تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۳۵
کد مطلب : ۱۸۱۸۳۲

جلوگیری از انحراف سرمایه گذاری ها در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛ 
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جلوگیری از انحراف سرمایه گذاری ها و مقابله با فساد پیش نیاز و عاملی مهم در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.
داریوش دیودیده با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و اهداف آن موضوعاتی نیستند که به صورت اتفاقی و تصادفی محقق گردند بلکه مستلزم برنامه ریزی، اجرای کارشناسانه، نظارت فراگیر و آسیب شناسی دقیق و مداوم در تمامی بخش ها است.
دیودیده با بیان اینکه مطالعه، شناسایی و بازبینی قوانین و آئین نامه های اجرایی که فعالان اقتصادی به صورت مستمر با آنها مواجه هستند با هدف صیانت از تولید و تجارت، از ملزومات تحقق اهداف سیاستهای اقتصاد مقاومتی است افزود: در راستای برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید، این سازمان به صورت جدی درحال پیگیری این موضوعات می باشد.
وی خاطر نشان کرد: تعیین اولویت ها، جلوگیری از انحراف در امر سرمایه گذاری ، هدایت سرمایه گذاریها به اموری که بازده مناسب داشته اند مورد تاکید هستند و رسیدن به این اهداف مستلزم توجه به موضوعاتی اساسی نظیر پایبندی به قانون و زدودن فساد در لایه های پیدا و پنهان فرآیندهای کاری است.
رئیس صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبارزه مستمر، جدی و بدون ملاحظه با مظاهر و اشکال گوناگون و متفاوت فساد گام نخست این سازمان در تحقق اهداف والای سیاست های اقتصادی مقاومتی در سالجاری محسوب میگردد .
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1