تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۱۸۲۳۷۵

مردم هزینه مراسم‌های ترحیم را صرف کار خیر کنند

۵
۰
کبنا ؛مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با فرماندار شهرستان بویراحمد با هدف شکل گیری مجمع خیرین شهرستان تشکیل جلسه داد.
ریاست هیئت امنای مجمع سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد را حضرت آیت الله ملک حسینی و رئیس مجمع استانی آن را دکتر نیکبخت بر عهده دارند.
سید محمد کاظم نظری فرماندار بویراحمد در این جلسه با اشاره به اینکه شروع هر کاری را می‌توان سخت ترین مرحله آن دانست، گفت: در هر موضوعی و به خصوص در زمینه امر خیر سخت ترین کار، شروع کار است؛ به این معنا که با شروع کار و فرهنگ سازی آن، روال کاری آن به صورت عادی پیش می رود و گسترش پیدا می کند، به خصوص این امر در زمینه سلامت مصداق پیدا می کند.
فرماندار بویراحمد گفت: بنابراین به نظر می رسد که یکی از مهم ترین و اساسی ترین کارهایی که وظیفه داریم انجام دهیم، ایجاد انگاره های ذهنی درست و به جا در راستای شفافیت در حوزه بازنمایی پزشکان و سلامت در نزد افکار عمومی است.
رئیس شورای سلامت شهرستان بویراحمد با بیان اینکه در بحث سلامت و خیرین سلامت خیلی عقب هستیم گفت: البته در این زمینه بخشی هم به ما بر می گردد که باید کمی فعال تر در زمینه اطلاع رسانی وضعیت بحرانی حوزه درمان در حاشیه های شهرستان از جمله بلهزار، مادوان و مهریان عمل کنیم.
فرمانداربویراحمد تصریح کرد: این مناطق حاشیه ای که عمومآ مردمی کم بضاعت را در خود جای داده اند، نیاز مبرمی به مراکز درمانی مجهز دارندو ضروری است که با اطلاع رسانی پیوسته و با برجسته کردن چنین نیازهایی در نزد افکار عمومی و به خصوص خیرین حوزه سلامت، گام های عملی برای رفع نیاز های اولیه درمانی این مناطق برداریم.
نظری با بیان اینکه می توانیم کارهای خیر عمومی کوچک مردم مثلاً در اعیاد مذهبی، ماه محرم و ماه مبارک رمضان و هزینه هایی که مردم در این امور دارند، را به سمت امور خیر در حوزه درمان هدایت کنیم، گفت: می شود با فرهنگ سازی صحیح و اقناع افکار عمومی مردم به جایی برسیم که هزینه های مراسمات چهلم را که مردم برای کارهای خیر در نظر می گیرند، در عمل در حوزه درمان جذب کرده و صرف کار های بزرگی همچون حمایت از بیماران سرطانی شود.
فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه باید تلاش شود که مردم هزینه کردن در امور خیریه درمانی را به عنوان یک فرهنگ حسنه دینی، انسانی بپذیرند، گفت: با توجه به برجسته بودن وضعیت بحرانی حوزه درمان در شهرستان بویراحمد، زمینه پذیرش چنین امری از سوی مردم وجود دارد و ما باید در این زمینه تلاش‌های عملی فوری با هماهنگی و همکاری ائمه جمعه، رسانه‌ها و صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد انجام دهیم.
IMG_20160601_083636
نام شما

آدرس ايميل شما

دشترومی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نیک بخت پر توان
حسینی .س
Iran, Islamic Republic of
ح.. با گروه فشارانتخابات رو با .. مهندسی کردی بعددنبال کا.هم هستی.
Iran, Islamic Republic of
از مردم می خواید که برای فوت عزیزانشون عزا نگیرن و هزینه ها رو خرج نیازمندان کنند آنوقت خودتون تو همچین روزهایی کلی از سرمایه های ادارات دولتی رو صرف //
جوان بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
/ تو یکی حرف نزنی بهتره. ایشاله مراسم //
سعید
Iran, Islamic Republic of
شما حق نداری درباره ی مسائل شخصی مردم نظر بدی
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1