تاریخ انتشار
جمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۰۷
کد مطلب : ۱۸۱۵۷۶

لزوم پوست اندازی اصلاحات

۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ مهدی جباری
امروزه روز به علت حضور۴۳ میلیون ایرانی در فضای نت، همه ایرانیان از آزادی بیان برخور دارند و گروههای۵هزارنفری تلگرام جای خالی احزاب را در آموزش،سازماندهی وایجاد سرمایه اجتماعی پرکرده اند (وقتی مادر نیست باید به نامادری بسازی ).
امروز همه ایرانیان صاحب رسانه هستند. این وضعیت سبب بی کارکرد شدن شعار های گذشته رهبران و بزرگان اصلاحات شده است.
امروز مطالبات جدیدی در جنبش اصلاحات مطرح شده ودایره شمول آن نیز از نظام سیاسی فراتر رفته است. رفاه، بیکاری، فقر، داشتن خانه،ماشین،ازدواج واوقات فراغت مطالبه جدید بدنه جنبش اصلاحات است.
بهره‌مندی از حق مدیریت بدن، حق لذت بردن،حق اشتباه کردن (بدون اینکه ظلمی به کسی برسد) و حق انتخاب کردن از مطالبات جدی جنبش اصلاحات است. احساس می‌کنم رهبران و بزرگان جنبش اصلاحات یا نمی‌خواهند و یا نمی‌توانند در جهت احقاق این مطالبات قدمی بردارند.
تشکیل خانواده در ایران با توجه به هزینه‌های سنگین آن و الگوی تقسیم قدرت سنتی نا پذیرفتنی می‌نماید و شاهد آن نیز فروپاشی گسترده خانواده‌ها، ازدواج سفید و…است.پس اصلاحات در قدم اول باید در مناسبات قدرت خانواده ها صورت بگیرد وسپس به بخشهای دیگر تسری یابد.
من فکر می‌کنم باتوجه به اینکه رهبران و بزرگان اصلاحات یا نمی‌توانند و یا نمی‌خواهند جنبش اصلاحات را پیش ببرند باید خود هدایت و مدیریت آن را براساس خرد و عقل به پیش ببریم.
مضحک ترین طنز تاریخ ایران گفتمان عدالت محور احمدی نژاد است که مدعیاتی را مطرح می کند درحالی که می دانیم حامی اصلی اش مالک بخش اعظم ثروت کشور است. او هم اگر می‌خواهد برای عدالت قدمی بردارد ابتدا از دوستان و متحدینش شروع کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
عجب قلم رسا و شیوایی ، حضور شما در این استان ، ظلم به ایران و ایرانی است ، بابا حق شمارا حجاریان خورده ، شما الان باید تئورسین اصلاحات بودی ، حق شما را احمدی نژاد خورده شما باید رئیس جمهور این مملکت بودی
محمد
Iran, Islamic Republic of
/
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1