تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۱۸۱۲۶۹

نامه تاجگردون به مدیران گچساران و باشت/راهنمایی یا اتمام حجت؟

۶۹
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛.

نماینده مردم گچساران و باشت، پیش از آغاز به کار مجلس دهم اقدام به نوشتن نامه ای خطاب به روسای ادارات گچساران و باشت و نیز مدیران کل نموده و مطالبی را با آنها در خصوص بیکاری و رفع تبعیض ها در میان گذاشته که هم می توان آن را یک اتمام حجت با آنان و هم می توان راهنمایی هایی جهت سهولت در امورات تلقی کرد.

تاجگردون در این نامه نوشته است:

بسمه‌تعالی

مدیران محترم ادارات شهرستان‌های گچساران و باشت
با سلام و احترام
مردم شریف گچساران و باشت با حضور پرشور خود یک‌بار دیگر این‌جانب را به‌عنوان وکیل خود برگزیده و اعتماد مجدد خود را با رأی بالا اعلام نمودند. نتیجه انتخابات دارای چند نکته اساسی بوده که لازم است مدیران محترم اجرایی به‌دقت مورد توجه قرار دهند.
رأی بالای بیش از ۷۳ درصد بیانگر رأی آحاد جامعه بوده و دقت شود تعصبات قومی، قبیله‌ای و سیاسی مانع از اجرای قوانین و مقررات نشود آحاد مردم جامعه همچنان که ترکیب آراء نشان می‌دهد همه اقوام و طوایف مشارکت حداکثری داشته و رأی این‌جانب همچنان که انتظار می‌رفت به شکل گسترده از تمامی اقوام بوده و ضرورت دارد حال که مردم این‌چنین وحدتی آفریدند مسئولین نیز همت کرده و در ارتقاء آن بکوشند، اگرچه حتی در دوره نهم مجلس هم نگاه قومی و سیاسی نداشتم و رأی مردم این را اثبات نمود، تمایل دارم آن رویه توسط مسئولین هم‌افزا شده و نتیجه شیرین انتخابات در طول این دوره به کام مردم تلخ نگردد.
آنچه مردم در طول دوران انتخابات همواره از آن گله‌مند بودند حول محورهای زیر بوده که لازم است فرمانداران محترم و کلیه مدیران اهتمام لازم برای رفع این معضل جدی برداشته و بدیهی است حقیر هم تمام تلاشم را برای به ثمر رسیدن این تلاش به عمل خواهم آورد.
۱- موضوع بیکاری، به‌عنوان معضل جدی که البته ریشه در اقتصاد کشور داشته ولی تلاش برای کاهش نرخ بیکاری در این دوره می‌بایستی برنامه اول همه ادارات و سازمان‌ها باشد و قطعاً مردم و وکیل مردم کوتاهی در این زمینه را نخواهد پذیرفت. برنامه‌ها و اولویت‌ها در برنامه جداگانه به‌زودی تقدیم خواهد شد و امیدوارم فرمانداران محترم و مسئولین استان تنها شاخص ارزیابی مدیران و کارکنان ادارات و سازمان‌ها را تلاش برای رفع بیکاری و تسهیل فعالیت عمران و سازندگی قرار دهند.
۲- وجود تبعیض در جذب نیروهای در طرح و پروژه‌های درون شهرستان و همچنین ادارات شهرستان؛ بالأخص شرکت نفت گچساران که متأسفانه علیرغم تمام تلاش صورت گرفته در گذشته همچنان بوی تبعیض احساس می‌شود. لذا لازم است تا بروز رونق در طرح‌ها و پروژه‌ها و همچنین آغاز بکار فعالیت‌های اقتصادی اقدامات زیر انجام پذیرد:
الف: فرمانداران محترم ترتیبی اتخاذ نمایند تا همه پیمانکاران در حال فعالیت در منطقه، تنها در شرایطی از نیروهای غیربومی استفاده کنند که نیروی مشابه در منطقه وجود نداشته باشد. رعایت این بند با توجه به انبوه طرح‌های عمرانی در منطقه می‌تواند کمک شایانی در رفع معضل بیکاری جوانان منطقه داشته باشد. ادارات کار، رفاه و امور اجتماعی لازم است ضعف گذشته خود را در این زمینه در اسرع وقت رفع نمایند.
منطقه می‌تواند کمک شایانی در رفع معضل بیکاری جوانان منطقه داشته باشد. ادارات کار، رفاه و امور اجتماعی لازم است ضعف گذشته خود را در این زمینه در اسرع وقت رفع نمایند.
ب: ادارات و سازمان‌های محلی جذب نیرو را صرفاً با مکانیسم استعلام، آزمون و روش‌های شفاف انجام دهند و هر روش غیر از این مذموم است و دقت شود در جذب نیرو، انسان‌های شایسته، خانواده‌های مستمندتر، خانواده‌هایی با تعداد بیکار بیشتر، متأهلین و کسانی که سن به‌کارگیری آنان در مرز قرار دارد در اولویت قرار داشته باشد. این روش حتی شامل نیروهای موقت، روزمزد و مواردی از این قبیل باشد که تجربه گذشته نشان می‌دهد بیشترین روش تبعیض با استفاده از این روش بوده که لازم است مسئولین ادارات و بالأخص فرمانداران محترم دقت لازم را مبذول فرمایند.
ج: بیشترین نگرانی و اعتراض مردم، نگرانی جذب فامیلی در ادارات می‌باشد. دقت در رفع این معضل نیز ضروری و بدیهی است در صورت بروز این موارد مردم ناگزیر به اظهار شفاف برای رفع مشکل خواهند شد
د: دفاتر این‌جانب در گچساران و باشت و تهران دقت فرمایند تحت هیچ شرایطی اقدام به معرفی افراد متقاضی شغل به ادارات استان و شهرستان ننمایند و صرفاً نظارت بر این چهارچوب را به عمل آورده و نامه‌های ارسالی صرفاً به ادارات کار انجام خواهد پذیرفت و ادارات کار هم مکلف به تهیه چارچوب منظم و شفاف برای انتقال تقاضا به ادارات و سازمان‌ها و شرکت‌ها خواهند بود. بدیهی است پیگیری حقوق تضییع شده مردم و متقاضیان شغل همچنان  توسط دفاتر این‌جانب انجام خواهد پذیرفت. متأسفانه عمل کرد گذشته نشان داده برخی از دستگاه‌های اجرایی با هدایت متقاضیان خاص به‌سوی این‌جانب و دفاتر، به خواست خود که معمولاً قومی و قبیله‌ای بوده عمل کرده و هزینه این تبعیض متوجه حقیر یا دفاتر این‌جانب شده است.
ه: امیدوارم مدیران کل استان ترتیبی اتخاذ نمایند جذب نیرو در ادارات کل استان عادلانه‌تر باشد تا موجبات بیشتر اعتماد مردم دیگر نقاط استان به مرکز استان عزیزمان بیشتر از گذشته فراهم شود.
تلاش دولت محترم و ادارات استان و شهرستان در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی ستودنی بوده که قطعاً تداوم خواهد داشت و چه زیباست این تلاش ارزشمند با همدلی بیشتر و رفع تبعیض و ایجاد شغل بیشتر زیباتر گردد.
ارادتمند
غلامرضا تاج گردون
رونوشت:
جناب آقای دکتر خادمی استاندار محترم استان جهت استحضار و بذل‌توجه
نام شما

آدرس ايميل شما

باوي
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون به داد عشایر استان و شهرستان برس که کلاٌ شده فامیلی . بیش از ۱۰ نفر از فامیل های نزدیک مدیر کل جذب اداره کل امور عشایر و شرکتهای تحت پوشش قرار گرفته .
ساوش
Europe
عالی گفتی دکتر.خدا پشت وپناهت
چک
Iran, Islamic Republic of
تعارف نکن و بریز بیرون همه رو
گچساران
Iran, Islamic Republic of
شانس ماست
ا.ت
Iran, Islamic Republic of
خداکنه این حرفا عملی بشه اقای نماینده.ولی چه خوب بود که یه نصیحتی به اقوام واشنایان خودتونم میکردی که بجای اینکه پولش.ن صرف ساختن بناهای بی سود کنن همین هزینه رو مینداختن توچرخه اشتغال نه سرمایه گذاری های بیسود که بدرد شهر وجوانانش نمیخوره .
حسن
Iran, Islamic Republic of
آقای تاج گردون به عنوان مثال یعنی شما نمی دونید تو شبکه ##و ###گچساران بدون هیچ اطلاعیه و آزمون مدیران فامیل های خودشون رو آوردن سرکار؟نگید نمی دونید چون بارها به خودتون و مشاورانتون گفتیم.حالا که نوبت به بیکارهای ما رسیده و شما باید بذارید سرکار دیگه میگید پارتی بازی تموم؟ای داد از این روزگار
شاید پشیمون
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون بنده از طرفداران شما هستم ولی میفرمایید نگاه قومی نباشه.اولا نگاه کنید ببین چندتا از مدیران مال یه منطقه خاص هستن!دکما حالا که بقیه جاها هم به شما رای بالا دادن و انتظار دارن میفرمایید قومیتی نباشه!آیا نباید در انتخاب مدیران عدالت منطقهای و قومی رو رعایت کنید؟!
بیکار
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون اگه مردم به شما رای بالایی دادن مال اینه که رقیب قدری نداشتید!من خیلی هارو سراغ دارم که از شما نامه گرفتن و رفتن سرکار!لطفا مردم رو گاگول فرض نکنید!
کرامت
Iran, Islamic Republic of
جرثومه فساد م###را از ###بر دارید
باوی.طرفدار جنابعالی
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون خدایی حیف خودتون نیست ک ای مدیر کل ناتوان گذاشتین که اینجوری با آبروی شما بازی میکنن نمونه ش مدیر جهاد کشاورزی ومعاون علوم پزشکی استان که یه شعبه اختصاصی از فامیلاشون گذاشته که همشون برن سرکار.
واقعا یکم شجاعت بخرج بدین و با این مدیراتون برخورد کنید نه اینکه بذارین حق مردم رو بخورن و یه آب هم روش گرچه جنابعالی هم چندماه رفتین تهران دنبال نایب رییسی و کاری هم به مردم بیچاره ندارین
کارمند بهداشت
Iran, Islamic Republic of
نماینده عزیز ؛ بارها گفته ایم : یه سری به شبکه ومرکزبهداشت گچساران بزنید تا طعم تبعیض های ناروا ، برخوردهای غیر اداری با پرسنل ، بکارگیری وابستگان درجه یک در امور کاری ، برخوردهای ناصواب با مجموعه ایثارگران و... از نزدیک بچشید !!
از دور نظاره کردن ، انسان را به اشتباه می اندازد !!!
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون سفارشات خود جنابعالی بیشتر از همه بوده و هست. کوتاه بیو!!!
مدیران بیچاره هیچ نقشی و هیچ تقصیری ندارند. نماینده ها باید پاسخگو باشند.
بروید پرونده نیروهایی که در ۶ سال گذشته در گچساران و باشت بکار گرفته شدند بررسی کنید اونوقت همه چیز دستتون میاد.
ن.س
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون بهتر نیست بجای نامه نوشتن اول اطرافیان خودتون اصلاح کنید که به واسطه نزدیکی به شما وام های کلان اشتغال زایی میگیرن صرف ساختن ......میکنن درضمن مگه پتروشیمی روخانوادگی نکردن چرا جلوشون نمیگیری هرکس خودتون بخاید راه میدید شرکت نفت که دیگه نگو اوضاش بدجور خرابه
رحمان جلیلی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
نوشته حاضر بسیار متین و معقول میباشد لیکن آنچه مغفول مانده نبود بستر ایجاد اشتغال پایدار در استان میباشد ایجاد صنایع بالا دستی نفت وگاز حمل نقل مناسب وبه دنبال آن ایجاد زنجیره صنایع پایین دستی که صنایعی با ارزش افزوده بالا میباشد که عموما با هزینه کمتر واشتغال بیشتر نیز همراه میباشد و اما مهمتر و سریع تر از آنها توجه به بخش کشاورزی وتوسعه باغات در اراضی شیب دار و خصوصا در روستاهای شهرستان باشت با انتقال آب از رودخانه شاه بهرام وتنگ شیو وآب رود خانه چم شیر واستفاده بیشتر از آب سد کوثر می تواند انقلابی در عرصه کشاورزی دو شهرستان ایجاد نماید
ب
Iran, Islamic Republic of
بابا خانواده .. صاحب شهر شدن جلو اوناروبگیرید
Iran, Islamic Republic of
انشاالله که فرار به جلو نباشه! یعنی فکر می کنید مردم باور می کنند که شما دیگه قرار نیست از این به بعد پارتی بازی کنید؟
دیل
Asia/Pacific Region
استغفرالله.توبه.الهی العفو.جناب دکتر تاجگردون ببخشید من فکر میکردم شما ازنماینده بودن فقط به دنبال .. واشتغال فامیل ودوست آشنای خودتون هستید.واقعا ببخشید.خخخخخخخخ.داره جک میگه.بردونبال نایب رییسی باش.اینجا همه مدیران گوش به فرمان هستند.بدون اشاره شما آب هم نمیخورند
Iran, Islamic Republic of
نماینده محترم شهرستان
ضمن عرض سلام و خسته نباشید بهتر نیست با توجه به اینکه اکثر رای شهرستان گچساران از تمام طوایف متعلق به شما بوده و جنابعالی را یک چهره ی ملی قلمداد نموده اند حال برای اثبات گفتارتان حداقل مدیران ناکارآمد را که با هزار واسطه و ترفند و دروغ و مکر به این منصب رسیده اند را کنار زده و از افراد لایق و مورد اطمینان مردم استفاده نمایید.
سیروس
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دکتر تاجگردون شما که میگید مجموعه نفت الان سه ماه است که حقوق ۹۰۰نیروی پیمانکاری رو پرداخت نکرده اند و همه جا شایعه شده که تاجگردون گفته همه رو اخرتج کنید
عاليشاهي
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر باسلام.

از جوانان شایسته ، پرکار و باسواد ایل بزرگ عالیشاهی هم استفاده کن.
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون فرمایش جنابعالی گل ،ولی چقدر دیر چون روسا ومتاسفانه دست اندکاری مثل حراست نفت رئیس قبلی و فعلی و جها دکشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی و پتروشیمی وسایر ادارات فامیلهای خودشان راگذاشتن سر کار با نامه مجموعه جنابعالی ویا بدون نامه حال که نوبت بقیه است امتحان و این حرفها ،خواهشا بعضی مردم آبرو دارند و نمیخواهند خواهش و التماس کنند، اول مدیران نالایق و پرخاشگر به مردم را سریع بردارید وبرای اشتغال این همه بیکار ، دراستانها و مراکز صنعتی دیگر مثل عسلویه جوانان را بکار بگیرید که وقت دیر است و مردم نگران وچشم براه تو هستند که کاری برای فرزندانشان بنمائی ۴سال گذشت و ۳ماه هم از انتخابات گذشته است
شایسته
Iran, Islamic Republic of
با سلام بنده شاغل یکی از ادرات هستم وبه عینه حمایت اقای نماینده از عده ایی خاص وفامیلهاشون رو میبینم و حتی مدیران بشدت تحت فشار هستند وباید اوامر ایشان اجرا شود پس چگونه است که اینطور منویسند وانتظار عدالت دارند؟؟؟؟
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون با تیزبینی عمق عمیق درد مردم را حس نموده
مهدوی
Iran, Islamic Republic of
بشنف اما باور نکن!!!!
طرفدار پشیمان
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون اگر مردم محروم گچساران فارغ از قوم گرایی،طایفه و فامیل گرایی و.. . به تو رای دادند انتظار داشتند که فکری به حال مشکلاتشون بکنی نه بری پایتخت به فکر تاج و تخت و پست و مقام برای خودت باشی.اگر هم اندک فرصت شغلی بوجود می آید.نزدیکان وفامیل جنابعالی بکار گرفته می شود.لعنت بر من که به تو رای دادم
Iran, Islamic Republic of
تو را به خدا قسم بگو آقای عکاشه کی وچطور رفته سر کار ( برنامه ریزی استان ) !! ؟ چند نیرو با تلفن شما به شرکت نفت ، پتروشیمی ،ادارات برق،شبکه بهداشت،راه ومسکن شهرسازی،محیط زیست ، اداره دارایی ، دانشگاه نفت ه پیام نور ،و............ رفته اند سر کار حالا نوبت بدبختها که شد طبق قانون و ضابطه باشد ودفتر دیگر نامه خشک خالی که حداقل دل خوشکنکی بود ندهد . ای کاش این دستور ودیگاه را چهار سال پیش می گفتی ودیگر نیازی به تشکیل دفتر نمایندگی نبود
حسن
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا مینویسیم شبکه بهداشت و بیمارستان شهید رجایی با ...ی مدیران فامیلهای خودشون رو آوردن سرکار نقطه چین میذارید؟!آیا اونها پیش شما هم پارتی دارن؟!
Iran, Islamic Republic of
درود برتومردبزرگ حرف دل همه مارازدید ما برای نظارت وبازرسی درکنار شما ودرخدمت حق مردم خواهیم بود
Iran, Islamic Republic of
خرما خورده کی منع رطب کند رفیق!!!!!
حمید سینایی
Iran, Islamic Republic of
افرین بر تاج گردون
رونوشت
Iran, Islamic Republic of
رونوشت: ۱-حاج عادل امینی ۲-حمید تاجگردون ۳-دکتر قائدی ۴-دکتر گوهرگانی ۵-آل ظفری ۶-آل عسکری ۷-حاج رحیمی ۸-کارگزار اصلی مهندس وحید محمدی تبار ۹-و خیلی های دیگر که اسمشون از قلم افتاده که جا داره همینجا از محضرشون عذرخواهی کنم. البته دوستان هم میتونند بقیه کارگزارهای فعال را اعلام کنند جهت همکاری بیشتر
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده توانای شهرمان به شما افتخار می کنیم و انصافا اکثر مدیران ادارات نماینده خوبی برای شما نیستند اونایی که کم کار و بدون مهارت هستند می خواهندطوری وانمود کنند که ما در انتخابات برای شما خیلی زحمت کشیدیم ولی باور کنید شما به هرکس فرصت میدادید بیشتر از اینها حاضر بودند جان فشانی کنند.افراد توانادر شهرمان فراوانند اگه یک تجدید نظری انجام دهید دل موکلانتان را شاد می کنید آموزش و پرورش گچساران به جای مکان تعلیم وتربیت تبدیل به ..ربری شده است.سایر ادارات هم وضع بدتری دارند شهرداری مکانی شده برای.. شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهید رجایی جای س..ت شده،شرکت نفت که واویلا،دانشگاههای شهر هم بیسوادان میدان دار شده اند
Iran, Islamic Republic of
خودتی
کنجکاو
Iran, Islamic Republic of
رییس جمهورمحترم
وزیرمحترم نفت
مدیرعامل شرکت ملی نفت
مدیرمناطق نفتخیز
رییس بازرسی وزارت نفت
سلام
موضوع:تغییراسم شرکت نفت وگازگچساران به "شرکت بهره برداری
خاندان تاجگردون"
باتوجه به موارد زیر دستور فرمایید تا موضوع فوق عملی شود:
۱: انتصاب ساسان حبیبی(برادرخانم ساسان تاجگردون)به عنوان رییس روابط عمومی
۲:انتصاب خاله زاده تاجگردون درجایگاه بهبود روابط کار
۳:انتصاب باجناق اخوی تاجگردون به نام رهام عباسی به مدیریت ترابری
۴:انتصاب پسرعمه تاجگردون به نام راستی پور درجایگاه دبیرکمسیون معاملات
۵:پیشنهادانتصاب خداخواست رحیمی اخوی فرماندارو دایی زاده تاجگردون درجایگاه مهندسی ساختمان
۶:پیشنهادانتصاب فرهادجعفری برادر خانم فرماندار و دایی زاده تاجگردون درجایگاه مدیرخدمات
۷:انتصاب علی اکبرصالحی خاله زاده تاجگردون درجایگاه رییس حراست!!!!
اینهابخشی ازخیانت حضرات درحق دولت تدبیرو امیده!!

جمعی ازکارکنان نفت ومردم گچساران.


این واقیت داره؟
تو یکی از گروه ها فرستاده بودن
مهدی
Iran, Islamic Republic of
نه راهنمایی نه اتمام حجت رد گم کنی
رضا
Iran, Islamic Republic of
برادر جان این خرما هستش تو جیب ماست
این نامه را برای اخوی بنوشتی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
از اعتبارات ماده ۱۸۰ چه خبر
شمسعلى
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه این دروغ راست باشه ، حالا که فامیل هایت را گذاشتى سرکار، عاقبت به خیرى براى همه خواهانم
Iran, Islamic Republic of
از این نامه آسیب هایی که مطرح کردید جای تشکر دارد.اما چند توصیه به جنابعالی ودست اندازکارانه. ۱-شما چون یکی از کارهایتان نظارت است پس واقعا نظارت عملی داشته باشید که کار سختی است چون ما باید اول خودمان سفارش پذیر نباشیم ۲-آیا شما در انتخابات که خیلی قول به عده ای داده آید باید بتوانی واقعا به عدالت عمل کنی ۳-شما توانایی ودسترس خوبی به منابع دارید قطعا می توانید در اصلاح آن امور ومسائل اشتغال موفق باشید.البته متاسفانه افرادی نماینده را فقط جهت سرکشی وحضور در فاتحه خوانی می خواهند.به هر شکل این مدت کارهای سیاسی بازی رارها با ایجاد همدلی مشکل مردم که رای بالایی دادند وقت بگذارید ول کنید برایتان در این راه دعا می کنم .موفق باشید
گمنام
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا راست میگه بیش از ۱۰ نفر از یه خانواده دور قبل گذاشته سر کار، همه هم.میدونن کی هست
؟!؟؟باور ندارم
Iran, Islamic Republic of
من صحبتاتو قبول ندارم والله قسم ادمی که کلاس پنجم دبستان دو سال متوالی مشروط شد گذاشتیش مسول ک. دانشگاه نفت
بعدش حرف از عدالت میزنی همین یه هفته پیش تو اوقاف ادم گذاشتی سر کار تو اداره برق و خیلی جاهای دیگع.... نگید به مردم ...مردم خودشون تشخیص میدن...استخدام فقط مال نور چشمی ها است نه ما بدبخت
کارمند بهداشت
Iran, Islamic Republic of
چرا باید معاون شبکه با مدرک لیسانس بهداشت عمومی که هیچگونه اطلاغاتی در امور اداری ندارد ، تغییر نکند ؟
جرا باید برادرش را بعنوان کارگز تنظیفاتی وارد اما اورا در حسابداری جای دهد ؟
چرا باید برادر مسئول امورمالی هم بعنوان کارگر تنظیفاتی وارد اما بصورت غیر قانونی تحت عنوان امور حقوقی کار کند ؟ واین در حالی است که شبکه بهداشت اصلاً ردیف سازمانی امور حقوقی ندارد ؟
چرا باید پسر خواهر معاون پشتیبانی بدون طی مراحل قانونی جذب شود ؟
چرا باید مدیر شبکه از بستگانش را بعنوان راننده خودروی استیجاری وارد کند ؟
چرابا مشکلات مالی که هم اکنون رئیس ومعاون بیمارستان درگیرش هستند و توسط سازمانهای نظارتی رصد می شود ، برخورد منطقی نمی شود ؟
چرا باید مدیر شبکه همزمان در چند جا مشغول بکار باشد ؟
چراباید کارمند بازنشسته با مدرک دیپلم از شهر شیراز به گچساران آمده و درامور معتادین مرکز گذری مشغول بکارگردد ؟
چراباید رئیس مرکزبهداشت بستگان درجه یک خود را در جاهای مختلف مرکزبهداشت بکار گمارد واز طرفی طرح حمایت از اشتغال زنان آسیب پذیر را به زبان بیاورد ؟
وهزاران چرای دیگر ..... جناب نماینده لطفاً فقط یک روز از وقت خود را اختصاص به بررسی مشکلات بهداشت ودرمان گچساران با حضور درسالن اجتماعات دهید.
زنده باد ایل باوی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر شما یکی دیگر دم از عدالت و تبعیض نزنید که در این مورد نمرتون صفره و مردودین. حراست شرکت نفت و پتروشیمی ناقض نامه ایست که نوشتین. من توصیه میکنم در پیشگاه خدا اول این نامه را به خودتان مینوشتین بعد به مدیران شهر
مدیر سابق
Iran, Islamic Republic of
امان از سفارشات و یادداشت های نماینده ها و نماینده های نماینده ها و واسطه های نماینده ها و رابطین نماینده ها و فامیلای نماینده ها و دور بری های نماینده ها و لیدرهای نماینده ها و...بیچاره مدیران بیچاره مدیران.
تاجگردونی ناب و قدیمی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب دکتر تاجگردون عزیز سلام علیکم
لطفا فرماندارنالایق گچساران-رییس ضعیف و بی ادب منابع طبیعی-رییس ترسوی جهاد کشاورزی-رییس اداره برق که .......-رییس شبکه بهداشت و درمان گچساران-رییس اداره آب وفاضلاب شهری گچساران-رییس اداره کار-رییس صنعت ومعدن که بلای جان بازار و مردم شده-ف..... که آلت دست خادمی وزمانی ویه مشت سیاسی کار شده-..... فرصت طلب و معامله گر با پیمانکاران روستاها -رییس صندوق مهر امام رضا که هنوز احساس چ... بودن دارد و شده نوکر یه عده خاصی از فامیل خودت- رییس منطقه ضعیف و ترسویی چون امین محمدی بهبهانی همریش فاخر امینی------از همه مهمتر معرفی رسمی نماینده های تام الاختیارتان یعنی کامیار ملکپور برادر زن حمید تاجگردون که ۵هکتار زمین از فرهام جلیلی منابع طبیعی گرفته تا مدیریتیش را بیمه بکند.... ...ی که علنا از روسای ادارات باج میگیردو پیمانکارانی چون صادق خادمی-----کورش عدالتی -مهران عدالتی-محمود باقری اسکرتت-و و و عارف امینی که نامه سفید امضا شما در دخل فروشگاهش پر است و به این بهانه باج میگیرد و مشتری جذب میکند .........دکتر جان یا واقعا ساده ای و بی برنامه یا واقعا چشم بر همه چیز بسته ای........جناب عکاشه عین این مطلب در عصر دنا -فانوس زاگرس-نفتا نیوز کامنت شده .لطفا این مطلب را بگزار و به گوش دکتر عزیز برسان
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
به خدا من همیشه به شما رای داده ام ولی رای من برایتان ارزشی ندارد چون من کس وکاری ندارم وتوتنایی هایم از اکثر مدیرانت بالاتر است اگه بخواهی صد نفر را معرفی کنی اسم من در میان آن صد نفر نیست از اول هم میدونستم والان پشیمانم چرا بیطرفی را انتخاب ننمودم
واقعنگر
Iran, Islamic Republic of
سلام وعرض ادب خدمت نماینده محترم
مدیران محترم شما اگرصدسال دیگرهم مدیرباشندیه نفرراهم بکارنمیگیرن خصوصاشهرستان باشت
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت آقای نماینده شما که اینقدر دم از عدل و عدالت میزنی یه بار شده از وزیر نفت ... سوال بپرسی چرا حق نیروهای پیمانکاری گچساران رو با ده ها سال سابقه کار با یه بخشنامه الکی ضایه کرده واقعا که داره ظلم میکنه یه بارم شما ازش سوال کنید مگه ازتون کم میشه
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان رای ۷۳درصدی یعنی چی؟یعنی بیش از این حرفها ازت انتطار داریم ومیخوایم مشکلاتمون رو حل کنی،
جوان مسجدی و فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر تاجگردون من این دوره انتخابات با تمام هجمه های سیاسی برخی افراد به شما رای دادم ولی انصافا این رئیس اداره اوقاف گچساران بسیار نیروی ضعیف و ناتوانی است....ایشان مسائل اولیه اوقاف هم سر در نمیاره. ....اصلی با مسائل مساجد و کارهای فرهنگی بیگانه است.....ایشان به درد اوقاف نمیخوره.....یک انسان متخصص تر و کاردان تر جایگزین ایشان کنید
Iran, Islamic Republic of
بابا مدیران را عوض کن اینان معضل اصلی هستند ......
تاجگردون طبل غازي است بلند اواز ميان تهي
Iran, Islamic Republic of
حضرت عباس من ترک پیشونیت اگر باند بازی را کنار بزاری وشایسته سالاری را در نظر بگیری من مخالف اصلی کهدهها نفر برای حمایت از تو نزد من امدن به شما تا قیامت علاقه مند ویار شما هستم اشکال اساسی این است جرات برداشتن نیروهای ضعیف نداری ومخالفین را دشمن چرا از انها استفاده نمی کنید تو نماینده همه هستی نگو به من رای ندادی تورا سر کار نمی زارم خدا را در نظر بگیر این مطلب گفتی که مردم بدبختی که فریبشان دادی اگر زنگ زدن بگی من گفتم قانون ولی امان از یاداشت تلفن دست تو دست گذاشتن قیامتی هست
نام غیر بومی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر اقای تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
یکی جواب اقای کنجکاو رو بده لطفا
هیات امنا مسجد شهری
Iran, Islamic Republic of
دکترتاجگردون عزیز من هم با این جوان فرهنگی که پیام داده درخصوص ریاست اوقاف موافقم. .....از مدیران ضعیف این مدیر اوقاف بسیار ضعیف میباشد....رئیس اوقاف را برکنار کن....جایگزین خیلی نفرات هستند....جوان و متخصص
Iran, Islamic Republic of
s
Iran, Islamic Republic of
h
ق
Iran, Islamic Republic of
ق
حسن
Iran, Islamic Republic of
تمام این نامه در دو جمله خلاصه میشه.یک:از من پست نخواید! دو:شغل نخواید از من
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
باسلام..
واقعا عین وافعییت رو کفتی ...... کنجکاو...احسنت بر شما
Iran, Islamic Republic of
اقای کنجکاوواقعاخجالت داره ندانسته حرف میزنی چرابدون اینکه چیزی نمیدانی قضاوت میکنی میدانی یاندانسته حرف میزنی اینطورکه شمامیگی بایدتمام شرکت نفتی هااقوام تاجگردون باشندخودمحمدی مدیرعامل طبق تفسیرشماازاقوام شماست
دیل
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون استخدان بدون آزمون وپارتی بازی درگچساران بیداد میکنه اولا استخدامها به دستور خودتون ودفترتون بوده فرض براینکه شما دراستخدامها نقشی نداشتین که محاله،پس درنظارت واحقاق حقوق موکلینتون ضعیف بودین واجازه دادین عده ای حق دیگران رو ضایع کنند....
شیرازی
Iran, Islamic Republic of
نماینده محترم
تمام نیروهایی که در ادارات و سازمانهای دولتی جذب شدند همه از بستگان شما می باشند و
اداره کار چه کار می تواند بکند
deleted
Iran, Islamic Republic of
چرا جواب منطقی به کنجکاو نمیدهید؟چرا خجالت دارد؟بخاطر اینکه واقعیت را گفته ومثل شما سرش رازیر برف نکرده؟
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر تاجگردون از نوع نگارش نامه شما خوشحال شده ام ولی انتقاداتی نیز به این مرقومه وارد است که امیدوارم پاسخ بفرمایید از جمله اینکه خودتان گفته اید از تمام اقشار به شما رای داده اند پس غیر بومی ها بخش عظیمی از آرای شما را شامل میشوند آیا از خودتان سوال کردید جایگاه آنان کجاست ولذا می بایست تعریفی از غیر بومی ها نیز ارائه بفرمایید زیرا مسئولین شهرستانی دنبال این مسئله بوده اند تا استفاده منفی بنمایند
امير
Iran, Islamic Republic of
یعنی میخوای این مدیران باقی بمونن و از این ببعد فامیل گرایی نکنن ؟
جوکر
Iran, Islamic Republic of
کسی نمونده مگه برادر خانم یکی رو برداری برادر خانم یکی دیگه رو بذاره جاش یا یه باجناقو برداره یه با جناق دیگشو رو بذار جاش که اختلاف خانوادگی درست میشه پس بهتره همینی که فرموده یعنی دیگه پارتی بازی وفامیل بازی نکنه
کرامت
Iran, Islamic Republic of
آقای نماینده دانشگاه آزاد را پاک سازی کن
لیسانس بیکار
Iran, Islamic Republic of
میترسی بعضی کامنتها رانمیذاری به نظرم ادم اول بایدازخودش شروع کنه خداکیلی همین یکی دوهفته چندنفر باسفارشت رفتن سرکارولی به یه نفرگمنام وفقیرکه میرسی مییگی کارشخصی نمیکنم خداکنه چیزایی که دررابطه به این بیعدالتیها میگن دروغ باشه وگرنه پرونده اعمال انسان بعضی وقتابسته میشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1