرکز استان نیاز داره؟ جناب آقای جاوید به نظر جنابعالی دیگه وقت اون نرسیده که زباله ها بصورت استاندارد دفن بشوند نه به صورت سنتی؟ جناب آقای جاوید تا حالا به این فکر کردین که شهر ما به دلیل ازدواج های فامیلی جز یکی از مراکز استانی است که بیشترین معلولین را داره ولی دریغ از کوچکترین (میتوانم بگویم در حد صفر) معبرسازی مناسب جهت این قشر از جامعه، جناب آقای جاوید به نظرتون یک مرکز استان نیازی به حمل و نقل عمومی ندارد؟ جناب آقای جاوید فضاهای سبز شهرمون تو این چند سال چند متر مربع؟ معذرت میخوام چند سانتی متر مربع افزایش پیدا کرده؟ جناب آقای جاوید مردم شهر ما باید آرزوی زیرگذر و روگذر رو با خود به گور ببرند؟ جناب آقای جاوید شما تا حالا به نماتادولوژی شهری اصلا فکر کردین؟ جناب آقای جاوید تو رو به خدا به جای کل کل کردن با منتقدین خود قدری هم به فکر این شهر باشید
گچساران
Iran, Islamic Republic of
۱۴و۱۵رفتیم یاسج پارک اسکان جنب پل اولا ورودی هرچه دلشون خواست میگرفتند ثانیا هیچگونه امکاناتی نبودواقعا برای شهردار متاسفم
Iran, Islamic Republic of
کبنا جرات نداری کامنت رو تایید کنی برو پی کارت مثلا چی نوشتم که خلاصه کردی نکنه فحش دادم جمع کن خودت و سایتت واقعا متاسفم برات
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه گرفتن عوارضات از مردم در زمان جاوید هشت برابر زمان بهرامی و نگین تاجی است .بروید برر سی کنید تا واقعیت مشخص شود
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1