تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۱۷۹۷۶۲

وزیر علوم از دانشگاه پیام نور بازدید کرد

۰
کبنا ؛ 
محمد فرهادی وزیر علوم با حضور در این دانشگاه بیان کرد، دانشگاه پیام نور در تمامی عرصه‌های علمی، پژوهشی، اختراعات، فرهنگی و آموزشی را قابل تقدیر دانست و گفت: دانشگاه پیام نور با قدمت نزدیک به ۳۰ سال، بسترهای توسعه آموزش عالی و عدالت آموزشی را فراهم کرده و می‌توان گفت تبلور عینی عدالت آموزشی است، امروز شاهد موفقیت این دانشگاه در تمامی عرصه‌های علمی، پژوهشی و اجرای روش‌های نوین آموزش الکترونیکی و فرهنگی هستیم.
وی با اشاره به نمایشگاه دستاوردهای فناورانه دانشگاه پیام نور گفت: فعالیت‌های چشمگیر دانشگاه پیام نور در زمینه محصولات کشاورزی، مهندسی صنعتی، پزشکی و ثبت اختراعات درخور توجه و قابل تقدیر است.
وزیر علوم، محصولات فرهنگی و دستاوردهای کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه پیام نور را منابع ارزشی غنی دانست که می‌تواند مورد بهره برداری قرار گیرد.
دکتر فرهادی با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور امروز توانسته در عرصه‌های بین المللی و توسعه مراکز خارج از کشور بدرخشد، ابراز امیدواری کرد که این دانشگاه با تقویت زیرساخت‌های آموزش الکترونیکی و ایجاد رشته‌های جدید بتواند در گسترش مرزهای دانش موثر باشد.
وی در پایان گفت: دانشگاه پیام نور، دانشگاه نور، آگاهی، علم و دانش است که می‌تواند در زمینه‌های علمی، اقتصاد مقاومتی، تاسیس شرکت‌های دانش بنیان و تربیت انسانهای فرهیخته نقشی ارزنده ایفا نماید.
راه اندازی تلویزیون تعاملی در دانشگاه پیام نور
رستمی ابوسعیدی رئیس این دانشگاه از راه اندازی تلویزیون تعاملی (IPTV) در دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: تلویزیون تعاملی دانشگاه پیام نور با هدف ارائه محتوای درسی به دانشجویان و فرهنگ سازی در این دانشگاه راه اندازی شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه از طریق تلویزیون تعاملی می‌توانیم علاوه بر ارائه دروس، محتواهای فرهنگی، علمی، پژوهشی و... را در زمان فراغت دانشجویان عرضه کنیم، اظهار داشت: این تلویزیون برای نخستین بار در دانشگاه پیام نور راه اندازی شده و در حال تدوین محتوای لازم و مورد نیاز مخاطبان این دانشگاه هستیم.
وی با تاکید بر لزوم استفاده از آموزش مبتنی بر فناوری اطلاعات و گسترش آموزش الکترونیکی در خارج از کشور گفت: دانشگاه پیام نور قصد دارد در برنامه‌ای هدفمند ضمن تاسیس مرکز آموزش زبان فارسی در خارج از کشور در زمینه گسترش زبان فارسی و انتقال فرهنگ کشور در خارج از مرز‌ها پیشگام شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1