تاریخ انتشار
شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۱۸۱۶۴۶

تأملی در باب نامه تاجگردون

۲۸
۰
کبنا ؛مصطفی جوزانی
بعد از انتشار نامه «غلامرضا تاجگردون» با عنوان «نامه تاجگردون به مدیران گچساران و باشت/راهنمایی یا اتمام حجت؟» یکی از مخاطبان به آن واکنش نشان داد که از منظر خوانندگان می‌گذرد؛
در نکات زیر توجه لازم را چاشنی ذهن و چشم خود قرار دهید.
...وجود تبعیض در جذب نیروها در طرح و پروژه‌های درون شهرستان گچساران و همچنین ادارات شهرستان، بالاخص شرکت نفت گچساران که متاسفانه علیرغم تمام تلاش صورت گرفته در گذشته همچنان بوی تبعیض احساس می شود.
..بیشترین نگرانی و اعتراض مردم، نگرانی جذب فامیلی در ادارات می باشد. دقت در رفع این معضل نیز ضروری و بدیهی است در صورت بروز این موارد مردم ناگزیر به اظهار شفاف برای رفع مشکل خواهند شد.
. امیدوارم مدیران کل استان ترتیبی اتخاذ نمایند جذب نیرو در ادارات کل استان عادلانه تر باشد تا موجبات بیشتر اعتماد مردم دیکر نقاط استان به مرکز استان عزیزمان از گذشته فراهم شود.
پاراگرافهای فوق نه درخواستهای عاجزانه نمایندگان گذشته گچساران به مدیران فعلی است و نه حتی درخواستهای علی محمد بزرگواری به مدیران اعتدالگرای دولت روحانی است.
با افتادن برجستگی خاص حالت تعجب در صورت، این متون قسمتی از نامه چندروز پیش تاجگردون به روسای ادارات و برخی مدیران کل در استان می باشد.
که در این موضوع و این یادداشت ۲ نکته قابل بررسی می‌باشد.
اول اینکه قبل از همه چیز این نوع نامه نگاریها و موضع گرفتن ها تنها در جهت فریب اذهان و مردمی که با هزاران امید و آرزو درخواست رفع بیکاری و اشتغال به دفاتر وکیلشان می برند، به جد نگران کننده است؟!
نماینده محترم معلوم نیست از چه منظر و با چه دیدی دست به قلم برده و مدیرانی را بازخواست کرده که اگر بگوییم بدون اجازه وی حتی آب ننوشیده و جمعه های هفته را در تقویم کاری خود به عنوان روز تعطیل خط سفید می کشند! پر بیراه نگفته‌ایم.
بنابراین دست به قلم بردن ها و نگارش این نوع نامه ها، پر واضح است که تنها اندیشه ای را که به ذهن‌ها متبادر خواهد ساخت، هیچ انگاشتن فهم مردم است!
در شهری که شرکت نفت آن در بی سابقه ترین حالت ممکن، امروزه تردد مدیران فامیلی و وابسته می باشد بعلاوه لژ خانوادگی که به نام پتروشیمی گچساران به ثبت رسیده است! همه شواهدی بر کمدی نامه کذایی دارد، یا در شهری که در تعجب برانگیزترین حالت، در گروهای مجازی و تلگرامی حکم به قلع و قمع مدیران و معاونان می دهند یا در شهری که وکیلش قبل از آنی که نماینده مردمش باشد نماینده کارتل ها و خرده پیمانکاران می باشد!! چنین نگارشی را هیچ پنداشتن فهم و کمالات مردم تلقی نباید نمود؟
در ثانی و در چنین شرایطی آیا مدیرانی و یا مدیر کلی پیدا خواهند شد که چنین جسارتی را داشته باشند قبل از هماهنگی با شما و وکیل و کیل مردم، فامیل، دوست یا آشنایی را جهت معرفی به ارگان و نهادی به حضور بطلبد؟
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقای جوزانی /// فعلاناله کنید
United States
یکی هم پیدا شد انتقاد کنه
Iran, Islamic Republic of
اقای جوزانی فایده نداره ای حرفا ودرد خوت ایخره
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این تفسیر..
همایون
Iran, Islamic Republic of
کاملا درسته حق با نویسنده س. اینجور نامه ها عوام فریبی بیش نیست.
Iran, Islamic Republic of
خودت هم با پارتی بازی رفتی سر کار .......پارتی بازی برا خودت خوبه برا دیگران خوب نیست!!!
deleted
Iran, Islamic Republic of
هرچند به نظر میرسد مردم محتویات این نامه را سراسر دروغ،فیلم وتحریف افکار عمومی ازبی غدالتیها و÷ارتی بازیهای مسلم نماینده میدانند وآنرا جز نادیده گرفتن شعور عمومی چیز دیگری نمی ÷ندارند و لب کلام را آقای جوزانی و شرح مفصلتر آن را آن دوست دانشگاهی از دهدشت فرموده اندولی ذکر چند نکته لازم به نطر میرسد:۱-اولا"باخواندن آن نامه به مدیران احساس می شود که دور اول نمایندگی ایشان است درحالیکه بیش ازچهار سال است که ایشان وکیل مردم بوده لذا اگر ازاین اتفاقات بی خبر بوده که فاجعه است واگذ با خبر بوده واقدامی نکرده است که بدون تردید مسبب همه بی عدالتی، تبعیض وپارتی بازی مورد اشاره خودشان بوده اند.۲-انتصابات صددرصدر خانوادگی وفامیلی درنفت (رییس روابط، بهبود، ترابری،حراست و کمیسیون و...ونیز سفارشات وجذب نفرات خصوصا" دردوران تبلیغات انتخاباتی درشرکت نفت چیزی غیر ازتبعض وپارتی بازی است؟ایشان بفرمایند چه کسی بیشتر از خودشان درنفت امکان جولان دارد؟۳- مصادیق زیاد است ولی چون همه میدانند توضیح بیشتر لازم نیست فقط ازایشان خواهش داریم به فهم وشعور مردم توهین نکنند.
Iran, Islamic Republic of
خدایا شهر گچساران و باشت ///خلاص کن
دیگه حرفی ندارم
Iran, Islamic Republic of
انصافا دقیقا همین که گفتند ونوشتند درست است فعلا تاجگردون ترکتازی میکند ولی بداند خدایی هم هست
عظمت
Iran, Islamic Republic of
تمامی حرکات و سکنات مدیران محترم با جنابعالی تنظیم می باشد این بازیگری را نمی تونی به سرانجام برسونی جناب تاجگردون
جهانگیر /
Iran, Islamic Republic of
شرکت نفت شده . شرکت خاندان //. جای تاسف داره واقعا
سیداحمدرضا
Iran, Islamic Republic of
احسنت
دانشجو
Asia/Pacific Region
باز هم فهم و شعور یک اصولگرا برام ثابت شد. نماینده ای ک۷۴ درقد رای یک حوزه رو اورده و یک رکورد در کشور ب حساب میاد رچ ب عنوان نماینده پیمانکاران و ن نماینده مردم میدونه. خدمت اقای جوزانی عزیز ب جای اینک با چرندیاتت توی دنیای مجازی سوژه عام و خاص بشی حواست ب اطرافیان خودت باشه
روزروگا
Iran, Islamic Republic of
هر چه می خواهد دل تنگت بگو.اتیش گرفتین
حسینی
Iran, Islamic Republic of
درود برنویسنده
علاوه بر مواردی که نام برده شد آقایان ... به آقای .. معرفی کرد تا مدیر دو شرکت شوند که اینک صخبت از امتحان وعدالت می فرمایی ؟
کاکا
Iran, Islamic Republic of
درود بر نویسنده که با صراحت همه چی را گفته
منطق
Iran, Islamic Republic of
حرف حق وحقیقت برای انهایی که دنبال منافع شخصی و حزب باد هستند سخته..
درود بر نویسنده محترم که واقعیات را عنوان کردند.
نفتي هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای جوزانی فکر کنم این تخیلات فکری بجا مانده از دوران نمایندگی کاندید خودتان است که به معمار اقتصاد ربط می دهی.کدام انتصاب دوران شما در نفت روی سیاسی کاری نبود.خیلی از شایسته ها چون حامی شما نبودند پشت خط ماندند تا کلنگ سیاسی کاری را در نفت زده باشید.
دکتر تاجگردون انسان خانواده دار و فامیل داری است و قطعا در این شهر کوچک ۹۰ در صد افراد با هم فامیل و قوم و خویش هستند.دلیلی ندارد که هر انتصابی را به نماینده مرتبط بدانی.قدری انصاف و وجدان هم داشته باش.

امروزه به برکت وجود داش غلام ،گچساران در حال توسعه است و خودت بهتر از هرکسی میدانی ولی شجاعت به اعتراف آن نداری زیرا تعصبات باندی و منافع شخصی چشم وگوش ات را بسته است.

جناب آقای جوزانی ،

مردم با فرهنگ گچساران و باشت در روز ۷ اسفند ۹۴ مهر تایید دیگری برعملکرد دکتر تاجگردون زدند و با رای بی سابقه ای فریاد سر دادند که میرشکال در ایران تک است و با این تئوری ها و بازی با کلمات امثال شما پیوند قلبی شان با وکیل شایسته شهرشان گسسته نخواهد شد.

لطفا فکر دیگری بکنید.
دیل
Iran, Islamic Republic of
تفسیرنامه تاجگردون؛ازآنجایی که بیش از۶۰هزارنفر به من رای دادنوبیش از۹۰درصدشون توقع اشتغال ازمن دارن ولی من پارتی بانمیکنم.این نامه واسه عوام بوده.به در میگه که دیوار بشنوه.البته حساب نورچشمی ها جداست
رضا
Iran, Islamic Republic of
امان از نداری
کاش نامه فقط خطاب به حمید بود
چرامی
Iran, Islamic Republic of
خدایا تو خودت آگاه باش و ببین بندگانت را چگونه اند خدایا بر این بی عدالتی های موجود در استان که تا حالا شاهدش بودیم به کی پناه ببریم هر کس نماینده اش قبول نشد باید بیکار باشد ای خدا تو کمک کن و ببین بی عدالتی در استخدام ها در استان و گچساران را آن وقت نامه های اینچنینی یا خدا......
قشقایی اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
ن تاجگردونو قبول دارم نه حرفای این جوزانی بچه رو،برو دنبال کارت بچه
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
ای خدا شکرت سی جوزانی که هم مقاله نویس وابیه..
وحید
Iran, Islamic Republic of
اصولگرایان با یک اشاره تاجگردون را بیرون خواهند کرد اگر انتخاب درست داشته باشند و نمایندگان سابق را هیچ فرض نکنند چون مقدار رای انها مشخص شده
همشهری496
Iran, Islamic Republic of
جدا از هر نوع نگرشی نسبت به متن ارائه شده ، اینکه جناب نویسنده بر خلاف جریان حاکم بر اوضاع این روزهای شهرستان ، متنی منتقدانه رو ارائه دادن جای تحسین داره
همشهری . 61
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا مدت اجاره تمام شده که ...
شهروند
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست و بجا گفتین . من خودم یکی از دست اندرکاران برنامه انتخاباتی دکتر تاجگردون بودم . به خدای واحد سوگند به عده ای نامه های خصوصی دادن که به طور ویزه حراست شرکت نفت و پتروشیمی رفتن ..... اما به ما که رسید یا جا نبود یا نامه سفارشی ندادن .........
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
ای کاش تاجگردون نماینده ما بود
........اینایی که خورده به تاجگردون میگیرن هم خودشون میدونن هم ما میدونیم از سر حسادت حرف میزنن
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1