تاریخ انتشار
شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب : ۱۸۱۸۹۲

ترس پاشازاده از حضور در جهنم گچساران

۱۲
۰
کبنا ؛.pashazadeh
ورزش سه نوشت:
مهدی پاشازاده، در چهارمین حضور خود در دسته دوم فوتبال ایران، این بار به دنبال حضور گاز جم در دسته اول است تا چهارمین تیم را نیز به لیگ دسته اول برساند و از این لحاظ رکورد جالب توجهی را به نام خود کند. البته او اینبار برای رساندن گاز جم به لیگ دسته اول کار تقریبا دشواری را پیش رو دارد و باید در زمین نفت و گاز گچساران حداقل یک امتیاز کسب کند تا ضمن پشت سر گذاشتن این تیم به لیگ دسته اول راه یابد. آنها در بازی رفت و در دیداری جنجالی در زمین خود به برتری رسیدند و امیدوارند اتفاقات آن بازی در گچساران تکرار نشود.
شاگردان پاشازاده در بازی رفت و بعد از پیروزی با هجوم طرفداران نفت و گاز گچساران مواجه شدند و شیشه های اتوبوس آنها شکسته شد. پاشازاده ضمن ابراز نگرانی از این موضوع گفت: اکنون موضوع بردن و باختن نیست بلکه مرگ و زندگی است در بازی رفت در خانه ما توانستیم در یک بازی زیبا و البته نفسگیر بازی را ببریم اما رفتار هواداران این تیم ما را منغلب و متعجب کرد چرا که در خانه خودمان ما را کتک زدند و ما ۴۵ دقیقه در زمین ماندیم و در نهایت به لطف نیروی انتظامی از زمین خارج شدیم خواسته من از مسئولین برگزاری بازی برگشت این است که آیا جان انسانها ارزش دارد یا نه؟ اگر این اتفاقات که در شهر ما افتاد در زمین گچساران بیفتد و اتفاقی برای بازیکنان رخ دهد چه کسی پاسخگو است به عقیده من مسئولین زحمتکش فدراسیون و نیروهای امنیتی باید فکری به حال این بازی بکنند چرا که همه چیز فوتبال نیست و فرنگ ایران و همجنین جان انسانها ارزشمندتر از برد و باخت است.
دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و گاز جم روز سه شنبه ساعت ١٧.٣٠ در زمین نفت و گاز گچساران برگزار خواهد شد.
پاشازاده در مورد بازی استقلال در فینال حذفی افزود: آرزوی من قهرمان شدن استقلال در جام حذفی است چراکه هواداران آبی لیاقتشان شادی و خوشحالی است و من دوست دارم با قهرمانی تیم محبوبم استقلال هواداران با معرفت این روزهای استقلال را خوشحال ببینم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

منصور
Iran, Islamic Republic of
نیا عزیزم لولو میخورت??
ناشناس22222
Iran, Islamic Republic of
آبروی شهرستان گچساران رو بردن این تماشاگرنماها بازی باید مردونه باشه تو زمین نتیجه گرفت نه با فحش و کتک
Esi
Iran, Islamic Republic of
سلام ,وقتی لات ### شدن لیدر تیم نفت نباید چیزی فراتر از انتظار سراغ داشته باشیم .باتشکر
مجتبی برزیل
Iran, Islamic Republic of
مافیا دیگه دورت به اتمام رسیده
باشت
Iran, Islamic Republic of
ناشناس میشه خفه شی؟!
تو نگران گچساران نباش ###
Iran, Islamic Republic of
به به یی نیا گرگ میخوردت
وحیدازگچساران
Iran, Islamic Republic of
البته سرمنشاء تمامی حواشی واستادجنگ روانی خود پاشازاده هستند من این آقای مرموز راخیلی خوب می شناسم کور خوانده ای در زمین بازی و حضور پرشور تماشاگران نشانت میدهیم با حاشیه سازی نمیتوانی برنده بازی بشی بی صبرانه منتظر حضورشماییم.
0917
Iran, Islamic Republic of
پاشا زاده، بچه سوسول،مربا
رضا
Iran, Islamic Republic of
واقعا حق این تیم دسته سوم است
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
خواهش میکنم به پاشازاده توهین نشه کاری نکنید مربیهای بزرگ به این شهر نیان.به سنجری توهین شد به ضیایی توهین شد اینها آدم های کمی نیستن فقد تیمتون رو تشویق کنید اگر هم به امید خدا رفتیم لیگ یک بازی تو خونه بدون تماشاگر میشه .آدم اگه فوتبال دوست داره و تعصب داره باید فکر همه جا رو بکنه برای لذت بردن از فوتبال .درست اونجا شروع کننده اونها بودن ولی به خاطر فرهنگ شهر خودمون و این که بگیم شهرمون چه قدر از نظر امنیت مهمه باید مواظب رفتارهامون باشیم صبور باشیم به فوتبال احترام بزاریم ما باید اول فوتبال رو ببریم نه دعوا رو هوادارهای عزیز.با تشکر از حبیب قلندری
اخ سی بی ابرویی
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم مسولین شهر گچساران مگه خوابید این اراذلی که دارن آبروی یه شهری رو میبرن تو یه ورزشگاهی چرا جلوشون رو نمیگیرید چرا مربی بزرگی مثل پاشادزاده اینجور برداشت کنه رو شهرمون چرا دستگاههای امنیتی ادمایی که دارن به فرهنگ یه شهر و استان ضربه میزنن ممنوع ورودشون نمیکنید بسه تو رو بخدا من خودم از نزدیک دیدم
گچ
Iran, Islamic Republic of
چرت؛ نگو با
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1