تاریخ انتشار
يکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۱۸۱۸۶۹

برخی مسئولان وظیفه‌‌شان را فراموش کرده‌اند

۱
۰
کبنا ؛در نشست کمیته پشتیبانی برگزاری اجلاسیه شهدا، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اهمال برخی ادارات در مسیر برگزاری اجلاسیه شهدا اعتراض شدید کرد.
امروز نشست کمیته پشتیبانی اجلاسیه بزرگ شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد که در یاسوج برگزار می‌شود با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.
مجید محنایی در این نشست با بیان اینکه قبل از هر چیز مسؤولان در استان باید به این نکته پی ببرند که چه برنامه‌ای در استان قرار است برگزار شود، اظهار کرد: مسؤولان بدانند که این کنگره بزرگترین رویداد طی سال‌های اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی با بیان عمق کار و بزرگی و عظمت این کنگره و اجلاسیه گفت: در هر استان این کنگره تنها یک بار برگزار می‌شود و آبروی استان در گرو برگزاری هر چه بهتر و با کیفیت‌تر این برنامه است.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این کنگره علاوه بر این که خانواده شهدای استان و قشرهای مختلف مردمی شرکت خواهند داشت از کشور و از مسؤولان طراز اول نظام جمهوری اسلامی هم در کنگره شرکت می‌کنند که باید به بهترین نحو کنگره را برگزار کنیم.
محنایی گفت: لذا باید مسؤولانی که در کمیته‌ها عضو  هستند خودشان بیشتر در کمیته‌ها شرکت داشته باشند تا بتوانیم تصمیمات عملیاتی بگیریم.
وی با انتقاد شدید از برخی دستگاه‌ها که نسبت به حضور در کمیته‌ها اقدام نکرده‌اند، تصریح کرد: زمان چندانی تا برگزاری کنگره بزرگ در استان نداریم و برخی هنوز به فکر نیستند.
این مسؤول با انتقاد از این که برخی مسؤولان فراموش می‌کنند چه وظیفه‌ای بر عهده دارند، افزود: برای مثال وقتی می‌گوییم کمیته صنعت یعنی این که رئیس این سازمان وارد میدان شده و واحدهای تولیدی را وارد فضای همکاری کرده تا بخشی از کار را بر عهده بگیرند.
معاون استاندار با نام بردن برخی واحدها و شرکت‌های تولیدی که ظرفیت کمک به برگزاری این کنگره بزرگ را دارند، افزود: وظیفه سازمان صنعت و معدن و تجارت این است که تمامی ظرفیت‌ها را وارد میدان کند.
این مسؤول ارشد اجرایی در استان با انتقاد از این که تنها جلسه داخلی گرفتن برای این کار در ادارات و دستگاه‌ها کافی نیست، افزود: باید همه توان دستگاه‌ها و بخش خصوصی را برای برگزاری آبرومندانه این کنگره و اجلاسیه به کار گیریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تو چه کردی تو هنوز مشکل تعطیلی پنج شنبه ها را که حل نکردی بذار کسی صحبت کن که خش یه کاری کرده باشه سرنوشت مملکت زمانی بحرانی ویبو که افراد کم سواد حاکمیت ایکنن
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1