تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۱۸۲۲۲۳

تیراندازی در گچساران؛ از دروغ تا حاشیه سازی

۱۰
۰
کبنا ؛.

تیم فوتبال پارس جنوبی جم که برای آخرین بازی از لیگ دو و در مرحله پلی آف وارد گچساران شده است، شب گذشته در یک اقدام فرافکنانه در حالی که محمدرشید مظاهری مهمان برنامه نود بود، اقدام به جو سازی بر علیه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و هوادارانش کرد.

به گزارش کبنااسپورت، پاشازاده بازیکن سابق استقلال و سرمربی فعلی تیم جم با ارسال یک فیلم به برنامه نود مدعی شد که هواداران گچسارانی قصد سویی برعلیه این تیم داشته اند که البته عادل فردوسی پور نیز اشاره کرد که با دیدن فیلم چیز خاصی دستگیرش نشده است.

پاشازاده و تیمش که دیدند شب گذشته چیزی از برنامه نود دستگیرشان نشده است، امروز با جو سازی دیگری از سایت ورزش سه کمک گرفتند تا مظلوم نمایی خود را به بیشترین حد ممکن برسانند چرا که همه آن چه که شب گذشته برای آنها اتفاق افتاده سر و صدای ماشین های یک عروسی در اطراف هتل پاسارگاد گچساران بوده که البته با صدای ترقه نیز همراه بوده است و با گرفتن چند عکس سعی در فضا سازی بیشتر این موضوع دارند و در یکی از عکس ها با گذاشتن یک سنگ در کنار یک شیشه شکسته قصد بر القای بیشتر این موضوع دارند که البته تیم پاشازاده نمی داند که با شکستن یک شیشه، سنگ مورد نظر به اتاق می افتد نه در گوشه پنجره می ماند! و سایر عکس هایی که ادعا دارند جای گلوله بر روی نرده های در و پنجره مانده است!

در همین رابطه حسن غریبی سرپرست تیم جم صبح امروز به سایت خبری ورزش سه گفت: ساعت نزدیک یک بامداد بود که صدای بوق همه بچه های ما را از خواب بیدار کرد! چند دقیقه بعد خواب بودیم که صدای تیر اندازی شنیده شد. صدای تیراندازی چنان رعب و وحشت ایجاد کرده بود که رزرویشن هتل هم فرار کرد و به سمت اتاق های ما آمد. بعد که رفتیم پایین دیدیم تیر اندازی به سمت اتفاق مشرف به کادر فنی و سرپرستی بوده. زنگ زدیم پلیس آمد و موضوع صورت جلسه شد. مدارکش هم موجود است اما بعد از تیر اندازی هتل تحت تدابیر امنیتی شدید بود و بچه های زحمتکش نیروی انتظامی تا صبح دور و اطراف هتل حضور داشتند که جای تشکر و قدردانی دارد. قرار است با اسکورت کامل آنها به استادیوم برویم. با رفتاری که با ما شد بیشتر تحریک شدیم که در زمین بازی خوبی انجام دهیم. حتما مردانه فوتبال بازی خواهیم کرد! بهتر است من هیچ چیز دیگر در این باره نگویم و شما خودتان قضاوت کنید، هر چند هیچ طرفدار منطقی وجود ندارد که این رفتارها را تایید کند.

دیدار برگشت دو تیم امروز ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شهدای نفت و گاز برگزار می شود و البته جمی ها کار خود را برای شکست احتمالی و شکایت های پس از آن تدارک دیده اند و به حتم مسولان نفت گچساران نباید بیکار بنشینند و بیش از این سکوت کرده و می بایست فکری برای حاشیه سازی تیم پارس جنوبی کنند.

 
 

 

 

 

 

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ایل باوی66
Iran, Islamic Republic of
پاشازاده فک کرده زرنگه امرو باید ..س بده
محمد
Iran, Islamic Republic of
مبلغ چکی که برای مدیرهتل نوشتی چقده که این تخیلاتو تایید کنه؟مردحسابی جفت هتل تالار عروسیه.معلومه که صدای بوق نصف شب میاد.
موسوی
Iran, Islamic Republic of
پاشازاده بجای این حاشیه سازی قابلیتهای تیمت رو ببر بالا. گچساران نه اولین باره مسابقه داره نه آخرین بار. جمی ها از اسم لیگ یک دستپاچه شدن و حرف. میزنن. بغل هتل پارس تالار عروسیه ، اگر هم صدای تیروتقه ای بوده از اونجاس. پاشازاده داره به مرام و فرهنگ ما توهین میکنه و باید جوابگوباشه. حرفهاش همه بی اساسه، قبل از رفتن به گچساران گفته بود ما ترس از جانمون داریم نه باخت. پاشازاده تواز .. و حرف بی حسابت بترس.
رضا
Iran, Islamic Republic of
برای فوتبال شهرم متا سفم
رضا
Iran, Islamic Republic of
دیشب اونجا عروسی بود پاشازاده حاشیه سازی کرده
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
نیرو انتظانی جم که هوای جمی ها راداشت.
وحیدازگچساران
Iran, Islamic Republic of
امروز درزمین فوتبال بازی فوتبال یادش میدیم
Iran, Islamic Republic of
درود بر گچسارانی های عزیز. امروز کولاک کردید. خخخخخخخ#
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای این شهر و شهروندانش ?
راسته
Iran, Islamic Republic of
اقا به قران مو داشتوم ایرهتوم شهرک صنعتی یهو دو نلر کلاش بارون کردن هتله پاسارگاد اول فکر کردوم داش اومده بعد اومدم حونه فردوسی پور جریان تیراندازی نه گو
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1