تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۱۸۰۸۲۶

مدیران موفق از کدام دید؟!

۵۴
۰
کبنا ؛مصدقhashmi
«عدل هاشمی پور بالاترین نمره عملکرد را به دکتر چمن داد»
تیتر فوق را در یکی از سایت‌های محلی خواندم؛ از این جمله چنین برداشت میشود که در بین مدیران استانی جناب آقای دکتر چمن بهترین عملکرد رو داشتن که شایسته بالاترین نمره از طرف سردار هاشمی بوده اند.
مردم استان ما به سطحی از بلوغ فکری و سیاسی رسیده اند که عملکرد تمام مسئولان خود را زیر ذره بین گذاشته و مورد مطالعه و کنکاش قرار میدهند.شاید برای اولین بار باشد که نمایندگان محترم ما درباره مدیران استانی و میزان عملکردشان در رسانه ها صحبت و به آنها امتیاز میدهند یا از آنها تشکر میکنند حال باید ما به عنوان سوم شخص از خود بپرسیم آیا دکتر چمن سوای سواد بالای علمی که دارند و سخن وری ماهر که هستند آیا واقعا نمره بالایی به لحاظ عملکرد داشته اند، یا بین مسئولان ضعیف استانی چنین رتبه ای را حایز شده اند؟! آیا اگر از پرسنل علوم پزشکی بپرسیم جواب ایشان مثبت است یا خواهند گفت : 'هرسال میگیم دریغ از پارسال' چون امسال شاهد اعتصاب های گسترده دربین پرسنل درمانی بوده ایم که درحال خدمت در مجموعه های بیمارستانی تحت مدیریت ایشان بوده اند( به دلیل عدم پرداخت معوقه های این پرسنل خدوم از اواسط سال ۹۴تا به امروز)
آیا بیماران بستری در بیمارستانها با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت و افزایش درآمدهای بیمارستانها شاهد تغییرات ملموسی در زمینه امکانات بیمارستانی بوده اند؟
آیا دگر بار شاهد اتفاقات نادر در بیمارستان امام سجاد نخواهیم بود؟
آیا روسای بیمارستانها مدیران موفقی بوده اند و توانسته اند رضایت نسبی را بین پرسنل خود ایجاد نمایند؟
آیا خدمات درمانی در مناطق استان در این ۳سالی که دکتر چمن ریاست دانشگاه علوم پزشکی را داشته اند افزایش یافته است؟
جواب پرسشهای فوق همگی بر عهده عموم جامعه می باشند که حاوی جوابهایی خواهند بود که میزان موفقیت دکتر چمن عزیز را معین میکنند.
لذا نتیجه ای که از این نوشته حاصل میشود اینست که مردم ما باید نمره مورد نظر را به مسئولان خود بدهند و اگر سردار هاشمی در قالب یکی از افراد این جامعه به ایشان نمره ای داده اند باید منتظر جواب سایر مردم نیز باشند. و اگر به عنوان یک مسئول این نظر را داده اند بازهم  باید جواب مردم را بشنوند. در این متن دکتر چمن یک مثال بودند که چون رسانه ای شدند لازم شد درباره ایشان بنویسیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

؟؟
Iran, Islamic Republic of
چون در انتخابات برای ایشان کم نگذاشت !!!!!!!!!!!!!!! والله اتفاقات پزشکی و درمانی که برای مردم روی داده مصیبت بزرگ مدیریتی است!!!!!!!!!! جل الخالق!!!!!!!!!!!!
عضو هیات علمی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مصدق عزیز
با سلام
اولا که دوست عزیز در مورد بهبود زیرساخت ها و توسعه امکانات هیچ کس شک ندارد که در سه سال اخیر بیشترین پیشرفت ها در علوم پزشکی حاصل شده است.
نمونه اش ساخت ۸۰ خانه بهداشت خرید دو دستگاه ام آر آی و دو دستگاه سی تی اسکن و دهها خدمت ارزشمند دیگر که هر کدام از اینها اگر در یک دوره چهارساله هم بود جای تقدیر داشت.
ثانیا در آموزش بیشترین پیشرفت ها را داشتیم با راه اندازی رشته تخصصی دستیار جراحی و دستیار تخصصی زنان و..
ثالثا بنده هم با شما موافقم که مردم بهترین قضاوت کنندگانند اما دوست عزیز اتفاقا بیشترین هنر دکتر چمن در همین رسیدگی به امور مردم و بهبود خدمات بوده است
نکته پایانی اینکه بنده یک عضو هیات علمی ساده دانشگاهم با بیش از بیست و چند سال خدمت و در جریان جزییات امور هستم اون نارضایتی پرسنل از تاخیر در پرداخت ها اولا کشوریست و درثانی هیچ ارتباطی به مجموعه علوم پزشکی ندارد و مربوط به وزارت رفه و عدم پرداخت سازمانهای بیمه گر هست.
حمیدی، پرستار
Iran, Islamic Republic of
لااقل باید انصاف داد که اون جمله ابتدای یادداشت که نویسنده محترم به استناد همون عبارت تشکیک کرده خلاف واقعیت است.
جناب مصدق دکتر چمن در دل ما پرسنل جای دارد اعتراض به عملکرد سازمانهای بیمه بوده که مطالبات بیمارستانها را نمی دهند. و گرنه بیشترین پیگیری را برای مزایای پرسنل شخص ایشون داشته و موفق هم عمل کرده.
تقوی نژاد
Iran, Islamic Republic of
اینکه گفته اید نمره دادن باید ملاک داشته باشه درسته انشاالله که سردار هاشمی هم براساس شناخت از عملکرد نمره داده اما فکر می کنم شکی در این نباشه که کلاس کار دکتر چمن خیلی بالاتر از مدیران استانی ماست و در همه زمینه های آموزشی و پژوهشی و بهداشتی و درمانی ما شاهد پیشرفت چشمگیر علوم پزشکی طی این سه سال هستیم .
رضا، فوریت ها
United Kingdom
جناب مصدق در اینکه علم و عملکرد دکتر چمن خیلی خیلی برتر از کلیه مدیران استان هست نه مردم و نه خود مدیران شک ندارند چون عملکرد بهداشت و درمان روشنه بروید ببینید فقط در زمینه فوریت های پزشکی بتهیه ۲۴ دستگاه آمبولانس و راه اندازی ۷ پایگاه اورژانس ۱۱۵ چه خدمت بزرگی بوده.
تاجگردون طبل غازي است بلند اواز ميان تهي
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون باعث بدبختی استان تعدادی مترسک گذاشته مدیر به جز هادی زارع همه انمها یک نفر ارزش ندارند
دنا
Iran, Islamic Republic of
علوم پزشکی نیازی به رتبه بندی ندارد عملکرد فوق العاده شان در صدر است نماینده هم خیلی باهوش بوده که نمره عالی داده
Iran, Islamic Republic of
توانمندی هوشمندی در مجموعه بهداشت درمان استان کاملا مشهود است
نظری
Iran, Islamic Republic of
بقیه استان را بدهیددست علوم پزشکی همه جا گلستان میشود مطمئنا ، البته بیمارستانهای مشکل دارند ولی به نسبت سایر جاهابسیار بهتر عمل میکنند
کمیل
Iran, Islamic Republic of
تنها امتیاز بهداشت ودرمان استان اینست که یک مدیر قدرتمند و باسواد علمی بالا ومتخصص دارا میباشند، ،سایر ادارات هم زحمت میکشند اما چون سرصاحبی نیست همان اندک زحمت هم هدر میرود
Iran, Islamic Republic of
من کاری ندارم نمره کی بهتره ، همینقدر که می بینم عدالت در همه بخشهای اداری مالی جاری است و به حق رفتار میشود کافیست
انوری
Iran, Islamic Republic of
درود بر شخصیت بزرگ دکتر چمن که اونقدر عملکردش شاخص و درخشنده هست که نیاز به تعریف هیچ کسی نیست. دکتر چمن شایستگی وزارت را دارد جناب هاشمی پور باید دکتر چمن را بعنوان گزینه وزیر بهداشت دولت بعد معرفی کنید. بین مدیران استان که همه میدونن دکتر چمن از هر نظر برترینه.
Iran, Islamic Republic of
سلام.اینکه عدل هاشمی بالاترین نمره را به عملکرد دکتر چمن داد، کار دکتر بود. زحمات سلام.اینکه را این بزرگوار قابل این این. در این کار کار کم و کار هست نیز بود صبوری به خرج داد تا را شود. نیز این زحمات سلام.اینکه را وی را نادیده بگیریم.
ظفری
Iran, Islamic Republic of
بدون تردید دکتر چمن یکی از بهترین مدیران دولت تدبیر و امید در کل کشور هست استان ک.ب که جای خود دارد.
در ضمن یه مشکل هم که آقای مصدق گفته اصلا ربطی به دکتر چمن نداشته پرستارا به عدم پرداخت کارانه از طرف وزارت رفاه و بیمه خدمات درمانی اعتراض داشتند وگرنه همه می دونن که دکتر چمن یک دانشگاه ورشکسته را نجات داد و تبدیلش کرد به دستگاه سرآمد و برتر استان.
ربیعی
Iran, Islamic Republic of
دکتر چمن یک چهره ملی هست و نیازی به تعریف و تمجید کسی نداره. اگر هم نماینده ها ازش تعریف کنن بزرگی خودشون در شناخت مدیران کارآمد را نشون دادن.
باید از این روحیه نماینده ها تقدیر کرد نه در مقابلشون موضع گرفت.
پرهیزگار
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم که نویسنده محترم یادداشت حسادت از پیشرفت های علوم پزشکی او را وادار به این یادداشت نکرده باشه.
بنظر من نقطه درخشان کارنامه نماینده ها حمایت از شخصیت علمی و دانشمندی همچون دکتر چمن عزیز هست که حضورش در استان ما نعمت بزرگیست. و در سراسر استان آثار خدمات ارزشمندش برای مروم ما روشن هست.
پزشک عمومی دهدشت
Iran, Islamic Republic of
دکتر چمن با معاون بهداشتیش دانشگاه و نابود کردن.کیه کامنت میذاره بدون آگاهی.به خدا دولت قبلی خیلی بهتر بود
شبکه گچساران
Iran, Islamic Republic of
معاون درمان با وجود نارضایتی پزشکان رفتنییه.جایگزین از گچسارانه
شبکه گچساران
Iran, Islamic Republic of
رئیس دانشمند و متخصص!!!!!
بابا کی ارزیابی کرده و کدوم معیار آدم خندش میگیره
بهداشتی
Iran, Islamic Republic of
دکتر چمن باید عملکرد خودش و معاوناش مثل درمان و بهداشت توسط یک تیم تخصصی ارزیابی شن.بیمارستان و کلینیک یاسوج از کی تا حالا موندن؟دستیار جراحی خوبه.قبلا هم دستیار داخلی و اطفال گرفتن.اینکه عملکرد شاق نیست که.
یه عده فقط دارن مینویسن دانشمند فرهیخته بابا با کدوم معیار
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درسته که چمن سخنور خوبیست ولی ایشان پزشک بالینی نیست و معاوناش دورش میزنن اخصا معاون درمان
بیمارستان شهید بهشتی
Iran, Islamic Republic of
معاونین دانشگاه ضهیفترینند واین به دلیل رئیس قسطی وناتوانه
پزشک خانواده
Iran, Islamic Republic of
دکتر چمن در این دو سال به اندازه ده سال دانشگاه را به جلو برده. انصافا دکتر چمن حقش وزارت هست و یاسوج براش خیلی کوچکه.
Iran, Islamic Republic of
بهترین معاونت بهداشتی است عالی کار میکنند
فضلی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر چمن با اقتدار
درود بر کهگیلویه بزرگ
درود بر نماینده قدرتمند کهگلویه بزرگ
اتحاد دکتر چمن و دکتر هاشمی باعث توسعه استان خواهد شد. ممنونیم سردار
مهدوی
Iran, Islamic Republic of
خوشم اومد که حمایت به حق حاج عدل چطور برخی را عصبانی کرد.
بچه بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
چمن یک متخصص گفتار درمانی فوق العاده است ،مدیران بالادست ایشان ضعیف و سوادند وبا حرف و گفتار های رگباری سرشان کلاه میذاره همین
پزشک
Iran, Islamic Republic of
خدمات قابل توجه و در خور تحسین مجموعه علوم پزشکی استان غیرقابل انکار است مشکلات موجود هم که در هر دستگاهی وجوددارد که باید بتدریج حل شود
بهادران
Iran, Islamic Republic of
درود بر کبنانیوز که یک سایت وزین و منصفانه هست
خداوکیلی همه باید از این حمایت قاطع نماینده مجلس چهار شهرستان از یک مدیر نمونه خوشحال بشویم. ما به نوبه خودمون از این حمایت سردار هاشمی ممنونیم.
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
دکتر چمن یک استاد تمام عیار هست که در تمام زمینه های علوم پزشکی پایه و بالینی صاحبنظر هست. احتمالا برخی افراد اطلاع ندارند که ایشون استاد همه متخصصین بالینی در طبابت بالینی هست.
البته استعداد و سواد بی نظیرش باعث این همه پیشرفت در بهداشت و درمان شده و عمده موفقیت های کم نظیر علوم پزشکی مدیون شخصیت با اقتدار شخص دکتر چمن هست.
احسنت بر درک بالای نماینده کهگیلویه بزرگ.
مهدی، دانشجوی پزشکی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام من سه درس را با استاد دکتر چمن داشتم خواهش می کنم این نظر من را منتشر کنید
اولا سواد پزشکی دکتر چمن بی نظیر هست ظاهرا برخی نمی دونن که ایشون پزشک و متخصص اپیدمیولوژی هست و علاوه بر همه اینها کارشناسی ارشد مدیریت پزشکی دارد.
ثانیا توصیه می کنم به کسانی که احیانا کمترین شکی به دانشمند بودن دکتر چمن بزرگ دارند که زحمت بکشند و رزومه علمی و سوابق اجرایی ایشون را مطالعه کنن. در سایت دانشگاه های علوم پزشکی هستش.
Iran, Islamic Republic of
اوفی اوفی نمره دادنه عدل هاشمی چه حالی وبعضیل گرته !! کو ول کنین بشینین سرکارتون، خیالتون جمع جمع ،دانشگاه همینطور عین فرفره کارلش پیش ایره ،خش وحال مردم خش وحال پرسنل مدیریت دانشگاه قدرتمند و باصلابت همینطور ادامه ایده
علی
Iran, Islamic Republic of
احسنت عدل هاشمی ، معلوم شد که آدمهای باهوش و توانمند رو خوب شناختی ، باید بیشترازاین قدرزحمات اندیشمند کهگیلویه رو بدونی ، دکتر چمن بی نظیر در تمام ادوار دانشگاه
ادیبی
Iran, Islamic Republic of
هیچ پزشک متخصصی را نمی شناسیم که سوادش در حد دکتر چمن باشه و بعدش هم توان مدیریتش اینقدر بالا و قوی باشه. پس چرا ناراحت باشیم از موضع گیری خوب سردار عدل هاشمی.
هم کلاسی قدیمی
Iran, Islamic Republic of
دکتر چمن از هم دوره ایهای اینجانب بوده ، همیشه در دوران دانشجویی از جمله بهترین دانشجویان پزشکی بودن ، همانموقع هم بسیار سخنور وصاحب تفکروایده بوده اند ،باعث افتخاراستان بودند و هستند ،بعداز تخصص هم باحضور دراستان به پیشرفت استان کمک کرده اند ، کمی قدرشناس باشیم
Iran, Islamic Republic of
افتخار کهگیلویه بزرگ و استان عزیزمان دکتر چمن
Germany
اقتدار دکتر چمن
دانشگاه پرقدرت
عدالت فراگیر
پرسنل قدر شناس
همه در علوم پزشکی خلاصه شده
آرزوی پرافتخارترین فتح هاو گشایش برای مردم استان
کارمند
Germany
فقط و فقط یک نفر توانست دانشگاه ما را نجات دهد ، در هیچ دوره ای به مانند ایشان شاهد ارتقا دانشگاه نبودیم ، آرزوی موفقیت داریم
احمدی
Germany
توانمندی دکتر چمن باید در دانشگاهها و مراکز بزرگتر استفاده شود ،
محمد
Germany
ایشان پزشک متخصص اپیدمیولوژی هستند ، تسلط بر سایر تخصص های پزشکی برای استفاده از تحقیقات پزشکی ا زجمله مهمترین توانمندیهای ایشان است ،که در کنگره ها و همایشها بخوبی مشخص است
احمدیان
Germany
نه فرزندم نه خودم خواهان استخدام هستیم ، در استان هم ساکن نیستم که از خدمات پزشکی استفاده کنم و دنبال پست و مقام هم نیستم ، یک مسئله روشن است که آنهم این است که دکتر چمن یک مدیر پرافتخار برای استان خواهد بودو همه جاازایشان به بزرگی یاد میشود
Iran, Islamic Republic of
ائتلاف نمایندگان استان و مدیران موفق کمک بزرگی در پیشرفت استان خواهد بود ،
محمود
Iran, Islamic Republic of
کاش خدمات بیمارستان کیفی تر شود ، البته اینهم برمیگردد به کارکنانی که درهمین استان درس خوانده اند و بزرگ شده اند حالاچراکمی دلشاد بحال بیماران همشهری خودشان نمیسوزد نمی‌دانیم ، بنظرم باید در انتخاب کارکنان بازنگری شود وسخت گیرترشوند
Iran, Islamic Republic of
بکارگیری نیروی استخدام مطابق مقررات است مدیران نقش مستقیم ندارند اما نیروهای طرحی و .. باید کنارگذاشته شوند تا یادبگیرن درست با مردم برخورد کننددر کل بهداشت درمان خوب عمل میکند
لوداب
Iran, Islamic Republic of
در موفقیت و بهبود خدمات در بخش بهداشت و درمان هیچ شکی وجود ندارد البته کاملا طبیعی است که باید برای بهترشدن این وضعیت هم برنامه داشت ، خدمات سه سال اخیر دراستان برای مردم واقعا بی نظیر بوده
افتخار
Iran, Islamic Republic of
کبنالطفا از بازدیداخیر مدیرکل دفتر معاونت بهداشتی وزیر دراستان گزارش بگذارید ، در اخبار استان هم اعلام شد دانشگاه ما جزو پنج دانشگاه برتر در ا رائه خدمات دهان و دندان است ، خوبست که همه در جریان اخبار موفبیت آمیز دانشگاه قرار بگیرند مشکلات هم ذرجای خودش حل و فصل شود
ج د
Iran, Islamic Republic of
کاش یکبار دیگر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اوردن افراد توانمند در همه ی زمینه ها به خصوص در زمینه درمانی و اموزشی به جایگاه رفیع خود در چند سال گذشته میرسید . روابط عمومی دانشگاه با نوشتن چند پیام تکراری در حمایت از دکتر چمن بزرگتدین اشتباه را مرتکب میشود. من خود از مدیران دکتر چمن ام . ولی این روش اشتباه. باید ایرادات را بر طرف کرد
مصدق
Iran, Islamic Republic of
جوابی برای همه عزیزان:دوستان عزیز همه شما میدونید که بیمارستانهای ما به رغم پبشرفتهایی که داشته اند هنوز به سطح کیفی مطلوب و در خور مردم عزیز باشه نرسیده اند. درباره مشکلات معوقات پرسنل هم میتوانید به استانهای همجوار رفته و از نزدیک مشاهده نمایید. دستگاههای سی تی اسکن و ام ار ای هم به خاطر تللاشهای نمایندگان استان علی الخصوص ٱقای زارع بوده. یک شخص ممکنه استاد خوب یا پزشک چیره دستی باشه ولی لزوما مدیر قابلی نیست. شایدم عملکرد ضعیف معاونان ایشون خدمات دکتر چمن رو تحت الشعاع قرار داده باشه. .
پاسخ 47 و 48
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا دوست عزیز آقای زارع کاملا از سی تی اسکن و ام آر آای بی خبر بی خبر بوده. اصلا ام آر آی برای دهدشت و گچساران بوده و یه سی تی اسکن هم برای گچساران بوده. با این کامنت ها من به حقانیت عملکرد دکتر چمن رسیدم.
هیچ وقت دانشگاه علوم پزشکی در رتبه بندی دانشگاهها موقعیت خوب الان را نداشته بروید نتایج ا زیابی ها را ببینید من یک کارشناس ساده دانشکده پ ..هستم اما وجدانا باید واقعیت ها را بگیم.
Iran, Islamic Republic of
دکتر چمن دانشگاه رانجات داد مطالبات گذشته راپرداخت کرد ازورود افراد بدون ازمون به دانشگاه جلوگیری کرد فقط تیم خوبی ندارد بجز معاونت پشتیبانی که واقعا سرباز گمنام دانشگاه است . وازدکترعزیزمیخام بیمارستانها مخصوصا امام سجاد راسروسامان بده . به امید خدا
مترون بیمارستان
Iran, Islamic Republic of
من خودم معترضم از تاخیر مطالبات اما ای عزیزان مسلمون این مشکل اصلا ربطی به مسولین کنونی دانشگاه ما نداره که نداره.
چرا این همه خدمات و شایستگی را بی دلیل می خواهیم کمرنگ کنیم.
کاش می گفتید این بیمارستانها سه سال پیش چقدر معوقات و بدهی داشتند و الان که تازه مشکل از بیمه است وضع چطور است. خدایا شکر که بهترین مسولین را در استان ما بهداشت و درمان داریم.
Iran, Islamic Republic of
جناب ج د مدیر فعلی ، بنظر من هم مشکلات باید حل شود واصولا سیستم اداری بی عیب وجود ندارد باید تلاش کرد که مشکل حل شود ، مدیری که وقت دارد کامنت بگذارد و وقت هدر دهد باید عوض شود تا بکار مردم برسد یکیش هم جنابعالی
Iran, Islamic Republic of
بیش از پانزده سال در دانشگاه علوم پزشکی هستم ، هیچ دوره ای تااین اندازه پرافتخار نبودیم ، وجود کارکنان فهیم و مدیران ارزشمند دوسال اخیر بر ارزش کار و تلاش افزوده
موسوی
Iran, Islamic Republic of
ر دانشگاه گچساران هر.. کند پست میگیرد یا هم فامیل... باشی چون نمایتده.. صداقت.. وبه این میگویند سیستم . یعنی هر.. گفت نه
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1