تاریخ انتشار
شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۵۰
کد مطلب : ۱۸۱۷۵۵
فرهنگ فعالیت های علمی و پژوهشی درمدارس تقویت می شود
۱
کبنا ؛مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران در آیین تجلیل از دانش آموزان پژوهشگر مدرسه ابتدایی دخترانه شهدای صنعت نفت که با حضور معاون پژوهشی مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس اداره مدارس غیرانتفاعی استان، مربیان، اولیای دانش آموزان برگزار شد، اظهار کرد: باید فرهنگ فعالیتهای علمی و تحقیقاتی و پژوهشی را در بین دانش آموزان مدارس آموزش و پرورش را تقویت و بالابرده تا شاهد شکوفایی و پویایی آینده دانش آموزان باشیم.
سید ظهیرالدین پورالحسینی افزود: از میان ۲۸۰ پروژه علمی دانش آموزان این شهرستان ۲۰ طرح برتر به مرحله استانی راه یافت.
وی بیان کرد: از این تعداد طرح راهیافته به مرحله استانی چهار پروژه رتبه کسب کردند.
پورالحسینی گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان موجب خواهد شد سایر دانش آموزان با موضوعات ارائهشده و شیوههای کار تحقیق عمل و پروژهای آشنا شوند.
وی از معلمان و والدین خواست این فرصت را برای فرزندان فراهم و از مداخله مستقیم در تهیه پروژه دانش آموزان خودداری کنند تا فرصت ساخت و تولید از این قشر گرفته نشود.
مدیر آموزش و پرورش گچساران خودباوری و اعتمادبهنفس، تقویت روحیه پژوهشی در بین دانش آموزان و معرفی توانمندیهای آنان را از اهداف برگزاری این رقابت علمی عنوان کرد.
وی گفت: فراهم نمودن بستر مناسب جهت شکوفایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان، یکی از وظایف مهم نظام آموزشی است.
پورالحسینی یادآوری کرد: با توجه به نقش زیربنایی آموزش ابتدائی در نظام تعلیم و تربیت، رویکرد سند تحول بنیادین به این دوره تحصیلی، آموزشهای مهارت محور است و پرنقش یادگیری پروژه محور و پروژه در یادگیری تأکید جدی دارد.
وی ابراز کرد: کارآمدی آموزش و پرورش در گروی پرورش دانش آموزان توانمند است.
گفتنی است: در این آیین از دستاوردهای علمی دانش آموزان مدرسه ابتدایی دخترانه شهدای صنعت نفت گچساران شامل تحقیق، طراحی و ساخت، آزمایش، نمایش، جمعآوری و طبقهبندی، رونمایی شد.
خبر: حبیب قلندری
سید ظهیرالدین پورالحسینی افزود: از میان ۲۸۰ پروژه علمی دانش آموزان این شهرستان ۲۰ طرح برتر به مرحله استانی راه یافت.
وی بیان کرد: از این تعداد طرح راهیافته به مرحله استانی چهار پروژه رتبه کسب کردند.
پورالحسینی گفت: برپایی نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان موجب خواهد شد سایر دانش آموزان با موضوعات ارائهشده و شیوههای کار تحقیق عمل و پروژهای آشنا شوند.
وی از معلمان و والدین خواست این فرصت را برای فرزندان فراهم و از مداخله مستقیم در تهیه پروژه دانش آموزان خودداری کنند تا فرصت ساخت و تولید از این قشر گرفته نشود.
مدیر آموزش و پرورش گچساران خودباوری و اعتمادبهنفس، تقویت روحیه پژوهشی در بین دانش آموزان و معرفی توانمندیهای آنان را از اهداف برگزاری این رقابت علمی عنوان کرد.
وی گفت: فراهم نمودن بستر مناسب جهت شکوفایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان، یکی از وظایف مهم نظام آموزشی است.
پورالحسینی یادآوری کرد: با توجه به نقش زیربنایی آموزش ابتدائی در نظام تعلیم و تربیت، رویکرد سند تحول بنیادین به این دوره تحصیلی، آموزشهای مهارت محور است و پرنقش یادگیری پروژه محور و پروژه در یادگیری تأکید جدی دارد.
وی ابراز کرد: کارآمدی آموزش و پرورش در گروی پرورش دانش آموزان توانمند است.
گفتنی است: در این آیین از دستاوردهای علمی دانش آموزان مدرسه ابتدایی دخترانه شهدای صنعت نفت گچساران شامل تحقیق، طراحی و ساخت، آزمایش، نمایش، جمعآوری و طبقهبندی، رونمایی شد.
خبر: حبیب قلندری