تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۱۸۲۲۳۵

تبیین شخصیت امام خمینی(ره) در بین جوانان

۰
کبنا ؛ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، قبل از ظهر امروز ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد به ریاست فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این جلسه که برخی از مسئولان و مدیران دستگاه‌ها حضور داشتند، فتاح محمدی معاون امنیتی سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امام خمینی(ره) یک انسان بی نظیر در عصر خود بود که با اتکاء به خداوند منان این تحول و ابعاد فرهنگی، سیاسی و اجنماعی بزرگ را در دنیا ایجاد کرد.
وی با بیان اینکه حتی دشمنان انقلاب و ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی نام امام خمینی(ره) را به بدی نمی‌آوردند، گفت: باید تلاش کنیم تا ابعاد مختلف زندگی امام خمینی(ره) به عنوان یک انسان تاثیرگذار در نسل جدید و آینده ترویج و فرهنگ سازی شود.
محمدی ادامه داد: باید نسل جوانان و نوجوانان را با نام و چهره امام آشنا کرد و یکی از این راه‌ها اعزام جوانان به حرم مطهر امام خمینی(ره) است.
وی افزود: برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد منشأ شروع انقلاب، انتصاب و رهبری امام خمینی(ره) بود که باید این برنامه‌ها بهتر از سال‌های قبل برگزار شود.
محمدجواد خاصع رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تلاش جهت احیای عزت و اقتدار مسلمین، از اقدامات امام خمینی(ره) است، گفت: استقامت و ایستادن در مقابل قدرت‌های استکباری، اعتقاد به نظم و قانون‌گرایی بخشی از مبانی اصول اعتقادی امام خمینی (ره) بود.
وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) قرار داریم این ایام بهترین فرصت برای تببین آموزه‌ها و آرمان‌های امام خمینی(ره) است.
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در نشست‌ کمیته‌ها شرح و وظایف هر کمیته مشخص شد، افزود: مقرر شد هر کمیته گزارش کاری خود را در نشست‌ نهایی ارائه دهد.
وی گفت: مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ۱۳ خرداد با حضور آیت الله عبدالکریم فراهانی نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و معاون آموزشی حوزه های علمیه سراسر کشور در مسجد صاحب الزمان یاسوج برگزار می شود.
خاصع با بیان اینکه پنج هزار اقلام فرهنگی در استان توزیع می‎شود، گفت: مراسم ۱۵ خرداد روز جمعه همین هفته یک ساعت قبل از نماز جمعه در سراسر استان برگزار می‌شود.
حسن موحدی‌نژاد رئیس کانون‌های فرهنگی مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره روح خدا به میزبانی یزد در سراسر استان برگزار می شود.
وی گفت: مسابقه کتاب خوانی به نام حدیث دیداری، شناسایی کانون و مساجدی با نام حضرت امام، تجلیل از مدیران کانون ها، برپایی کانون‌های فرهنگی ۱۴ و ۱۵ خرداد در مساجد، فعال نمودن نشریه با رویکرد و تبیین شخصیت و جایگاه امام خمینی(ره)، دیدار با خانواده شهدا و انقلاب و ارسال پیامک با موضوع بیانات امام خمینی(ره) از جمله برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره) است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1