تاریخ انتشار
شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۱۸۱۸۳۸

آقای تاجگردون مخاطب نامه تان کیست؟

۲۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛محسن رضاییTajg
غلامرضا تاجگردون نمانیده مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اخیراً اقدام به نگارش نامه‌ای [کلیک کنید] خطاب به روسای ادارت گچساران و باشت و نیز مدیران کل استان نموده است و مطالبی را با آنها در خصوص بیکاری و رفع تبعیض های استخدامی با آنها در میان گذاشته است و به اصطلاخ اتمام حجت کرده است. این نامه آنهم از سوی تاجگردون در نوع خود جالب و البته عجیب است.
برای روشن شدن واقعیت بهتر است حتی قبل از خواندن نامه به قسمت کامنت‌ها در همین سایت کبنا نیوز مراجعه کرد تا پی به عمق تناقض در گفتار و رفتار آقای تاجگردون از نگاه مردم ببریم.
اکثر مخاطبان این نکته برایشان جای سوال و ابهام داشته است که مخاطب آقای تاجگردون در این نامه چه کسی است؟ مگر مدیران این دو شهرستان و خیلی از مدیران استانی منتسب به خود ایشان نیستند و با حمایت شخص ایشان به این جایگاه نرسیده اند؟ مگر این مدیران اجازه دارند بدون هماهنگی با وی اقدام به بکارگیری نیرو نمایند ؟
و ایا اگر پیش تر چنین حرکتی به منزله یک بی قانونی و تخلف بزرگ است پس آقای نماینده چرا صراحتاً در مقابل آن نمی‌ایستد و آنرا با مردم در میان در نمی‌گذارند ولی به نظر می رسد واقعیت همان چیزی است که مخاطبین هم به آن اشاره کرده اند و آن هم نوشتن برای خالی نماندن عریضه است.
همه می دانند که اکثر مجموعه های شهرستانی و استانی در سال گذشته با نامه و حمایت مستقیم شخص آقای تاجگردون بوده است که اگر غیر از این بوده باز کوتاهی بزرگتری صورت گرفته و آنهم انفعال آقای نماینده است.
نوشتن چنین نامه ها و افاضاتی می تواند خوب هم باشد ولی به شرطی که مخاطب اول آنها خودمان باشیم و اصلاح را اول از خود شروع کنیم. آقای تاجگردون نه تنها در قبال بکارگیری غیر قانونی در ادارات که در قبال انتصاب مدیران ضعیف و ناتوان نیز مسئولند و نسبت به این مسئله هم باید حساس باشند هم چنین آقای تاجگردون باید نسبت به اطرافیان و هم چنین اعضای دفترش حساس باشند که بدون از هماهنگی با وی از نام و اعتبار ایشان سوءاستفاده می کنند.
این نامه تاجگردون جز پاشیدن نمک بر زخم جوانان بیکار چیز دیگری نیست چرا که آقای تاجگردون خود بهتر می‌داند ریشه مشکل کجاست و شایسته بود ایشان در سالی که به نام اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی نامگذاری شده است یک حرکت عملی انجام می دادند و به جای نامه رسانه ای به مدیران به دیوان محاسبات و سازمان بازرسی نامه می نوشتند و از این دستگاه ها می خواستند که به موضوع بکارگیری خارج از ضابطه نیرو در ادارات استان رسیدگی نمایند.
شاید هم حالا که انتخابات تمام شده است و آقای تاجگردون از خوان انتخابات به سلامت گذشته اند دیگر خود را بی نیاز از جوانان می داند و یا اینکه جوانانی که وعده گرفته اند حالا جهت تحقق وعده های خود مراجعه میکنند که این سبب خستگی آقای نماینده شده است.
بحران بیکاری و عدم اشتغال جوانان از یک طرف و بدتر و دردآورتر از ان تبعیض در استخدام برخی نورچشمی ها و وابستگان فامیلی بحرانی است که سال هاست بر گرده استان سنگینی می نماید و متاسفانه در این بحران نمایندگان بیشترین نقش را داشته اند و حال آقای استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز نه تنها بر این موضوع چشم بسته اند که خود نیز مواردی از همراهی با این موارد را داشته اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیداحمدرضا
Iran, Islamic Republic of
درود و صد درود
آقای تاج گردون تحویل بگیر
دیل
Iran, Islamic Republic of
حرف دل خیلی هابود.تاجگردون مردم رو خر فرض کرده.کسی هست که ندونه این استان غارت شده.استخدامهای بی ضابطه بیداد میکنه.موندم دستگاههای نظارتی خوابن یا...
Iran, Islamic Republic of
نویسنده عزیزمتوجه نامه اقای تاجگردون نشدی انهایی که کارراانجام داده اندمتوجه شده اند
دیل
Iran, Islamic Republic of
همگی به سایت دیوان محاسبات کل کشور قسمت ارتباط با رییس کل برید واعتراض کنید
Iran, Islamic Republic of
همه میدانیم یکی از وظایف اصلی وفراموش شده نمایندگان نظارت بر حسن اجرای قوانین وامور است اگر نمایند گان راست می گویندودرکلام وگفتار عمل صادق هستند از بازرسان صادق بخواهند تا مشخص شود چقدر نیرو حتی زیر دیپلم دراین انتخابات بدون از آزمونی تحت نیروهای شرکتی در ادرات به کار گرفته شده اند
اگر راست می گویید اقدام کنید مردم وبه خصوص جوانان تحصیل کرده همه این بی عدالتی ها را می بینند ولی صدا وفریاد آنها به جایی نمی رسد امروز اولین روز مجلس از طریق سیمای جمهوری اسلامی ایران به صورت زنده شاهد قراءت متن سوگند نامه بودیم که در مقابل کلام الله مجید سوگند می خوردند ما که متن سوگند نامه بدونمان به لرزه در آمد خدایا به تو پناه می بریم
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون خرما خورده کی منع رطب کند!
ادیبی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این جناب محسن رضایی حتی باید کوبنده تر از این جواب این نامه آقای تاجگردون داده می شد. ایشان فرار به جلو کرده است.
مردمی نزادمنتظر مردمی نژاد
Iran, Islamic Republic of
جناب تاج گردون اولین بکارگیری نیرو خلاف قانون بدون ظابطه دراداره کشاورزی استان توسط مدیر دست نشانده خودت بود ظاهرا علاوه بر بستگان خودش مثل پسر برادرش و غیر و..... سهمیه ای برای سایر مسئولین در نظر گرفته جناب گوهر گانیییییییییییی جواب دهن
منتظر مردمی نژاد
Iran, Islamic Republic of
جناب تاج گردون دومین بکارگیری نیرو خلاف قانون وظابطه در دانشگاه علوم پزشکی آقای دکتر چمن بنده ظاهرا ایشان هم سهم دیگرمسئولین رالحاظ وبستگان بی نصیب نبودند
کارمند بهداشت
Iran, Islamic Republic of
خدایی کسی که ... بدلیل . ۲ هفته تعطیل شد ، باید نفر.. دانشگاه علوم پزشکی باشد ؟؟؟؟؟
منطق
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این تحلیل بحق وبجا...
Iran, Islamic Republic of
همه تبعیض ها و مشکلات از تاجگردون و منتسبین به خودش است ، واقعا متاسفیم برای ایشان که دو پهلو و دو رو هستند
Iran, Islamic Republic of
مقصر اصلی در بکارگیری های قبلی خارج از قاعده در گچساران و باشت و سایر جاها خود نمایندگان محترم بوده اند. بی دلیل به جان مدیران بی تقصیر نیفتید.
ک.ت
Iran, Islamic Republic of
افرین واحسنت برسایت کبنا با اینکه از طرفداران تاجگردون بوده ولی نقد خوب ومنطقی انجام داده خواهش میکنم صدای جوانان به گوش مسئولین بیشتر برسونید.
گچسارنی متاسف
Iran, Islamic Republic of
باور کنید وقتی نامه را خواندم ازتعجب مانده بودم که خدایا این نماینده محترم مردم راچه فرض کرده است وجواب مفصلی با مستندات آماده کردم ولی با خودم گفتم صبر کنم اگر مردم واقعا" این نامه را قبول داشتند بعدا" باسخ را درج کنم.وقتی کامنهارا خواندم وپاسخ آن هم استانی ازدانشگاه دهدشت،پاسخ آقای جوزانی واین نامه رادیدم دریافتم که خداراشکرمردم فهیم شهرم همه چیز را میدانند ولی این نماینده محترم است که همچنان راه خود را میرودونمیخواهد قبول کند که مردم میدانند که:
۱-رای ایشان نه بدلیل قبول داشتن عملکرد گذشته بلکه بدلیل نداشتن رقیب جدی وقومیتی شدن انتخابات بوده است.
۲-زیر سوال بردن روسا ومدیران هم فقط ذلیل کردن بیشتر آنهاست والا نماینده اصلا دنبال افراد توانمند وکاردان نیست بلکه فقط دنبال افراد بله قربان گو و بی اراده وضعیف است که اتفاقا" درضعف وبی عرضگی گوی سبقت ازهم می ربایندونه جذب نیرو بلکه پذیرش ارباب ورجوع را هم بدون اجازه ایشان انجام نمیدهندونمونه بارز آن اینستکه دراعتراض به این نامه اهانت آمیرز به آنها دم بر نیاوردند.
۳-قبلا" درجذب نیروهای پیمانکاری ازطریق اداره کار وآزمون اقدام می شد ولی اززمان نمایندگی ایشان فقط وفقط سفارش شخص ایشان پذیرفته می شود.
۴-نماینده محترم جوری نامه نوشته اند که احساس می شود تازه وبرای دور اول می خواهد وارد مجلس شود نه اینکه چهار سال است همه چیز دراختیار ایشان است.این نامه فقط یک اعتراف به بی برنامگی وناکامی درتوجه به خواست مردم واعتراف به پارتی بازی توسط شحص ایشان است.ومشخص است که دراین چهار سال فقط دنبال لابی کردن برای ذسیدن به پستهای مورد علاقه اش درتهران بوده است.
۵-مگرمردم ندیدند ونشنیدند که درهمین مدت تبلیغات چطور وعده دادند وحتی خیلی ها را با سفارش بکار گرفتند و بعصی بیچاره ها بعد ازاینکه رای دادند ونتیجه انتخابات معلوم شد اخراج شدند.
۶-انتصابات فامیلی در ادارات وشرکت نفت که فارغ ازشایسته سالاری است چیزی جز فراهم کردن بستر پارتی بازی است؟
۷-قبلا" نیز بعد از اینکه پارتی بازیها وسفارشات گسترده ای انجام داده بودچنین نامه ای نوشت تا رد گم کنی نماید واین نامه نیز بدلیل شدت گرفتن پارتی بازیهای اخیرشان است.تا دوباره ازنو موج سوم پارتی بازی را آغاز نماید.
۷- به نظر بنده نماینده باید کامنتها را بخواندوازمردم بخاطرتوهینی که به شعورشان شده است عذر خواهی کند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
واقعا نامه فقط نمک زدن به زخم جوانان بود
احمد
Iran, Islamic Republic of
حنای آ؛قای تاجگردون پیش عاقلان رنگ ندارد خیال میکنه مردم نمی فهمند من بیش از پنجاه نفر را اسم میبرم که غیر قانونی وبا نامه تاجگردون مشغول بکار شده ولی اگر بیاید ودر یک جلسه ای بگوید کسی سراغ دارد تا اسم وتاریخ آن و کجا فلان شخص مشغول شده آخه .هم حدی داره....
همشهری
Iran, Islamic Republic of
در نفت هرآنچه در حراست گذاشتی افراد خودت بود چرا به کسانیکه به تو اعتماد گردند حرف نادرست وخلاف واقغ میزنی
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون خوش دونه جه ایکنه. هههههههه
روزروگا
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون حرف درستو خودش زده .وکاری هم نکرده که بخواد معدرت خواهی کند .
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد به آقای تاجران که واقعا خودش از مدیران که گذاشته از توانایی وسلامت کار وانصاف آنها یک آسیب شناسی بنماید. دیگر اینکه اگر آقای تاجران بخواهد خیلی از معضلات را رد حوزه انتخابیه تواند حل نماید.ایشان دارای سوابق وتجارب خوبی است وارتباطات خوبی با وزراء و......دارد.انشاء ا.... باتجربه که دارد بتواند بخشی از معضلات را حل نماید.
بوبومی
Iran, Islamic Republic of
سلام شنیده بودم سیاست مداران نقطه چین هستن
اما ندیده بودم به این تابلویی توپ و از محوطه جریمشون به این ظرافت دفع کنن آفرین مدافع حقوق مردم فهمیم گچساران و باشت دلیر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1