تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۱۸۲۲۷۳

برگزاری مانور ساعت صفر در بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛

جلسه  ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بویراحمد با حضور فرماندار و مدیرکل ستاد بحران استان واعضای آن صبح امروز در محل فرمانداری بویراحمد برگزارشد.
سید محمد کاظم نظری دراین جلسه ضمن عرض تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: او مرد تاریخ سازیست که برای همیشه تاریخ جاودانه است.
فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه بیشترین خسارت بارندگی فروردین ماه از طریق رانشها وسیل گریبانگیر راههای ارتباطی شهرستان بویراحمد شده است،گفت: امید واریم در روزهای آینده با بازدیدهای میدانی از خسارات وارده در حوزه های مختلف بتوانیم ارزیابی درستی از میزان خسارتها داشته باشیم.
نظری با اعلام اینکه که  دیروز ۴ آتش سوزی داشتیم و جلسه ی فوق العاده ای در این باره برگزار شد، گفت: مقرر شد که همه دستگاه های عضو در حال آماده باش و در دسترس باشند.
رئیس ستاد بحران شهرستان با توجه به فصل آتش سوزی در منابع طبیعی از تمام دستگاه ها خواست یک دستگاه خودروی سبک و ۴ تا ۵ نفر نیروی انسانی آماده  داشته باشند که به محض آتش سوزی و با توجه فوریت موضوع، در کمتراز نیم ساعت با تمام امکانات آماده و اعزام شوند.
فرماندار بویراحمد تصریح کرد: علی رغم اینکه متولی جنگل ها منابع طبیعی است اما همه ما می دانیم که ستاد بحران مسئولیت اصلی را دارد و به هنگام حوادث باید با پیش بینی های صورت گرفته به موقع وارد عمل شوند.
وی از مدیران مرتبط خواست که به صورت مکتوب افراد و دستگاه های مورد نیاز رادر مواقع اعلام وضعیت بحرانی در اختیار قرار داده و اطلاع رسانی کنند.
فرماندار بویراحمد افزود: براساس قانون مدیران بحران باید همواره و در هر لحظه در دسترس و پاسخگو باشند.
وفایی مدیرکل ستاد بحران استان با بیان اینکه در بخش کبگیان بیشترین آتش سوزی ها راداریم گفت: حضور بخشداران در تمام جلسات ستاد بحران الزامی است.
وی باتوجه به حساسیت موضوع خواستار برگزاری مانور ساعت صفر در شهرستان بویراحمدشدوگفت: برگزاری مانورها برای سنجش آمادگی دستگاهها و ایجاد فضای مشابه وضعیت‌های بحرانی برای مدیریت در شرایط وقوع حوادث غیرمترقبه است و افزود: مدیریت بحران اصلی مهم در جلوگیری از بروز مشکلات جانبی پس از حوادث طبیعی است.
IMG_20160601_083636 IMG_20160601_083639
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
درود برسیدین ، دکتر نظری ودکتر وفایی

جانبازان دفاع مقدس وجنگ تحمیلی !!!!!
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1