تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : ۱۸۲۵۴۲

نباید اجازه دهیم آرمان های امام فراموش شوند

۰
کبنا ؛
مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در  حاشیه مراسم اختتامیه اولین دوره نخبه پروری سیاسی مجمع شهید دیالمه بسیج دانشجویی استان در گفتگو با خبرنگار این پایگاه اطلاع رسانی ضمن اشاره به فرا رسیدن یوم الله ۱۵ خرداد، این روز و گرامی داشت آن را بسیار ضروری و مهم دانست و بیان کرد: حضرت امام این روز را برای همیشه عزای عمومی اعلام کردند.

شهرام مهدوی مطلق  پانزدهم خرداد ۴۲ را نقطه عطف و آغازین اقدام و عمل همه حرکت های انقلابی ماقبل آن دانست و اظهار کرد: پانزدهم خرداد منشا انقلاب اسلامی و تثبیت کننده رهبری روحانیت انقلابی خصوصا آغاز علنی رهبری حضرت امام خمینی  درهدایت  قیام مردم علیه نظام ستم شاهی بود، چراکه فریاد رسای حضرت امام درآن روز(۱۵ خرداد۴۲) این بود که علاج همه دردهای مملکت، برگشتن به فرهنگ خودی و حاکم کردن فرهنگ اسلام است.
بسیج دانشجویی استان با اشاره به سالگرد رحلت حضرت امام(ره) اظهار داشت : همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند، داغ جانسوز امام راحل ابدی و فراموش نشدنی است، اما مهم این است که نباید اجازه دهیم  آرمان های امام دچار روزمرگی و فراموشی شوند و از طرف دیگر باید هوشیار باشیم تا شخصیت امام و خط امام توسط برخی مدعیان تحریف نشود .
مطلق در ادمه بیان کرد:  در دهه ۴۰ غربگرایی و تلاش دستگاه دست نشانده پهلوی، برای تغییر سبک زندگی مردم ایران به سمت غرب و واردات بی رویه فرهنگ بیگانه به همراه ابزارهای مادی و مالی، به اوج خود رسیده بود و پاسخ و قیام مردم به دعوت علنی حضرت امام در برابر خودباختگی های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و ... آن روز سیستم حاکم بود.
بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: وحشی گری ها و اقدامات دردمنشانه رژیم پهلوی با قیام مردم قم و روحانیت در آن روز ناشی ازعمق کینه نظام حاکم از اسلام و روحانیت انقلابی بود.
با تاکید بر اینکه هیچگاه از روحانیت نباید جدا شد، افزود: از پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ تاکنون تمام نظام سلطه و استکبار مداوم روحانیت اصیل و انقلابی را آماج حملات سنگین و سهمگین خود قرار داده است و یکی از دلایل این همه کینه از روحانیت به قیام خونین پانزدهم خرداد بر می گیرد که خود مبدا انقلاب شد.
وی ضمن بیان بعضی مسایل جاری کشور گقت  باید حواسمان به نقشه های دشمن باشد،و با تعریف زمین و قواعد بازی خودی و دشمن سعی کنیم به بهترین نحو ممکن درمقابل دشمین کمین گرفته عمل نماییم و بدترین حالتی که ممکن است برای ما اتفاق بیفتد این است که در زمین خودمان با قواعد دشمن عمل کنیم.

نام شما

آدرس ايميل شما

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
1