تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۱۸۱۳۱۵

چاپ کتاب طبیعت کهگیلویه و بویراحمد به دو زبان

۰
کبنا ؛

هنرمند کهگیلویه و بویراحمد از نمایش طبیعت زیبای کهگیلویه و بویراحمد در کتاب «نگارین گلشن» خبر داد.

سید محمد حسینی  با اشاره به رسالتی که هنرمندان در معرفی داشته‌ها و ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد دارند، اظهار کرد: هر هنرمندی با توجه به بضاعتی که در خلق آثار هنری مرتبط با کهگیلویه و بویراحمد دارد باید دین خود را نسبت به استان ادا کند.

این هنرمند و عکاس مطرح کشور و استان گفت: ظرفیت‌های استان ما برای توسعه بیش از صنعت و هر چیز دیگری طبیعت و منابع طبیعی است که نسبت به سایر مناطق کشور وضعیت بسیار خوبی در این دو حوزه داریم.

این عکاس حوزه طبیعت تصریح کرد: با این دو ظرفیت بزرگ می‌توانیم در رشد و توسعه استان خود موفق باشیم به شرطی که بتوانیم آن‌ها را به کشور معرفی کنیم.

وی حضور سرمایه‌گذار در استان را تنها با معرفی کهگیلویه و بویراحمد با زبان هنر ممکن دانست و گفت: مسؤولان باید از توان هنری همه هنرمندان استان برای کمک به توسعه استان کمک بگیرند.





حسینی از نقش عکس برای معرفی استان به عنوان یک نقش بارز و برجسته سخن به میان آورد و گفت: عکاسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد داریم که عکس آن‌ها به تنهایی قادر به ایجاد تحول در همه حوزه‌های فرهنگی و اقتصادی و سایر حوزه‌ها خواهد بود.

عکاس مطرح هم استانی گفت: باید از این سرمایه‌ها به بهترین نحو استفاد کرد همان گونه که در سایر استان‌ها هرگز از کنار این توانمندی به آسانی و راحتی نمی‌گذرند.

حسینی به آخرین کار و اثر خود در زمینه معرفی هر چه بیشتر استان اشاره کرد و گفت: کتاب نگارین گلشن را به چاپ رسانده‌ام که به معرفی هر چه بیشتر استان در ۳۳۶ صفحه کمک می‌کند.

وی بیان کرد: این کتاب در قطع رحلی بزرگ با جلد گالینگور و قاب به چاپ رسیده که در دو زبان فارسی و انگلیسی است.

این هنرمند مطرح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تا پیش از این برای معرفی استان خود تعداد ۵ جلد کتاب را به کمک همکاران و دوستانم به چاپ رسانده‌ایم.

حسینی یادآور شد: همچنین کتابی با عنوان سی‌سخت شهر برف و آفتاب را به تنهایی به چاپ رساندم که حاوی عکس‌هایی از منطقه زیبای سی‌سخت در شهرستان دنا از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد است.

نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1