تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۳۹
کد مطلب : ۱۸۰۷۹۷

انتقاد شدید رئیس اداره ورزش کهگیلویه از بی‌مهری اعضای شورای اداری به جوانان

۵
۰
کبنا ؛به مناسبت هفته جوان وبه همت معاونت فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان واداره ورزش وجوانان شهرستان از ۱۰ ورزشکار جوان برتر شهرستان کهگیلویه تجلیل شد.
به گزارش کبنااسپورت از دهدشت،با حضور دکتر شاکری معاونت فرهنگی وجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ،تعداد کمی از مسئولین ادارات شهرستان ،پیشکسوتان ورزش،هیئت های ورزشی و ورزشکاران ،جشنواره جوانان امید و تجلیل از نخبگان جوان و ورزشکار در روز شنبه یکم خرداد در فرهنگ سرای ارشاد دهدشت برگزار گردید.
 
IMG_8634
 
مطالبات به‌حق جوانان در هیاهوی ورزش گم شد!/ جوانان قربانی ادغام وزارت ورزش و جوانان
سید رحمت‌الله شاکری در این آئین مشکلات حوزه جوانان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: معاونت فرهنگی و جوانان به دلیل شرایط موجود نمی‌تواند امور جوانان را ساماندهی کند.
معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این معاونت بودجه‌ای برای رسیدگی به مشکلات قشر جوان ندارد و تنها جهت هماهنگی با دستگاه‌ها در پیگیری پاره‌ای امور راه‌اندازی شده است.
وی افزود: با این وجود معاونت فرهنگی و جوانان توانسته مسابقات قرآن و تجلیل از نخبگان جوان را به کمک دستگاه‌های اجرایی برگزار کند.
شاکری با بیان این‌که ادغام وزارت ورزش و جوانان کاری اشتباه بوده است، افزود: کسانی‌که این ادغام را ایجاد کردند کشیدن هدفشان خط بطلان بر جوانان بود.
وی، جوانان را قربانی ورزش در این ادغام دانست و گفت: این وصله ناجور باعث شده جوانان در هیاهوی ورزش گم و مطالبات آن‌ها نادیده گرفته شود.
این مسؤول با بیان این‌که مشکلات حوزه جوانان را در همه جلسات داد زدیم، غیبت فرماندار در همایش تجلیل از نخبگان جوان را قابل تأمل دانست و گفت: انتظار می‌رود مدیر ارشد اجرایی این شهرستان مشکلات و مطالبات جوانان را در جلسات استانی به گوش استاندار برساند.
 
IMG_8554
 
مدیرانی که در جلسه شورای اداری با طبع خاطر چنان دم از جوانان و ورزش می‌زدند که گویی تمامی هزینه‌های خود را صرف این امور می‌کنند، کجا هستند؟
سید مسعود تقوی‌نژاد نیز دراین آیین تجلیل از بی‌مهری اعضای شورای اداری به جوانان انتقاد کرد و اظهار داشت: بارها در مراسم‌های ورزشی این گله‌مندی را ابراز داشتیم ولی به جایی نرسید.
رئیس اداره ورزش و جوانان کهگیلویه تصریح کرد: مدیرانی که در جلسه شورای اداری با طبع خاطر چنان دم از جوانان و ورزش می‌زدند که گویی تمامی هزینه‌های خود را صرف این امور می‌کنند، کجا هستند؟
تقوی‌نژاد با بیان این‌که شعار سال را فقط در حرف تکرار می‌کنیم، افزود: ۳۵ سال است شعار سال را ادامه می‌دهیم و عملی نمی‌کنیم.
این مسؤول بیان کرد: از ۶۰ مدیر برای حضور در این محفل که به مناسبت گرامیداشت هفته جوان و به پاس قدردانی از افتخارآفرینی جوانان شهرستان است دعوت شده اما کمتر از ۱۰ نفر حضور پیدا کردند.
تقوی‌نژاد حضور فیزیکی مسؤولان در چنین برنامه‌ای را نشانه بها دادن به این جوانان دانست و افزود: البته تعدادی از مدیران،همواره در برگزاری مسابقات و مناسبت‌ها یار و یاور ما بوده و هستند و جای تقدیر دارد.
وی با اشاره به برنامه‌های هفته جوان در شهرستان، برگزاری جشنواره جوانان امید و تجلیل از نخبگان ورزشی سوق و دهدشت را از جمله این برنامه‌ها برشمرد و گفت: قدردانی از زحمات مربیان ورزشی حق آنان است و در برنامه دیگری از زحمات این قشر تجلیل خواهد شد.
در پایان این جشنواره از ۱۰ ورزشکار برتر با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد./فارس
 
IMG_8557 IMG_8562 IMG_8564 IMG_8568 IMG_8570 IMG_8573 IMG_8574 IMG_8578 IMG_8581 IMG_8582 IMG_8593 IMG_8595 IMG_8605 IMG_8606 IMG_8614 IMG_8616 IMG_8621  IMG_8649 IMG_8653 IMG_8659 IMG_8667 IMG_8675 IMG_8687 IMG_8715
نام شما

آدرس ايميل شما

چرام
Iran, Islamic Republic of
شما را به خدا به فکر ورزشکاران باشید
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
کسی به فکر ورزشکاران نیست . جای تعجب است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کار قشنگی بود کاش کسان دیگر هم به فکر جوانان بودند
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم تا کی باید جور ایزدپور وضعف مدیریت مدیر کل رابکشیم چهگناهی کردیم
جوانان
Iran, Islamic Republic of
تا کی باید ما جوانان استان جور ایزد پور را بکشیم با این کلک های روزانه اش
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1