تاریخ انتشار
شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب : ۱۸۱۸۷۶

کار سخت نادریان در گچساران

۵
۰
کبنا ؛

.

یوسف نادریان سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران روز ۱۱ خرداد فرصت دارد با لیگ یکی کردن گچسارانی‌ها، به‌تنهایی رکوردی منحصربه‌فردی از خود بر جای بگذارد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ۹۰ دقیقه دیگر زمان دارد تا بازی رفت مقابل پارس جم را جبران کند و جشن صعود را در گچساران بر پا کند؛ نفت و گاز در صورت صعود  چهارمین تیمی  خواهد بود که یوسف نادریان آن را روانه لیگ یک کرده است.

یوسف نادریان مربیگری را  از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده و اکنون دارای مدرک مربیگری A آسیا می‌باشد و ازجمله افتخارات این سرمربی صعود با تیم‌های کاوه تهران، اتکا تهران و نفت و گاز گچساران  به لیگ دسته اول کشور است.

نادریان  فصل ۸۲-۱۳۸۱  با کسب مقام قهرمانی با تیم کاوه تهران در لیگ دسته دوم   به لیگ دسته اول کشور صعود کرد، دو سال بعد یعنی در  فصل ۸۴-۱۳۸۳  با کسب مقام قهaرمانی با اتکا تهران در لیگ دسته دوم با اختلاف امتیاز قابل‌ملاحظه‌ای به لیگ  دسته اول کشور صعود کرد. این سرمربی با تجربه  پس از یک وقفه کوتاه بار دیگر در فصل ۹۲-۱۳۹۱  در ورزشگاه شهدای نفت گچساران در حضور ده هزار تماشاگر پرشور گچسارانی با  برد مقابل صنعت ساری و کسب مقام اولی با تیم نفت و گاز گچساران   به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرد.

این مربی حالا شانس بالایی دارد که در بازی پلی آف، تیم پارس جنوبی را شکست دهد و برای دومین بار تاریخ را تکرار کند و  تیم نفت و گاز گچساران را  همانند  ۳ سال پیش  به لیگ یک کشور بفرستد.

سرمربی نفت و گاز  همچون مهدی پاشازاده  از حیث لیگ یکی کردن سه تیم رکورددار است و اکنون این شانس را دارد تا روز ۱۱ خرداد با لیگ یکی کردن گچسارانی‌ها،  به‌تنهایی رکوردی منحصربه‌فردی  از خود بر جای بگذارد.




نام شما

آدرس ايميل شما

نفت وگازگچساران
Iran, Islamic Republic of
تنها عاملی که مانع صعود نفت وگاز میشود فقط حاشیه های برخی تماشاگران است.

تماشاگران واقعی باید صبور باشند وحرفه ای عمل کنند.
وحیدازگچساران
Iran, Islamic Republic of
انشاءاله با همدلی و تشویق های بی امان وتعصب غیرتمندان گچسارانی صددرصد به لیگ یک صعود می کنیم و جواب حاشیه سازی پاشازاده وتیمش را خواهیم داد.
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
من با دوست عزیزمون موافقم.فقد هوادارها هستن که با تشویق جانانه خودشون میتونن تیم رو به لیگ یک ببرن
Iran, Islamic Republic of
توکل بخداوهمت وتلاش بازیکنان وحمایت مردم صعودخواهیم کرد....فقط تشویق بشه تاتخریب
حمید بزرگزاده دیل
Iran, Islamic Republic of
با ادای احترام به مردم گچساران و حومه، تو رو خدا فقط تشویق و حمایت ، صد در صد صعود خواهیم کرد، اخلاق حرفه ای را در دستور بگذارید، قبل از صعود، بدانیم و بدانید که باید اخلاق مردم گچساران ، پیروز باشد، به امید صعود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1