تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : ۱۸۲۰۱۷

برخورد جدی با قهوه خانه های غیر مجاز در گچساران

۵
۰
کبنا ؛فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از برخورد جدی با قهوه خانه‌های غیر مجاز در شهرستان گچساران خبر داد.
سرهنگ علی کرم بازیان درگفتگو با کبنا نیوز اظهار داشت: در پی اخباری مبنی بر عرضه قلیان در تعدادی از سفره خانه‌های سطح شهر دوگنبدان که برابر قانون مبارزه ملی با دخانیت تهدید علیه بهداشت عمومی و تخلف محسوب می‌شود و همچنین نگرانی شهروندان و خانواده‌ها از حضور جوانان، نوجوانان و دانش آموزان در محل‌های مذکور جهت استعمال قلیان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار عوامل بازرسی اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
وی با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس درانجام مأموریت‌ها، تصریح کرد: پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی در صدد کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی است.
سرهنگ بازیان با بیان اینکه همه دستگاه‌های ذیربط باید نسبت به این موضوع حساس بوده و از ایجاد چنین اماکنی پیشگیری نمایند، خاطر نشان کرد: از آنجا که سیگار و قلیان باعث و زمینه ساز اعتیاد است پلیس شهرستان با دایر نمودن چنین مراکزی مخالفت کرده و در صورت مشاهده و اطلاع از فعالیت، برخورد جدی خواهد کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان از شهروندان تقاضا کرد: ضمن جلوگیری از حضور فرزندان خود در این اماکن، در صورت مشاهده موضوع را به پلیس گزارش نمایند.
 
خبر: حبیب قلندری
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند
Iran, Islamic Republic of
از مدیریت ضعیف شبکه ومرکز بهداشت بپرسید چرا با این نوع قهوه خانه ها که در آنها قلیان وموادمخدر دیگه رواج داره ، برخورد نمیشه ؟
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
باتشکرازنیروی انتظامی،تمام این قلیانی ها هم محل انواع موادمخدروفریب نوجوانان ومشتری دایمی نوجوانان برای انها شده بدادجوانان گچساران برسید بیشترمدیران این قهوه خانه هاخودشان خلاف کاران ومعتادند برویدتحقیق کنید درضمن محل فساد هم هستند
هادی
Iran, Islamic Republic of
یعنی واقعا پلیس نمیدونست تو این مراکز قلیان عرضه میشه ؟ واقعا تو کارکنان قدم ب قدم این مراکز فساد باز شده و فقط هم جدیدا دانش آموزای دبیرستانی و راهنمایی جذب شدن ک واقعا جای تاسف داره بهتره نگاهی ب شهر بهبهان و نظمش کنید و اقتدار نیروی انتظامی رو ببینید ۱ قهوه خانه تو این شهر وجود نداره تو گچساران شده مکان دوست یابی و غرق در دود و ... شدن باید بسته بشه و به جای این مراکز باشگاه های ورزشی و ...افتتاح بشه امیدوارم مثل دفعه قبل نشه ک رفتن یاسوج با پارتی و تعهد دوباره شروع ب فعالیت کردن ...
گچساران
Iran, Islamic Republic of
جناب سرهنگ عزیز.کاش این برخورد فقط برای همین چند روز طرح نباشه.
امیر علی بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
مدیریت .. با یه .. راضی میشه پس نگران نباشید مشکلات هر روز بهتر از دیروز دامن میزنند مدیران ..
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

آیا روحانی تاریخ را تحریف کرده است؟

دولت حسن روحانی که در این شرایط سخت اقتصادی تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بتواند ...
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
1