تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۱۸۲۰۱۴

مسئولان در برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) همکاری کنند / اعزام ۲۵۰۰ نفر کهگیلویه و بویراحمد به مرقد امام(ره)

۰
کبنا ؛معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم هم‌افزایی مسؤولان استانی و شهرستانی در برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) تاکید کرد.
فتاح محمدی امروز در جلسه هماهنگی سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: هدف از برگزاری کاروان زیارتی به مرقد مطهر حضرت امام اجرایی کردن اندیشه‌های حضرت امام بوده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در سنوات گذشته به نحو مطلوب و شایسته برگزار می‌شد، گفت: انتظار می‌رود تمامی نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌ها همکاری مضاعفی در برگزاری هرچه مطلوب‌تر این مراسم ملی داشته باشند.
وی سهمیه کهگیلویه و بویراحمد برای اعزام به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۶۰ اتوبوس عنوان کرد و گفت: هزینه برآوردی این اعزام قریب به ۳۵۰ میلیون تومان است.
محمدی در بخش پایانی سخنان خود بر لزوم هماهنگی و همکاری دستگاه‌ها در پرداخت هزینه‌های اعزام کاروان مراسم ارتحال حضرت امام اذعان کرد: دستگاه‌هایی که در سنوات گذشته هزینه اعزام را پرداخت نکردند در سال جاری موظف و الزام به پرداخت هستند.
این مسؤول با تاکید بر اینکه دستگاه‌هایی که در سنوات گذشته هزینه اعزام را پرداخت کردند انتظار می‌رود در سال جاری هم هزینه اعلام شده را پرداخت کنند، گفت: برگزاری هرچه باشکوه این مراسم ملی نیازمند تلاش و هم‌افزایی هرچه بیشتر نهادها و دستگاه‌ها دارد.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مراسم ۱۵ خرداد در سال‌های آینده در ماه مبارک رمضان خواهد بود و با توجه به مصافت استان با مرقد مطهر امام راحل امکان حضور در این مراسم وجود ندارد لذا انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌ها تمام تلاش خود در این خصوص را داشته باشند.
در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام سید علی‌فتح محمدی مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هرچه امروز در ایران اسلامی داریم به برکت نظام، انقلاب و خون شهیدان است، گفت: انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌ها در برگزاری مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تمام تلاش و همکاری را داشته باشند.
حجت‌الاسلام میرمحمدی ادامه داد: هرگونه خیانت، کم‌کاری و کم توجهی مسؤولان به مردم در نظام اسلامی پذیرفتنی نیست چرا که خون‌های زیادی برای شکل‌گیری نظام و پیروزی انقلاب اسلامی ریخته شد.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تلاش برای خدمت به نظام، انقلاب و مردم باید عملی باشد نه زبانی، تصریح کرد: هرگونه کمک در جامعه اسلامی به جاری شدن اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) کمک می‌کند.
این مسؤول در ادامه با بیان اینکه امام عامل به احکام دینی بود، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از انقلاب هیچ گونه امکانات رفاهی، ارتباطی، بهداشتی و...نداشت و امروز هرچه در حوزه‌های مختلف شاهد آن هستیم به برکت پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1