تاریخ انتشار
شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : ۱۸۱۸۵۷

ظلم به تولیدات داخلی در نمایشگاه‌های صنایع دستی

۰
کبنا ؛

نخستین جلسه قاچاق کالا و ارز شهرستان بویراحمد در سال جاری، صبح امروز در محل فرمانداری به ریاست فرماندار بویراحمد برگزارشد.
سید محمدکاظم نظری با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری گفت: فرمان معظم له هدایتگر و راهگشا برای انجام یک مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق است و باید دست اندرکاران با عزمی راسخ با پدیده مخرب قاچاق در سطح کلان برخورد نمایند و از مبادی ورودی و مرزی موارد را کنترل کنند، اگرچه استان ما یک استان مرزی نیست اما کل کشور متاثر از پدیده قاچاق کالا است.
فرماندار بویراحمد بابیان اینکه رقم حجم قاچاق درسطح کشور، رقم بالایی است گفت:  این مسئله نشان از سود های کلانی در بحث قاچاق دارد که اگر گمرکی این مبالغ داده بشود در تسریع عمران و آبادانی کشور توسط دولت محترم نقش بسزایی دارد.
فرماندار بویراحمد گفت: سالهاست که کشور ما عرصه تاخت و تاز کالاهای چینی است که عمدتاً از کیفیت مناسبی برخوردارنیستند و به صورت قاچاق چه از مبادی رسمی و چه غیر رسمی وارد کشور می شوند و حجم انبوه کالاهای قاچاق وراد کشور می شود، که به راحتی در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد.
فرماندار بویراحمد با تاکید بر اصل برنامه‌ریزی در مدیریت، تصریح کرد: مثلآ نمایشگاه‌های صنایع دستی دائر می‌شود و در کنار صنایع دستی کالاهای چینی عرضه می‌شود، این پدیده  به صورت انبوه در اکثریت نمایشگاه‌ها به چشم می خورد و این یعنی ظلم به تولید داخلی.
فرماندار بویراحمد افزود: فرهنگ سازی مصرف  وکنترل قاچاق کالا توسط دستگاه‌های زیربط،حمایت از تولید داخلی است.
فرمانداربویراحمد ابراز امیدواری کرد: امسال در عرصه اقتصاد شاهد جهشی چشم گیر باشیم، به ویژه اینکه استان ما به لحاظ شاخص بیکاری در وضعیت بحرانی قرار دارد و مردم ما انتظار دارند شاهد تغییرات چشم گیری در شاخص بیکاری باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1