تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۵۵
کد مطلب : ۱۸۱۳۵۲

درگیری لفظی گوهرگانی و معاون رئیس جمهور در دانشگاه یاسوج؛ من از آسیاب آمدم تو می‌گویی نوبت نیست

۴۲
۰
کبنا ؛




همایش کارآفرینی و توسعه پایدار و شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از کارآفرینان این استان در دانشگاه یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، این همایش که بعد از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان استان کهگیلویه و بویراحمد در پارک مهرورزی در سالن مرحوم عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار شد که با حاشیه‌هایی از جمله درگیری لفظی رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد و  معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری همراه شد که در نهایت با پادرمیانی مسئولان استان به پایان رسید.
کارخانه قند یاسوج با مشکلات فراوانی روبرو است
در ادامه مدیرعامل شرکت فولاد دنا صنعت و کارآفرین برتر استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد دارای استعدادها و ظرفیت‌های خوبی برای تولید و ایجاد اشتغال است و برای استفاده بهینه از این ظرفیت نیازمند سرمایه‌گذاری دولت در استان هستیم.

لهراسب باقری تصریح کرد: کارخانه قند یاسوج پیرترین واحد صنعتی در استان کهگیلویه و بویراحمد است که در سال ۱۳۴۰ احداث شد، اما در چند سال اخیر با مشکلات فراوان مواجه بوده و همین امر موجب تعطیلی و بیکاری کارگران کارخانه قند شده است.

وی عنوان کرد: در صورت سرمایه گذار دولت در استان بخش خصوصی می‌تواند در کنار بخش دولتی زمینه ایجاد اشتغال مردم را فراهم کند.

ناامیدی تولیدکنندگان کهگیلویه و بویراحمد از دولت تدبیر و امید

سهیلا نیک‌اقبالی دیگر کارآفرین برتر استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه تولید گل رز هلندی به نمایندگی از دیگر زنان کارآفرین استان با اشاره به مشکلات اقتصادی در سطح کشور افزود: مشکلات اقتصادی دامن بخش تولید را گرفته و تولید کنندگان استان نیز از وضعیت موجود متضرر شدند.

وی با بیان اینکه مشکلات بخش تولید در استان بسیار زیاد است و بارها بیان شده، گفت: به عنوان یک تولید کننده برای راه‌اندازی واحد تولیدی وام‌ یارانه‌دار با بهره بالا گرفتم اما دولت یارانه وام را به من پرداخت نمی‌کند.

نیک‌اقبالی با بیان اینکه در حال حاضر از دولت طلبکار هستم افزود: حتی برای حل مشکلاتم به سازمان برنامه و بودجه و دکتر نوبخت رئیس این سازمان مراجعه کردم اما نتیجه‌ای نگرفتم.

کارآفرین برتر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موفقیت زنان کارآفرین گفت: زنان ثابت کردند بهتر از مدیران در عرصه تولید کار می‌کنند و امروز زنان در جایگاه‌های سیاسی، اجتماعی، تولید و اقتصاد نقش آفرین هستند که دولت از زنان کارآفرین حمایت کند.

نیک‌اقبالی با اشاره به اینکه تولید گل رز در سطح بالایی در استان انجام می‌شود، افزود: استان در تولید گل رز یکی از قطب‌های کشور بوده که نیاز است برای بهبود مشکلات تولید کنندگان بسته حمایتی برای بخش تولید در نظر گرفته شود و تسهیلات بانکی با نرخ چهار درصدی و دوره پرداخت طولانی به این افراد اعطا شود.

وی با بیان اینکه فعالیت خود را در سال ۹۱ شروع کردم، افزود: اختصاص بانک زنان کارآفرین برای حمایت از تولیدکنندگان در رفع مشکلات موجود مؤثر است.

نیک‌اقبالی با انتقاد از دولت تدبیر و امید گفت: سه سال از عمر این دولت می‌گذرد اما بخش تولید شاهد تحول و امیدی نبوده است که امیدواریم در یک سال باقی مانده عمر دولت یازدهم شاهد تحول بخش تولید باشیم.

کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عدم همکاری دستگاه‌ها با تولید کنندگان افزود: دو ماه است برای گرفتن نامه صادرات محصول تولیدی به خارج از کشور در جهاد کشاورزی معطل شدم که مسؤولان در این خصوص چاره‌ای بیندیشند.

سهیلا نیک اقبالی با انتقاد تلویحی از نشست های بی فایده قبلی مربوط به زنان، عدم شرکت زنان در جلسه امروز را امری طبیعی دانست.

مهاجرت روستائیان و  پدیده حاشیه‌نشینی در کهگیلویه و بویراحمد

پژمان نیک‌اقبالی دیگر سخنران این همایش کهگیلویه و بویراحمد را جزو چهار استان اول کشور در تعداد جمعیت روستایی دانست و افزود: ۴۸ درصد جمعیت استان در روستاها ساکن هستند.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر کارآفرینی در مناطق روستایی تأکید کرد و یادآور شد: کارآفرینی و توسعه پایدار روستایی خصوصاً در حوزه زنان روستایی به توسعه و ثبات اقتصادی کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه علی‌رغم فراهم شدن زیرساخت‌ها مهاجرت روستائیان به شهر ادامه دارد، افزود: مهاجرت روستائیان به شهر باعث افزایش پدیده حاشیه‌نشینی در شهرها شده است.

این مسؤول تصریح کرد: ایجاد درآمد و اشتغال پایدار موجب ماندگاری روستائیان و جلوگیری از خالی شدن روستاها از سکنه می‌شود.

 اشتغال پایدار در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

در ادامه سید موسی خادمی با بیان اینکه مهاجرت روستائیان به شهر افزایش یافته و باید برای این موضوع چاره‌ای اندیشیده شود، افزود: تمام زیرساخت‌های آب، برق، گاز و جاده به روستاها برده شده اما همچنان شاهد خالی شدن روستاها از سکنه هستیم.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر با ایجاد طرح‌های کارآفرینی اقتصاد را به روستاها وارد کنیم و درآمد و اشتغال پایدار برای روستائیان ایجاد کنیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عملکرد برخی کارکنان و کارشناسان دستگاه‌های استان، افزود: گاهی مواقع شاهد سنگ‌اندازی کارکنان و کارشناسان برخی دستگاه‌ها در مسیر تولید هستیم که مدیران با این افراد برخورد کنند.

وی اضافه کرد: نیابد جلوی پیشرفت کاری واحدهای تولیدی توسط عده‌ای که مسؤولیت و دغدغه‌ای ندارند گرفته شود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری در این همایش با اشاره به سخنان سهیلا نیک‌اقبالی یکی از بانوان کارآفرین استان کهگیلویه و بویراحمد که در این همایش با انتقاد از بروکراسی‌های پیچیده اداری از عدم انجام کار خود به واسطه کاغذبازی‌های اداری و بی‌توجهی مسئولان ادارات این استان به تسهیل در انجام کار کارآفرینان انتقاد کرد اظهار داشت: ارائه تسهیلات به مردم تنها دادن وام و پول نیست، بلکه سرعت عمل در انجام کار ارباب رجوع گاهی از پرداخت وام مؤثرتر است.
سید ابوالفضل رضوی  یک فرد کارآفرین را انسانی فکور، عالم، اندیشمند و خلاق دانست و افزود: کارآفرین از این لحاظ بر دیگر افراد ارجح بوده و برتری دارد که با علم حرکت می‌کند و ریسک‌پذیر است.
گوهرگانی: کذب محض است
img_8830_0
رضوی با اشاره به شعار سال یعنی «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاضتی، سهمیه‌بندی مواد خوراکی انسان‌ها و اقتصاد کوپنی نیست، بلکه اقتصاد پیشتاز، خلاق و دنیانگر است.
وی بیان کرد: اقتصاد مقاومتی افزایش توان مالی به میزانی است که نه تنها نیازمند دیگران نباشیم بلکه نیاز دیگران را نیز برطرف کنیم.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه برای اجرای اقتصاد مقاومتی در روستاها تاکنون طرح‌های خوبی برنامه‌ریزی شده است، گفت: این طرح‌ها امسال به مرحله عمل رسیده و اجرایی می‌شوند.
رضوی ابراز کرد: در این راستا از استان‌ها خواسته شده که روستاهای نمونه و توسعه یافته خود که می‌توانند در حوزه اشتغال تأثیرگذار باشند را معرفی کنند.
وی با بیان اینکه در جامعه‌ای که آزادی‌های مدنی کم است فساد بیشتر رواج می‌یابد، افزود: مطالعات نشان داده است که زنان برای انجام کارهای خود نسبت به مردان کمتر حاضر به رشوه دادن به دستگاه‌های اداری هستند، سالم‌تر حرکت می‌کنند و توانمندتر هستند.
 
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری با تأکید بر تقویت تعاونی‌های بانوان، گفت: ما آمادگی داریم با مسئولیت پروژه‌هایی که داریم به میزان یک میلیارد تومان تسهیلات خاص تعاونی‌های بانوان در اختیار این تعاونی‌ها قرار دهیم.
رضوی از ارائه تسهیلات با کارمزد کم به سرمایه‌گذارانی خبر داد که بتوانند از طریق سرمایه تبدیلی یا فرآوری شغل دائم، پایدار، پردرآمد و جاذب برای جوانان تحصیل‌کرده روستایی ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه در نظر داریم وام تسهیلاتی به روستائیان با کارمزد کمتر از ۵ درصد پرداخت شود تصریح کرد: در این طرح پرداخت ۵ درصد کارمزد را بنیاد مستضعفان و ۵ درصد را استانداری به عهده می‌گیرد.
در ادامه سخنان معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، جعفر گوهرگانی رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه وبویراحمد و برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد به مخالفت با سخنان این مسئول کشوری از جای خود برخاست و با انتقاد از صحبت های معاون رییس جمهورگفت: اختصاص پنج درصد اعتبار بخش کشاورزی به کشاورزان توسط استانداری کهگیلویه و بویراحمد کذب محض است و استانداری استان چنین منابعی برای پرداخت به کشاورزان در اختیار ندارد.
 
سید ابولفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری د رپاسخ گفت: «من از آسیاب آمدم تو می‌گویی نوبت نیست»، طرح این برنامه با استانداری کهگیلویه وبویراحمد می باشد و دراین زمینه استاندار استان باید بگوید که دراین حوزه اعتبار نداریم نه رئیس جهاد کشاورزی و با اتمام سخنرانی سالن همایش را ترک کرد.
درگیری لفظی بین معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد به بیرون از سالن همایش نیز ادامه یافت.
یوسف افشارنیا رئیس صدا و سیمای کهگیلویه وبویراحمد در حمایت از جعفر گوهرگانی اظهار کرد: با بیان این وعده‌ها در آینده کشاورزان از رسانه ملی مطالباتی دارند که معاون رئیس جمهور وعده داده و محقق نشده است و شما امروز اعلام می‌کنید که اعتبار آن در اختیار استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیست و نمی‌توان آن را عملی کرد.
رضوی در پاسخ گفت: اگر اعتباری در این حوزه نباشد و تنها کسی که باید بگوید اعتبار نداریم استاندار کهگیلویه و بویراحمد است که همچین چیزی را بیان نکرده است واگر هم اعتباری نباشد من در میان صحبت‌هایم گفتم که برای پرداخت تسهیلات برای کارآفرینی نیازی به ارسال به تهران نیست و ما به استاندار حق امضا می‌دهیم که در خود استان‌ها پیگیری شود.
به گزارش کبنا، معاون رئیس جمهور نیز با لفظی نامناسب جعفر گوهرگانی را خطاب داد و گفت: من به آقای حجتی وزیر کشاورزی می‌گوییم شما مخالف با دولت صحبت کردید.
در پایان با وساطت مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد این درگیری لفظی پایان یافت.
 
 
 
hasanpour img_8830_0 photo_2016-05-25_15-36-23 photo_2016-05-25_15-36-34khadmi



نام شما

آدرس ايميل شما

سجادحسینی سی سخت
Iran, Islamic Republic of
به به چه مسئولانی.چه مسئول دولتی که باید این اظهارنظرهای یک مقام استانی را درجهت واقعیات موجود به وزیر مربوطه گزارش دهد که نقدی را تبدیل به مخالفت بادولت تلقی کنند .واقعاجای بسی تاسف دردولت بی تدبیراست که ازدرون.. خورده است... ومعاونین ایشان یکی ازضعیف ترین مدیران بعدازانقلاب بوده که هیچ توانایی دراداره امورنداشته و فقط نطق های اتشینشان گوش مردم را کر کرده است.به زودی باید بابی تدبیری ها... طلبی ها در راس کلان خداحافظی کنیم.
سجادحسینی
Iran, Islamic Republic of
به به چه مسئولانی.چه مسئول دولتی که باید این اظهارنظرهای یک مقام استانی را درجهت واقعیات موجود به وزیر مربوطه گزارش دهد که نقدی را تبدیل به مخالفت بادولت تلقی کنند .واقعاجای بسی تاسف دردولت بی تدبیراست که ازدرون. خورده است... ومعاونین ایشان یکی ازضعیف ترین مدیران بعدازانقلاب بوده که هیچ توانایی دراداره امورنداشته و فقط نطق های اتشینشان گوش مردم را کر کرده است.به زودی باید بابی تدبیری ها... در راس کلان خداحافظی کنیم.
Reza
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم ... آبروی استان رو زیر سوال برد.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
احسنت برمهندس گوهرگانی.آدمی که پاک وسالم باشدازگفتن حقیقت ترسی نداردبه هرقیمتی که باشد.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برا نمایندگانی که خادمی رو استاندار کردن خدا وکیلی چیکار میکنه...احسنت بر گوهرگانی دستش درد نکنه ...ی مشت مدیر نالایق نشستن پشت میز معلوم نیست چیکار میکنن....و متاسفم برا حاج زارع که معلوم نیست کجاست ....
للللل
Iran, Islamic Republic of
چون از حق استان دفاع کرد آبروی استان رفته . شعر نگو لطفا . احتمال می دم از دم و دستگا هستی
Iran, Islamic Republic of
درود بر گوهرگانی
علی
Iran, Islamic Republic of
آقای باقری کارخانه قند سال ۱۳۴۵ تاسیس شد
Iran, Islamic Republic of
مدیران بی برنامه چه گوهرگانی وچه معاون رئیس جمهور فقط بلدند داد بزنن و دیگران رامقصر بدانند شرط میبندم هر دو از همین تیپ افراد هستند آبروی اصلاحات را بردن
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
مسئولان این استان بهتر است بجای چسبیدن به صندلی ریاست که حاضر نیستند شفاف صحبت کنند از آقای گوهرکانی یاد بگیرند که با اقتدار سخنان دروغ مسئولین را گوشزد کرد این آقای معاون ظاهرا گفته که ایشان بعنوان مخالف دولت صحبت کرده وبنده به وزیر جهادکشاورزی میگویم که ایشان را برکنار کنند . البته این دولت ۳ سال است که همه از آن چه درزمینه اقتصاد -اشتغال-تولید و... ناامید هستند این یکسال هم تمام می شود . این استان که اولین رتبه در بیکاری را داراست دولت چه تدبیر وامیدی برای آن اندیشیده واقعا جای تاسف است که متهم کردن دولت قبل کار روزمره این دولت شده که بجای راهکار وبرنامه راهی جز این ندارند .
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس گوهرگانی.دکتر تاجگردون باید از مهندس گوهرگانی در تهران دفاع کنه و جواب معاون .. رییس جمهور را در تهران بدهد.
کبگیان
Iran, Islamic Republic of
آش آنقدر شور شده که فریاد آشپز هم بلند شد !!!
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
حتماردیف برای اقوامش نداده
روستایی
Iran, Islamic Republic of
اگر من به جای آقای گوهرگانی بودم به معاون ریس جمهور که ..است از ریسش ..ر ، میگفتم هر ..میخوای بخور
میثم
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید به مدیرانی مثل گوهرگانی افتخار کرد که بدون ترس ازدست دادن پست و میزش اینطدوری از حق استان دفاع کر
Mohsen
Iran, Islamic Republic of
داستانی که نماینده ای مثل تاجگردون داره زشته یه نفر بخواد به یه معاون ریاست جمهوری بی احترامی کنه واقعا اگه خواسته ای داری با بیان بهتر میتوانستین بیان کنید.
سیداحمدرضا
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر شیر مرد استان دکتر گوهرگانی
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
سلام.الحق ووالانصاف دکترگوهرگانی ازمدیران شجاع ونترس است که بابیان واقعیات به مردم هیچگاه به آن ها وعده دروغین نمیدهد .جای بسی تاسف است که معاون رییس جمهوراینقدرضعیف وبدون پاسخ مناسب قصد. افکارعمومی رادارد.یکی ازدلایل مهاجرت همین وعده های .. است..باشت وباوی به فرزندبرومندخود میبالد.یاحق...
باوی
Iran, Islamic Republic of
گوهرگانی اگه خیلی اهل حق گفتنه بیاد بگه چرا امتحان استخدامی سال گذشته تمام فامیل خودش و آقای ویسی (امور مالی جهاد)استخدام شدن و یه امتحان سوری و مسخره برگزار کردن .اون حق مردم بود جناب گوهرگانی که به دست شما ضایع شد.پس خیلی نمیخاد دم از مردم بزنی صندلی رو بچسب
نام
Iran, Islamic Republic of
سلام
درود بر دکتر گوهرگانی افرین بر شجاعت شما
Iran, Islamic Republic of
سلام بر دکتر گوهرگانی دست مریزاد
Iran, Islamic Republic of
من در عجبم مدیری یا افرادی که نمتونن از حق استان دفاع کنند نباید حرف زیادی بزنن تازه ی مدیر پیدا شد و حق مردم رو مطالبه کرد احسنت بر دکتر گوهرگانی قابل تقدیری
عرفان
Iran, Islamic Republic of
آقا محسن نکنه چون ای استان دکتر تاجگردون رو داره قرار باشه هرکسی به حضرت عالی گفت بخواب بخوابی ،متاسفم از تفکراتت ،درود بر دکتر گوهرگانی درود درود درود
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر گوهرگانی
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
آقای گوهرگانی بهتر پاسخگوی بی عدالتی هایی باشه که تو سازمانش رخ داده که برداشته فک و فامیل خودشو استخدام کرده آقای تاجگردون بارها اعلام شد گوهرگانی در حد و اندازه مدیر کلی نیست خواهشا تا بیشتر آبروی این استان رو نبرده عوضش کنید
Iran, Islamic Republic of
گوهرگانی تو که سوزن به دیگران می زنی بگو برای کشاورزی چه کار کردی!
Iran, Islamic Republic of
جناب رضوی به امید حق مردم چنان جواب دندان شکنی به تو وامثال تو خواهد زد که دیگر توان تهدید نداشته باشید مگر مردم ومسولین ما بنده شماست یا بنده خدایند ننگ ونفرت بر زبانهای به ناحق تهدید کننده از همه هم استانیهای باشرف و ولایتمدار عاجزانه می خواهم با عزت ونجابتی که دارند پاسخی محکم به این گونه حرکتهای دون شخصییت وانسانیت بدهند
Iran, Islamic Republic of
اقای گوهرگانی برو بی عدالتی که تو سازمانت رخ داده رو درست کن که امتحان سوری برگزار کردی و خیلی از اشناهای خودت و افرادی که پارتی داشتند رو استخدام کردی بی عدالت ترین مدیر کل شناخته شدی . و در قیامت جوابگو باید باشی
از طرف هم شهریت و جوانانی که اولویت با انها بود و حق انهارو پایمال کردی
اصلاحات در ج بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اینقدر بی اخلاق و زبونی که اینجا هم میخوای سواستفاده کنی و حاج زارع رو تخریب کنی آقایی که کاندیدت آخر شده توی انتخابات آخه چه ربطی به اقای زارع داره. خجالت هم خوب چیزیه. اصالت خانوادت رو به وضوح نشون دادی
گچسارانی2
Iran, Islamic Republic of
درود بر غیرت و شجاعت و صداقت دکتر گوهرگانی،ما به شما افتخار میبکنیم چون در هیچ جایی جز حق نمی گویید،حتی در حضور معاون وزیر که همسو هستید و لی جایی که حتی دوستانتان ناحق میگویند خاموش نمینشینید،دکتر تاجگردون حتما به شما افتخار میکند،قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهری
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای گوهرکانی برادر گچسارانی رئیس داشگاه علوم پزشکی هم استخدامیهایش سوری هستند همه کارهایش پارتی بازیست
امیر علی بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر گوهر گانی واقعا استان به چنین افرادی نیاز دارد نه افرادی که همه چیز رو میبینند بخاطر پست ومقامشون چشم پوشی میکنند
درود بر شیر مرد استان دکتر گوهر گانی
كلاكرو
Iran, Islamic Republic of
یک روز قوچ بودن بهتراز صدسال میش بودن است (مثل محلی )
Iran, Islamic Republic of
در جواب دوستان باوی و گچسارانی ازمون کاملا قانونی و زیر نظر وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد طوری که نماینده یاسوج هم به آزمون اعتراض داشت که با توجه به بازنگری ها که انجام گرفت مشخص شد ازمون برابر با قانون برگزار شده است انم که میگین فامیل قرار نیست هر کی که مدیر شد از حق فامیل خودش بزنه بزار به حساب مردم
سادات
Iran, Islamic Republic of
گوهرگانی زیاد شورش دراورد وضع کشور همینه با سیلی صورت خودتون سرخ کنید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر گوهرگانی .ولی کاش یه نمه هم به ما بویراحمدی ها توجه میکرد .گناه ما چیه که باوی نیستیم
Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان مدیر گروه ببش از ده گروه مجازی فعال متشکل از ۱۰۰۰نفر نخبه و مسئول استانی، به جز تحسین و تمجید حرکت شجاعانه ی اقای گوهر گانی چیزی ندیدم، هم اصلاحات و هم اصولگرا.
میگذرد
Iran, Islamic Republic of
دولت دروغگو. دروغگویی عادت شده برای ارکان این دولت
Iran, Islamic Republic of
ش.. هستین یا دکتر گوهرگانی .. بهتون داده یا خ.. به کار گرفته که ایقد داری تحسین و تمجید می کنی
Iran, Islamic Republic of
ای ک...
Iran, Islamic Republic of
..ا بر دکتر گوهرگانی .در قیامت جوابگوی جوانانی هستی که حق انان رو .. کردی
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر ... که ابروی مارو تو استان بردی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1