تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۱۸۲۰۹۱

امیری: عوارض پسماند باید بر اساس مقررات از مردم اخذ شود / زمانی: شهرداری یاسوج شفاف سازی کند

۲
۰
کبنا ؛رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: باید عوارض پسماند واحدهای مسکونی و تجاری بر اساس قانون و مقررات از مردم اخذ شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر یاسوج به منظور بررسی چگونگی نحوه محاسبه عوارض پسماند از سوی شهرداری این شهر با حضور اعضای شورای اسلامی یاسوج برگزار شد.yasuj.shor (1)
بنا بر این گزارش، این جلسه که در پی گلایه‌مندی و ابهام برخی از شهروندان و اصناف یاسوج از نحوه اخذ عوارض پسماند از سوی شهرداری یاسوج با حضور نماینده اصناف و مسئولان شهرداری برگزار شد، هدایت امیری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه قانون عوارض پسماند دو سالی است که در شهر یاسوج اجرا می‌شود، اظهار داشت: باید در گرفتن عوارض حق و حقوق مردم نیز رعایت شود.
وی با بیان اینکه مردم همیشه در تمام صحنه‌ها همواره در کنار نظام و انقلاب اسلامی بوده و هستند، افزود: وقتی عوارضی از مردم گرفته می‌شود باید در مقابل خدماتی هم به آنها ارائه داد در این صورت مردم نیز در پرداخت عوارض با شهرداری همکاری خواهند کرد.
امیری با بیان اینکه باید کارها به شکلی انجام بگیرد که مردم آسوده خاطر باشند، تاکید کرد: اگر مردم در مقابل پرداخت عوارض شاهد خدماتی هم نباشند بدون شک موجبات نگرانی آنها را فراهم می‌کند.
رئیس شورای اسلامی یاسوج در ادامه گفت: هدف از تشکیل این جلسه رفع دغدغه‌های مردم در بحث پرداخت عوارض پسماند بود که این جلسه با دعوت از مسئولان شهرداری یاسوج برگزار شد.
امیری دفاع از حقوق مردم را وظیفه شورای اسلامی شهر دانست و افزود: به همین منظور شورای شهر یاسوج آمادگی لازم برای پیگیری مشکلات و مطالبات مردم را دارد.
وی از دعوت مسئولان مختلف در شورای اسلامی شهر خبر داد و گفت: بازار شهر یاسوج، بازار قوی و پردرآمدی نیست و شهرداری یاسوج در اخذ عوارض باید طبق برنامه ریزی و بر اساس اصول مدونی باشد تا به مردم فشار نیاید.
رئیس شورای اسلامی یاسوج گفت: همیشه بازاریان یاسوج کنار نظام و انقلاب بودند.
به گزارش کبنا نیوز در این نشست زهرا زمانی عضو شورای اسلامی یاسوج نیز گفت: شهرداری یاسوج در دریافت عوارض‌ها شفاف سازی کند تا مردم بدانند بر اساس کدام اصول و روش باید عوارض پرداخت کنند.
 
 
مرتضی فروغی‌فرد دیگر عضو شورای اسلامی یاسوج در این باره اظهار کرد: مردم حق دارند از نحوه پرداخت عوارض خود اطلاع داشته باشند و به همین منظور جلسات مختلفی برای شیوه پرداخت عوارض پسماند با مسئولان شهرداری یاسوج و مردم برگزار خواهیم کرد تا حقی از کسی ضایع نشود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

011
Iran, Islamic Republic of
کر باید مثل دکتر بهرامی بو تا پیل و مردمش نسونه و بتره کار کنه مهم قسمت دومش بی.
Iran, Islamic Republic of
باید حاج دهرابپور ریس شورای بو تا وجهه این شورای حفظ میشد نه ..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1