تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۴
کد مطلب : ۱۸۱۶۳۴

وعده‌های نصف و نیمه آسفالت لنده- دهدشت

۲
۰
کبنا ؛

 




محور ارتباطی لنده به دهدشت بیش از پنج الی شش دهه است که تنها محور ارتباطی این دوشهرستان می باشد که از قسمت سوق به لنده چندین سال است که رنگ آسفالت را به چشم خویش ندیده است و همچنان چشم انتظار وعده های نصف و نیمه مسئولان است.



شهرستان لنده در فاصله ۳۵ کیلومتری شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد که تنها مسیر ارتباطی بین این دو شهرستان است که بیش از پنج تا شش دهه است که آسفالت شده است و در این سالها تنها کاری که روی آن شده است لکه گیری های مقطعی و گذار بوده است.

وجود دست اندازهای متعدد به همراه نقاط حادثه خیز فراوان به خصوص از سوق به طرف لنده باعث کشته شدن چندین نفر و عزادار شدن کودکان و پدران و مادران بسیاری در این سالها شده است.

متاسفانه همه ساله شاهد وعده های نصف و نیمه مسئولان استانی برای روکش آسفالت این مسیر هستیم که بعد از گذشت ۱۰ روزدوباره گرد و غبار فراموشی به خود می گیرد و روز از نو روزی از نو با حوادث و تصادفات متعدد و فراوان آغاز می شود.

در این بین نیز مسئولان راه و شهرسازی پتک سنگین کمبود اعتبار را هموراه بر سر مردم بی دفاع می کوبند و یکی به نعل می زنند و یکی به میخ.

سهل انگاری مسئولان شهرستانی و استانی در حوزه راه شهرسازی تاکنون باعث کشته شدن جوانان این دیار محروم شده است و این در حالی است که خود مسئولان شهرستانی و استانی روزانه در این مسیر خطرناک و خطرآفرین عبور و مرور می کنند و گویی با پرواز از این محور عبور می کنند که کمترین دغدغه را نسبت به رفع نقاط حادثه خیز و روکش آسفالت این مسیر دارند.

هربار صحبت از اصلاح نقاط حادثه خیز و روکش آسفالت لنده به دهدشت می شود مسئولان توپ را به جاده تراب به دهدشت می ادازند و وعده بزک نمیر بهار می آید را سرمی دهند و گویی واجبات را فراموش کرده و به مستحبات چسبیده اند.

به هرحال این گزارش به هیچ وجه ممکن به دنبال زیرسئوال بردن خدمات نظام نیست بلکه دغدغه به حق مردم شهرستانی با بیش از ۲۴هزارنفر است که روزانه جانشان را در کف دستانشان می گذارند و در این محور تردد می کنند و با سلام و صلوات به دهدشت می روند و با هزاران صلوات برمی گردند.

امیدواریم مسئولان شهرستان لنده علی رغم پیگیری وعده نماینده شهرستان لنده که قول روکش آسفالت این محور را وعده داد را پیگیری و در صورت عدم تحقق این وعده وقتی دودی از کنده مسئولان استانی راه و شهرسازی بلند نمی شود خود در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که در چند ماه آینده برگزارمی شود دست همت را بالا بزنند و اعتباری برای روکش آسفالت و رفع نقاط حادثه خیز این محور به تصویب برسانند.

گفتنی است چند هفته پیش نیز امام جمعه شهرستان لنده از وضعیت جاده لنده به دهدشت و بی توجهی مسئولان نیز در خطبه های نمازجمعه این شهر گلایه کرده بود.

-------------------------------------------

سیداسماعیل میری




نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Europe
من در تعطیلات عید یک سفر یک روز داشتم به لنده خدا وکیلی از چرام ک بیرون میزنی به سمت لنده هر چقدر که جلو میری جاده افتضاح تر میشه،وضع جاده ای بعد از لنده در حد جادهای روستایی بقیه نقاط استان مثل گچساران ودهدشت چرام هم نیست،فقط من موندم این چند نماینده این سالها اونجا چیکار میکردن که حتی ب روکش ی اسفالت به این مناطق نرسیدن
مجید
Iran, Islamic Republic of
تواین چند سال .سالی یک کیلومتر اسفالت بکردن دقیقا میشدانداره فاصله لنده به دهدشت .سی وپنج کیلو متر یجا سنگین هست
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1