تاریخ انتشار
جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۱۸۱۶۳۸

بازدید هیئت قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد از مجتمع ورزشی باقری

۱
۰
کبنا ؛
اعضای هیئت قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد از مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری یاسوج بازدید کردند.
در حاشیه این بازدید لهراسب باقری مدیرعامل مجتمع فرهنگی و ورزشی آزادی باقری یاسوج زیربنای این مجتمع را ۱۰ هزار و ۲۲۰ متر مربع در پنج طبقه مجزا عنوان کرد و گفت: این مجتمع با پیشرفت ۹۷ درصد بوده که بخش ورزشی و اقامتی آن ۱۰۰ درصد آماده بهره‌برداری بوده و بخش رستوران آن پیشرفت ۷۰ درصدی داشته است.

مدیرعامل تفریحی، ورزشی و اقامتی آزادی باقری گفت: به منظور بهره‌برداری از این مجتمع بزرگ تفریحی و ورزشی در ۲۸ یا ۳۰ تیرماه با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

این مسؤول میزان سرمایه‌گذاری بزرگترین مجتمع ورزشی جنوب کشور را ۶۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه این مجتمع با ماهیت کاری آن از زیرمجموعه‌های اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بوده این اداره کل تاکنون همکاری خوبی داشته‌ است.

وی در تشریح طبقه‌های مجتمع تفریحی و ورزشی آزادی باقری اذعان کرد: این مجتمع ورزشی در پنج طبقه با طراحی زیبا به بهره‌برداری می‌رسد که در طبقه همکف آن بخش‌های پذیرش، فست‌فود و کافی‌شاپ، سونا، جکوزی و سالن استخر در نظر گرفته شد.

باقری ادامه داد: طبقه زیر زمین این مجتمع ورزشی سالن بدنسازی و پرورش اندام با زیربنای ۸۰۰ متر مربع و سالن بازی‌های کامپیوتری و شهربازی سرپوشیده ویژه کودکان با زیربنای هزار متر مربع نیز طراحی شده است.

مدیرعامل مجتمع ورزشی آزادی یاسوج بیان داشت: در طبقه اول این مجتمع بخش مدیریت و کارکنان، سالن ورزشی بیلیارد با زیربنای ۶۰۰ متر مربع، و سالن صخره‌نوردی با ارتفاع ۲۰ متر برای علاقمندان به این رشته‌های ورزشی در نظر گرفته شده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: سالن ورزشی رشته‌های رزمی بوکس، تکواندو و ژیمناستیک با ۷۵۰ متر مربع زیربنا، سالن ورزش کشتی با زیربنای ۴۰۰ متر مربع،  سالن تیراندازی و بوکسینگ با هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا و سالن ایروبیک ویژه بانوان با زیربنای ۴۰۰ متر مربع از جمله سالن‌های ورزشی این مجتمع بزرگ است.

وی اذعان کرد: ۲۰ سوئیت مجهز و مدرن با ظرفیت‌های دو نفره، سه نفره و چهار نفره در این مجتمع ورزشی با زیربنای ۸۰۰ متر مربع در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل مجتمع ورزشی آزادی یاسوج تصریح کرد: رستورانی با زیربنای ۶۵۰ مترمربع در طبقه پنجم این مجتمع قرار گرفته است.

رئیس هیئت قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد نیز در بازدید از مجتمع تفریحی و ورزشی آزادی باقری یاسوج گفت: عمده مشکلات ما فضای تمرین هیئت بوده که شهردار، مدیرکل ورزش و جوانان و استانداری فضایی درنظر بگیرند و با توجه به قیمت بالای تجهیزات انتظار حمایت مالی از مسؤولان داریم.

 
-۱۸۱۹۱ -۱۸۱۹۲ -۱۸۱۹۷ -۱۸۱۹۴ -۱۸۱۹۰
نام شما

آدرس ايميل شما

درود بر تو
Iran, Islamic Republic of
نگاه به وضعیت پوششها واقعا جای تعجب داره
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1