تاریخ انتشار
شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب : ۱۸۱۸۲۷

پاسخ عزیزیان به جهانگیر حبیبی

۱۹
۰
کبنا ؛عماد عزیزیان
با انتشار پاسخ جهانگیر حبیبی [کلیک کنید] به عماد عزیزیان در خصوص سد کلات و سایر نوشته‌های وی، اکنون عزیزیان پاسخ حبیبی را داده است که از منظر خوانندگان می‌گذرد:
اللهم وانطقنی بالهدی و اَلْهِمْنِی التَّقوی و وَفِّقْنی لِلَّتی هیَ اَزْکی. پروردگارا زبانم را به هدایت گویا کن و به قلبم تقوی را الهام فرما، و بر آنچه پاکتر و پسندیده‎تر است توفیقم ده.(( دعای۲۰صحیفه سجادیه))
جناب آقای مهندس جهانگیرحبیبی
باسلام واحترام
در خصوص جوابیه ای که درمورد نقداینجانب برصحبت هایتان پیرامون مبحث سدکلات بیان داشته ای وبنده رو هم از اول تا آخربه عناوین مختلف مانند (دارای ذهن ناقص،حسود، متعصب و.....) مورد هجمه قرار دادید که این مهم از یک مدیری که بیش از بیست سال در عرصه مدیریتی استان و کشور خدمت نموده و داعیه ی نمایندگی مجلس رو هم داشته و هم اکنون در مناصب بالای شرکت های تابعه وزارتخانه نیرو مشغول انجام وظیفه هست بدور می باشد، لازم میدارم با رعایت احترام و ادب چند موردی را خدمتتان معروض بدارم.
۱- شمابنده ی حقیررانمیشناسید ولی اینجانب یکی از هزاران جوان دلسوز دیارکهگیلویه بزرگ می باشم که شما را هم می شناسم و هم نمی شناسم از این بابت می شناسم که هم اکنون معاون حفاظت یکی از شرکت های تابعه وزارت نیرو هستید، قبلا مسئولیت آب منطقه استان کهگیلویه و بویراحمد و سمنان را داشته اید و .... و از این بابت نمی شناسم که چطور شخصی که ادعای اصلاح طلبی دارد هم در دوران دولت اصلاحات مسئولیت میگیرد و هم در دوران دولت اصولگرایی احمدی نژاد و آنهم در خوداستان رئیس جمهور سابق(سمنان) بطوریکه خیل مدیران اصلاح طلب استان پس از پایان دولت هشتم سریعأ ازکار خود عزل شدند.
۲- الفاظ و بیان بنده درنامه ی قبلی بدون کوچکترین تهمت،توهین وافترا نگارش شده ولی درحالی که جوابیه شما پراز سخنان سخیف به اینجانب بوده و بعید هم بدانم شما روان شناس باشید که از روح وروان کسی که نمی شناسید آگاهی کامل داشته باشید.
۲-ارادت داشتن به بزرگانی همچون موحد که از مفاخر منطقه می باشد یک ضرورت است ، زیرا به زعم جامعه شناسان این چنین مفاخری دارای ظرفیت های هویت بخش به جامعه مورد نظر(کهگیلویه بزرگ) می باشند و یکی از شاخصه های اصلی برای فرهنگ و توسعه یک منطقه احترام به مفاخر آن منطقه هست و این هم یکی از ویژگی های بالقوه شخص موحد که دوست و رقیب همه و همه نسبت به ایشان ارادت خالصانه دارند.
۳- نمی دانم ایشان راضی باشند یا نباشند بنده باحضرتعالی درخصوص سدکلات مناظره نوشتاری داشته باشم ولی این را وظیفه خود می دانم در حمایت یکی اسطوره های شهرم قلم میزنم و علی الحال خوب می دانم از آن سخن تند و تخریب نابجایتان سخت آزرده خاطرشده که خودشان بیانیه ای مختصر و شیوا اعلام داشته است. و شما هم در دوره انتخابات بدلایلی نتوانستید حضور پیدا کنید چه بساشما هم راه دیگران را می رفتید وشایدم موحد را مسئول ومقصر وقوع جنگ جهانی اول و دوم معرفی میکردید.
۴- شماچه درهمایش چرام و یا بعد از آن بهرحال اعلام کردید موحد مخالف ایجاد سد کلات بود که همین یک کلام آتش تهیه ای برای اتاق فکر جریان خاصی بوده تا از آن صغری وکبری ببافند که پس از جوابیه ای کوتاه و مختصر موحد در این خصوص که هم حق مسلم ایشان بوده جنابعالی را برآن داشته علنأ یک جنگ رسانه ای را شروع کنید که جوابیه اخیرتان گواه مدعای این حرف می باشد و اگر تاکنون تردیدی بوده ولی هم اکنون برایم محرز شده است.واین شمابودید خواسته یا ناخواسته باگفتن موحد مخالف سد کلات بود خط را دادید تاعده ای از این مطلب شما بهره برداری کنند و جوابیه ای هم در مطلب موحد بیان کرده اید که این مواردنه فقط ازدید اینجانب بلکه از دید هرآدم منصفی خوش خدمتی شما به هواداران نماینده منتخب محسوب می شود که اهداف آن در نامه قبلی ذکر گردید و از تکرار مکررات خودداری می کنم.ولذامی توانستید در همان صحبت اولیه خودمطلب را دقیقتر وبهتر توضیح میدادید تاشروع کننده این جنگ رسانه ای نباشید.
۵- در ارتباط بامسائل همراهی با نماینده منتخب وافزایش محبوبیت و...... اینها بعنوان تحیلیل های در عالم سیاست می باشد و ازشمای که خود را سیاسی میدانیدو قصدکاندیداتوری درانتخابات را داشته اید انتظار میرود با سعه صدر بالائی به نقدهای کارشناسان توجه داشته باشید و اینها هیچکدام توهین بر علیه حضرتعالی نمی باشد و تحلیل ذهن سالم اینجانب است و این شمائید که توهین میکنید که ذهن من ناقص هست..
۶- از اقدامات خود گفته اید ولی با این موارد باید حساب کنیم عبوررودخانه مارون،خیرآباد، زهره،بشار و.... از برکت وجود شمادر مدیریت آب استان بوده.
از احداث سدکوثرگفتید، پس چرا به مردم نمی گوید سدکوثر از افتخارات دوران نمایندگی موحد در گچساران هم می باشد.
ازسدچم شیرفرمودید، چرا جهت تنویرافکارعمومی نمیگوییدمطالعه فازاول این سد در سال ۷۳ همزمان نمایندگی موحد در گچساران بهمراه بوده.
و چرا اگر این همه طرح واقدامات درزمان و دوران حضرتعالی بوده اکنون کسی از وضعیت آب کشاورزی و شرب راضی نیستند و هرکسی به نوعی ناراضی هست پس این خدمات در کجانمایان هست در سوق یا درلنده یا در بهمئی .
از استقلال اداره آب استان از فارس فرمودید ولی بدانید استقلال ادارات آب استان از آب منطقه ای فارس یک طرح کلی برای همه ی استانهای کشور براساس مصوبه همان مجلسی که موحد نماینده اش بوده و توسط دولت وقت در تمامی استانها اجرا گردید و به نوعی هم اکنون هر استان دارای یک اداره آب منطق ای است پس این را از افتخارات خود قلمداد نکنید.
مهندس حبیبی عزیز
۷- در خصوص سیاسی کاری در زمان مسئولیتتان مطالب بنده در نامه ی قبلی کذب نمی باشد و همه چیز در نزد عامه مردم و مسئولین و مطلعین عیان و مشخص می باشد و در این زمینه هم بی اطلاع نبوده و نیستم و نمونه های عینی آن صدور مجوزات حفرچاه در مناطق خاص و برای افراد خاصی بوده است و لاغیر...
و مدیریت ده ساله خود را عنوان کرده اید که آنهم بواسطه چرخش های سیاسی در استان بوده که هم دردولت اصلاحات خاتمی و هم در دولت اصولگرایی احمدی نژاد مسئولیت داشته اید و در آن زمان (سال۸۷ )هم به مدیریت آب استان ریاست جمهوری یعنی سمنان منصوب شدید که خود جای سوال است که چطور یک شخص اصلاح طلب دراستان رئیس جمهور اصولگرا مسئولیت میگیرد که بعد از دوسال بدلایلی(برای نگارنده محرز هست) حکم مدیریتشان تمدید نمی شود.
۸- در خصوص آمیراحمدتقوی ، باتوجه به مسائل بوجود آمده در زمان انتخابات نیاز نمی باشد حول این دانشمند وارسته بحث شود وازایشان هزینه کنیم ولی براساس کدام ماده و تبصره قانونی یا وظیفه مدیریتی می بایست به ایشان پاسخگو باشید حضرتعالی موظب بودید در آن زمان برای مردم روشنگری کنید که در این خصوص می بایست بپذیری قصور کرده ای؟
۹- چون در آن برهه زمانی روند اجرائی پروژه جاده درحال پیشرفت خوبی بوده و پروژه سد هم فقط روی کاغذ بوده و هیچ گونه احتمال موفقیت و تضمینی هم برای مثمرثمر بودن مطالعات ازطرف وزارت نیرو اعلام نشده بود و طبیعتأ کلیه کارشناسان و مهندسین و متخصصین امر وحتی نماینده منتخب هم در آن زمان و در همین زمان معتقد بودند جاده وراهسازی نسبت به پروژه نامشخص کلید توسعه کهگلویه بزرگ است.
ضمنا چرا انتقال هزاران کیلومتری آب چهارمحال بختیاری و از سرشاخه های کارون از طریق تونل های بهشت آباد و گلاب به استانهای یزد و کرمان و یا انتقال آب از شهرستان الیگودرز به استان قم یا انتقال آب از دریای خزر به استان سمنان که در زمان خودتان در استان سمنان شروع شد ، فنی و کارشناسی هست ولی برداشت آب ازدریاچه سدمارون در چندکیلومتری خودمان غیرفنی و غیر کارشناسی هست.
مهندس حبیبی معزز
بعرضتان برسانم این حقیر نه قصد توهین یا تهمتی به شما را دارم و نه قصد تعصب کورکورانه و دفاع ضعیف از موحد رو دارم وهدفی هم جزء روشنگری و تنویر افکارعمومی نداشته و ندارم.
در پایان آرزومندم با مسئولیتی که داریدو با استفاده از تبحر،تخصص و نفوذ خود در پایتخت اقدامات مفیدی جهت پروژهای سدتنگ سرخ، چم شیر،مارون۲، طرح های آبیاری به دشت های منطقه و آبرسانی به شهرهای منطقه را انجام بدهید و توفیقات روزافزون شما را از خداوند منان خواستارم.
 
و من الله التوفیق

 
*هفتم خرداد۹۵
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
لنده
من هیچ یک از این دو عزیز را نمی شناسم ولی نوشته های هر دو را خوانده ام
به نظررم میاد که گفته های اقای حبیبی با واقعیت منطبق تر باشد ضمنا عملکرد موحد قابل دفاع نیست و جز مفاخر هم نیستن
قلم
United States
من نویسنده این متن رو نمیشناسم ولی مشخصه که آدم..
مثلا کسی که میگه شما نباید به آمیر احمد پاسخ می دادید! معلومه این شخص اصلا ..ه در مورد چه چیزی و چه کسی صحبت میکنه. و نمیفهمه که آ میر احمد یعنی مردم و مردم یعنی آ میر احمد.
ضمن اینکه تکلیف نویسنده با خودش هم روشن نیست. و معلوم نیست بالاخره مشکلش چیه؟ اول میگه نباید میرفتید خدمت آ میر احمد و باید میرفتید نزد یک کارشناس مسائل سد! بعد که جناب مهندس حبیبی پاسخ میده که به چه دلیلی رفته خدمت ایشون، این نویسنده مغرض باز هم مینویسه، اصلا به هر دلیلی نباید میرفتی پیش آ میر احمد...
ببینید بغض و کینه و عداوت تا کجا...؟؟؟

این جماعت در انتخابات چنان ضربه ای از آ میر احمد کبیر خوردند که تا مدتها این .. گویی ها هم چاره ای براشون نمیکنه...
قلم
United States
من نویسنده این متن رو نمیشناسم ولی مشخصه که آدم.
مثلا کسی که میگه شما نباید به آمیر احمد پاسخ می دادید! معلومه این شخص اصلا...در مورد چه چیزی و چه کسی صحبت میکنه. و نمیفهمه که آ میر احمد یعنی مردم و مردم یعنی آ میر احمد.
ضمن اینکه تکلیف نویسنده با خودش هم روشن نیست. و معلوم نیست بالاخره مشکلش چیه؟ اول میگه نباید میرفتید خدمت آ میر احمد و باید میرفتید نزد یک کارشناس مسائل سد! بعد که جناب مهندس حبیبی پاسخ میده که به چه دلیلی رفته خدمت ایشون، این نویسنده مغرض باز هم مینویسه، اصلا به هر دلیلی نباید میرفتی پیش آ میر احمد...
ببینید بغض و کینه و عداوت تا کجا...؟؟؟

این جماعت در انتخابات چنان ضربه ای از آ میر احمد کبیر خوردند که تا مدتها این پرت و پلا گویی ها هم چاره ای براشون نمیکنه....
چرامی
Iran, Islamic Republic of
من خارج از هرگونه هدفی ضمن آرزوی توفیق برای آقای مهندس حبیبی عرض می کنم جملهای از آقای حبیبی را که به استاندار زمان احمدی نژاد چقدر ارادت نشان داد تا جایی که در جمع کثیری عنوان کرد من نگران سلامت حال آقای استاندارم چون خیلی پر تلاش هست البته این حرف مربوط به زمان خود هست و الان که نماینده کهگیلویه کس دیگری است مثل حرف استاندار شده اینکه آیا آقای مهندس محترم چرا در زمان موحد این حرف ها را نزد موضوع مشخص است ولی ای کاش همه ما رضای خدا و خدمت را به جای مسائل دیگه قرار می دادیم گذشت زمان و قضاوت مردم در تاریخ می ماند و نیت افراد اگر پیش خلق مشخص نباشد پیش خالق مشخص است
مسلم پاینده
Iran, Islamic Republic of
نوشته شده که چرا هم در دوره خاتمی پست داشته هم در دوره احمدی نژاد . آقای عزیزیان فکر می کند که همه مثل خودش و عزیزش (موحد ) با مسائل سیاسی و سنگ این و آن را به سینه زدن نون می خورن. نمی داند که وزارت نیرو و ادارات برق و آب و از این دست شرکت ها ، شرکت های تخصصی هستند و به تخصص فرد اهمیت میدن تا وجهه سیاسی. مهندس حبیبی بالای ده سال فقط مدیر نمونه کشوری شده و بنده خودم یادم هست که موحد مدام استاندار ها را تحت فشار می گذاشت تا ایشان را بر کنار کند ولی وزارت نیرو و استاندار کارنامه اون رو میدیدند نه حرف موحد رو
منتقد
United States
فکر می کنم این برای همه روشنه دیگه که موحد مانع احداث سد کلات و توسعه این منطقه شد ، نمی دانم چرا بهانه های بچگانه میارن و افرادشون مقاله های بی سروته مینویسن . جناب موحد اگه خودشو آدم صادقی میدونه و دلسوزه مردمه ، قبول کنه که اشتباه کرده و از مردم معذرت بخواد و تلاش کنه این اشتباه رو جبران کنه
محمد زمان دوهنده
United States
صمیمانه از سایت کبنا خواهش می کنم که هرکسی که گفت من منتقدم و یادداشت دارم رو قبول نکنه . کم کم ۲ تا مقاله قابل قبول و با ارزش ازش دیده شده باشه. آقای عزیزیان که خودش رو منتقد میدونه اولین بار هست که اسمش و مقالشو میبینم و جز نفرین و کری خوندنو سر و صدا کردن هیچ نقد یا حرف حسابی ازش ندیدم.
انصاری از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
حبیبی چندبار استعفا داد (در زمان احمدی نزاد ) ولی استانداران وقت منع میشدند
القچین
Iran, Islamic Republic of
درود بر عزیزیان . حرف های آقای عزیزیان کاملا بجاست.
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
دفاع کورکورانه نکن... موحد شکست خورد و جایی برا دفاع از خود نشان نداده ...شما وضعیتتون خرابه خرابترش نکید
فربد
Iran, Islamic Republic of
آخ تا قیومت سی طرفدارل م...,در ضمن موحد چیزی جز .. برای کهگیلویه نداشت و به هیچ عنوان اسطوره نیست,آقای حبیبی هم اگر ده سال مدیر عامل بودن بخاطر پاکی و تلاش شبانه روزیشون بود وموحد هم تمام تلاشش رو کرد که برکنار بشن.
حسنعلی
Iran, Islamic Republic of
اول از همه چیز این برادری که خود را عماد عزیزیان معرفی می کند .هویت واقعی خوبش را اعلان نماید .تا جوابش را بدهم.اینجانب حسنعلی محمدی ساکن روستای لیر از شهر سوقم.اگر هم نه با قلم فرسایی مغرض و حسادت بدون هویت کار بجایی نمی بری
سعید
Iran, Islamic Republic of
کاملاً درست و بجا جناب عزیزیان
دستت درد نکنه ، مطمئن باشید اگر موحد قبول میشد ، جناب حبیبی الان در کنار ایشان بودند.
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع آقای عزیزیان و دیگر ان در همان زمان این موضوع را هم رسانه ای کردند و آقای حبیبی مقاله مفصلی نوشت برای ضرورت و مزیت بی نظیر سد کلات.متأسفانه در همان وقت دوستی که هنوز هم در استانداری هست و از طرفداران آقای موحد است (و البته کورکورانه طرفدار بود و ...) مقاله ای برای توجیه اقدام موحد نوشت که "ما جاده می خواهیم سد نمی خواهیم" . نمی دانم هنوز هم همان نظر را دارد یا ...بهتره اطلاعات مستند باشه. آقای حبیبی واقعیتها را بیان کردند.
سادات
Iran, Islamic Republic of
جناب عزیزیان فقط چرت نفرمایید
صبور
Iran, Islamic Republic of
بعد از انقلاب اسلامی همۀ استانداران و فرمانداران و مدیران به حضور آمیر احمد تقوی می‌رسیدند و در بارۀ مسائل مختلف استان و شهرستان با ایشان مشورت می‌کردند و به سؤالات ایشان پاسخ می‌دادند. نویسندۀ یادداشت یا از همۀ مسائل استان و شهرستان و جریانهای آن در سی و چند سال گذشته کاملا بی اطلاعند یا هم از چغل تشریف آوردند و طبیعی است که حالشان خوب نباشد!! در هر دو صورت باید برای ایشان دعا کرد و به حرفهش توجهی نکرد.
حسن
Iran, Islamic Republic of
برای اجرای یک پروژسلها مطا لعه صورت میگیرد که این مطالعه برای جا ده صورت گرفته بود ولی برای سد هیچ مطالهای از طرف برنامه و بودجه یا وزارت نیرو صور نگرفته حتی تا همین حالا هیچ بنا بر این نه مدیر ونه نماینده نمی توانند برای چنین طرح بزرگی تصمیم بگیرند بنا بر این این بحثها عوام فریبانه است
حسن
Iran, Islamic Republic of
برای اجرای یک پروژسلها مطا لعه صورت میگیرد که این مطالعه برای جا ده صورت گرفته بود ولی برای سد هیچ مطالهای از طرف برنامه و بودجه یا وزارت نیرو صور نگرفته حتی تا همین حالا هیچ بنا بر این نه مدیر ونه نماینده نمی توانند برای چنین طرح بزرگی تصمیم بگیرند بنا بر این این بحثها عوام فریبانه است من تاکنون چنین نطری نداده بودم متشکرم
علیمراد
Iran, Islamic Republic of
حیف مهندس حبیبی و جایگاه ایشون که چهار تا تازه به دوران رسیده به خودشون اجازه نقد ایشون رو میدن
کافیه یه سری به وزارت نیرو بزنید تا ببینید دفتر ایشون چه خبره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1