تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۲۵
کد مطلب : ۱۸۱۹۱۹

یادواره شهید قربانعلی جلیل در یاسوج+تصاویر

۷
۰
کبنا ؛






اولین یادواره شهید دکتر قربانعلی جلیل با حضور مسئولان استانی و کشوری در حسینیه ثارالله یاسوج برگزارشد.







اولین یادواره شهید قربانعلی جلیل با حضور دکتر چمن ریس دانشگاه علوم پزشکی استان، خرم روز مسئول دفتر شورای نگهبان استان، مثنوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و تنی چند از مسئولان استانی در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار شد.

ستار هدایت خواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز سخنران این مراسم بود که به نقش این شهید بزر گوار و سیاست های امروزی به سخنرانی پرداخت.

لازم به ذکر است شهید قربانعلی جلیل یکی از پزشکان خوش نام استان و منطقه بویراحمد بوده که خانواده این شهید بزرگوار همگی نیز دکتر هستند.

شهید قربانعلی جلیل در جبهه های حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع  شهادت نائل آمد.

 عده ای بدنبال ترویج روحیه رفاه‌طلبی در مقابل روحیه شهادت‌طلبی هستند




نماینده ادوار هفتم و هشتم در مجلس شورای اسلامی در یادواره سردار شهید دکتر قربانعلی جلیل در حسینیه ثارالله یاسوج اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا از باب نیاز شهیدان نیست زیرا به بالاترین مقام یعنی «عندالله» رسیده‌اند.




ستار هدایت‌خواه بیان کرد: امروزه ماها به برگزاری یادواره شهدا نیاز داریم تا مسئولیت خود را بشناسیم و  غفلت نکنیم و با چنگ زدن به آرمان‌های شهدا بتوانیم از دام‌هایی که شیطان سر راه می‌گذارد نجات یابیم.
هدایت‌خواه با تاکید بر اینکه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی مرهون خون شهیدان است و باید برای ادای دین راه آنان را ادامه دهیم ابراز کرد: ولایت‌مداری و برخورداری از روحیه شهادت‌طلبی دو ویژگی مهم برای ادامه راه شهداست و در صورتی فردی فاقد یکی از این دو ویژگی باشد نمی‌تواند ادامه‌دهنده راه شهدا باشد.
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهیدان برای تحقق اندیشه شیعه یعنی ولایت‌مداری جان خود را فدا کردند افزود: شیعه به عنوان یک جریان انقلابی و مبارزه امروزه به دلیل تفکر ولایت‌مداری پرچمدار حق و مبارزه با استکبار در دنیای کنونی است.
هدایت‌خواه عنوان کرد: هنر اصلی حضرت امام خمینی (ره) زنده کردن تفکر شیعی یعنی ولایت‌مداری است و بدون چنگ زدن به ولایت کسی اهل نجات به‌ویژه در دوره آخرالزمان نیست و کمترین زاویه با ولایت چه در اندیشه و عمل حرام و غیر شرعی است.
این فعال سیاسی و فرهنگی با تاکید بر اینکه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب دنبال ترویج روحیه رفاه‌طلبی در مقابل روحیه شهادت‌طلبی هستند، اظهار داشت: کسی که دنبال لذت‌طلبی باشد نمی‌تواند روحیه شهادت‌طلبی داشته باشد.
فرزند سردار شهید دکتر قربانعلی جلیل نیز در این آیین گفت: امروز دور هم جمع شده‌ایم تا با شهیدان میثاق دوباره ببندیم عزیزانی که جان در طبق اخلاص گذاشتند تا در سایه اسلام ناب در آرامش و امنیت زندگی کنیم.
علیرضا جلیل افزود: امروزه وظیفه داریم با زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی در صیانت از ارزش‌ها کوشا باشیم تا شرمنده شهدا نشویم.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه شهدا که «مظهر قدرت ایران شهدا هستند و هر شهیدی پرچمی برای استقلال و شرف این ملت است» عنوان کرد: روحیه شهادت‌طلبی بیمه‌گر امنیت و اقتدار میهن اسلامی است.
























نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر شهیدان ،درود بر استاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر روان پاک شهدا و سردار شهید دکتر جلیل
حق گو
Iran, Islamic Republic of
چرا الکی مینویسی که خانواده اش، همگی دکتر هستند؟ فقط یکی از فرزندانش، از سهمیه استفاده کرده و پزشکی میخونه. . هم با سهمیه رفتند و پزشکی می خوندند که چون.د، پزسکی رو رها کردند و الان معلم هستند. خود شهید هم بعد از جانبازی، پزشکی خوندند. یاد این سهید گرانقدر و همه ی شهدا(بویژه سهدای مجرد)، گرامی. ان شاء الله با شهدای کربلا محشور بشن.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر روح پاک سردار شهید دکتر جلیل و همه شهیدان باعزت دیارم بویراحمد
علي
Iran, Islamic Republic of
دقیقا منم میشناسمشون،پسرشون که دانشگاه ازاده اونم باسهمیه،خانومشون هم یه سال رفت دانشگاه ازاد و رها کرد،خود دکتر هم خدا رحمتشون کنه بعداز جانبازی با سهمیه پزشکی خوندن،اخه چرا اینقدر میخوان استفاده شخصی کنن وروح این شهید بیچاره رو می ازارن،زنده باد صداقت
سردار
Iran, Islamic Republic of
منم میشناسمشون خانوادشونو کاملا با حق گو موافقم
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
در یاسوج و طوایف بزرگ بویراحمد ؛هر فرد با اصالت و بزرگ زاده ای شهید دکتر جلیل و خانواده ایشان را می شناسند.
تهمت ها و توهین ها نه تنها آنها را کوچک نمیکند بلکه به عظمت و بزرگی آنها می افزاید و بهتر از گذشته خواهند درخشید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1