تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب : ۱۷۹۴۵۹

توضیحات مدیرکل اطلاعات استان پیرامون انتخابات

۱۳
۰
کبنا ؛ 
مدیرکل اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه این استان در صحت سلامت و امنیت برگزار شد و مورد تایید دستگاه های امنیتی بوده است.
این مسوول امنیتی در کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن هفته سرباز گمنام موضوعات مختلفی را مطرح کرد.
وی با تشریح وظایف ذاتی دستگاه اطلاعاتی در کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: همه موضوعات و اخبار را در استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی را بر حسب وظیفه رصد می‌کنیم.
وی به اساسی ترین رخداد سال ۹۴ یعنی برگزاری دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد اشاره و خاطرنشان کرد: این انتخابات در کمال صحت و سلامت و با تایید دستگاههای امنیتی در این استان برگزار و منتخبان مردم نیز مشخص شدند.
مدیرکل اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما بعنوان دستگاه اطلاعاتی نمی توانیم به هر گزارشی بسنده نموده و باید تمامی جوانب را درباره یک گزارش درنظر بگیریم.
وی افزود: در زمان برگزاری انتخابات گزارش های متفاوتی به نهاد امنیتی در کهگیلویه و بویراحمد ارسال که اغلب آنها بعد از برررسی های اطلاعاتی پایه و اساس درستی نداشت.
این مسوول امنیتی در کهگیلویه و بویراحمد به تعدادی از این گزارش ها اشاره و خاطرنشان کرد: بطور مثال می گفتند مدیری در حال توزیع ۴۰۰ میلیون تومان است که بعد از بررسی ها مشخص شد چنین چیزی صحت ندارد و یا می گفتند مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان از طریق یکی از موسسات مالی در اختیار فردی قرار گرفته که این مورد هم با بررسی ها مشخص شد که کذب بوده است.
وی گفت: گزارشی آمد که می گفت در یکی از شعب اخذ رای ، مهر در شناسنامه حک نمی شود که خود ما به همان حوزه رفتیم و دیدیم اصلا چنین چیزی صحت ندارد.
مدیرکل اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر سلامتی در دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان ، اظهارداشت: برخی گزارش می دادند که در شعبه اخذ رای فلان روستا، از واجدان شرایط اخذ رای در بیرون از حوزه انتخابیه به نامزد خاصی رای داده شود که دستگاه امنیتی رصد هم نمود و تنها در حد درخواست فردی از فرد دیگری بوده و ایراد هم نداشت.
وی با بیان اینکه فقهای شورای نگهبان در هیچ زمینه ای بویژه امر انتخابات اهل فروختن آخرت خود به دنیای ما نیستند، خاطرنشان کرد: آیه الله جنتی و آیه الله شاهرودی افرادی نیستند که بخاطر دنیای ما و شما آخرت خود را بفروشند و انتخابات کهگیلویه و بویراحمد را مورد تایید قرار دادند.
مدیرکل اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد در بخشی دیگر از مصاحبه رسانه ای خود از نبود فعالیت گروهگی در این استان خبرداد و ادامه داد: فعالیت گروهک‌ها در استان ما صفر است چرا که استان ما صددرصد شیعه است و مردم اقبالی به چنین گروهک‌هایی نشان نمی‌دهند.
وی به موضوع مبارزه با فرقه‌های ضاله در کهگیلویه و بویراحمد نیز اشاره و خاطرنشان کرد: سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه به دنبال حمایت از این فرقه‌ها هستند اما ما نیز در کشور و در استان هرگونه تحرکی را زیر نظر داریم.
مسوول امنیتی کهگیلویه و بویراحمد به یک نمونه از فعالیت این فرقه‌ها در استان و گرایش تعداد ۲۰ نفر به این فرقه اشاره کرد.
وی گفت: جالب است بدانیم که سردسته آن‌ها جوانی کم‌سواد و معمولی بود که توانسته بود برای مثال یک معلم و یا کارمند باسواد را همراه خود کند.
این مسؤول به دلیل دیگر گرویدن برخی افراد به این فرقه‌ها اشاره کرد و گفت: برای مثال اغفال کنندگان بر روی حتی مشکلات خانوادگی بین زن و مرد هم دست می‌گذارند و مشکل خانوادگی آن‌ها را با رندی و به دروغ به دین و نظام ربط می‌دهند تا به خواسته‌های خود که همان اغفال مالی و اغفال دینی است دست یابند.
مدیرکل اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد از وجود قاچاق سلاح ، مواد مخدر و قاچاق انسان در این استان خبرداد و اظهارداشت: کهگیلویه و بویراحمد بر سر یک چهارراه قرار دارد و با چنین معضلاتی همواره روبرو هستیم.
وی در پاسخ به این سئوال که آمار خودکشی ها در کهگیلویه و بویراحمد روند صعودی را نشان می دهد و دستگاه امنیتی چه تدابیری در این زمینه اندیشیده است؟ ادامه داد: متاسفانه آمار خودکشی ها در این استان روبه بالا بوده و ما نیز از این وضعیت نگران هستیم.
مدیرکل اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: از دستگاههای متولی خواسته‌ایم پژوهش های لازم را در این زمینه انجام دهند و منتظر پاسخ این دستگاهها هستیم.
این مسؤول به حوزه جاسوسی خارجی در استان نیز اشاره کرد و گفت: در استان به دلیل وجود نفت باید مواظب و مراقب جاسوسی خارجی باشیم و همچنین در بحث گردشگری هر چند توسعه گردشگری و جلب توریست کاری خوب است اما لازم است به موضوعات امنیتی آن هم اندیشیده شود.
وی یکی دیگر از موضوعات را مبارزه با فساد ادرای و اقتصادی دانست و گفت: گزارشات مردمی خوبی در این زمینه به دست ما می‌رسد اما در این گزارشات باید متوجه آبرو و حیثیت افراد هم باشیم.
مدیرکل اطلاعات استان با توصیه به مدیران که نظارت‌ها را بر دستگاه خود کیفی کنند، اظهار داشت: دستگاه‌های نظارتی هم باید تذکرات لازم را به مدیران بدهند.
وی با درخواست از رسانه‌ها برای پرداختن به حوزه‌هایی که در کار رسانه‌ای مغفول مانده است، گفت: رسانه‌ها در استان به ترویج فرهنگ مهدویت بیشتر بپردازند و بدانند آن‌ها هم در زمینه اقتصاد مقاومتی وظیفه‌ای بر عهده دارند.
این مسوول امنیتی کهگیلویه و بویراحمد از وجود یک پرونده اختلاس ویژه در کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و ادامه داد: نیروهای امنیتی هم اکنون بر روی آن کار می‌کنند و ممکن است نتیجه این پیگیری‌ها و بررسی‌ها شش ماه و یا بیشتر از آن طول بکشد.
وی در پاسخ به سوال مشترک برخی از رسانه ها مبنی بر اخراج تعدادی از شاغلان برخی دستگاههای اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد و کمیته امداد این استان هم گفت: پیگیر امورات این موضوع نیز بوده و در حال رایزنی با این دستگاهها هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

احسان جهانبازیان
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از مدیر کل اداره اطلاعات بخاطر جواب رک و صریحشون در مورد صحت انتخابات ولی با وجود تایید مقامات نظامی و اطلاعاتی و شورای نگهبان متاسفانه هنوز عده ای این را قبول ندارند و در هر جلسه ای حضور پیدا میکنند حرف های کذبی در مورد انتخابات میزنند و صحت انتخابات را قبول ندارند و دایم حرف از تایید مصلحتی میزنند چرا چون برا همیشه از تاریخ سیاست حذف شدند.
مردان دنانشین
Iran, Islamic Republic of
شما گفتید ماهم باور کردیم شما ازیک جناح خاص هستید
دکترسجاد حسینی
Iran, Islamic Republic of
بجان خودت این انتخابات پراز اشکال بود
دکترسجاد حسینی
Iran, Islamic Republic of
اگه همه اظهارنظرها ومراقبتهاتون اینجوری بی پایه هست( درخصوص سلامت انتخابات )وای بحال ما که فکر میکردیم چشمهای تیزبین وبینا مراقب اوضاع هستندپس وای برما .خودت خوابی یا مردم را نافهم فرض کردی.
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناب مدیر کل شما عضوی از این دولت راستگویان هستید و باید هم از عملکرد وزارت کشورتان حمایت کنید.بیش از ۱۴۰ هزار رای دهنده میگن که دیدیم چه تقلب و مهندسی شده بود انتخابات من خودم به چشم خویش دیدم که از دانشگاه دانشجو می آوردند و حساب شده می بردند.همین دانشجوها میرن خوابگاه وبه نظام و رهبری و ...انتقاد میکنند ولی رایشونو با مبلغی ناچیز فروختند.اینهمه تقلبی که طرف خودش اذعان میکنه ۱۲۰ رای داده اینم دروغ بود؟ولی بدانیم هرکی حرفی فقط بخاطر از دست ندادن صندلیش بزنه اون هم اون دنیا بدهکاره.چرا این حرفارو زمان تعلیق نتیجه نزدید لابد منتظر نظر شورا بودین.مردم به زیر و بم انتخابات آگاه هستند واونایی که با منفعت طلبان همصدا میشوند فقط به نظام مقدس ضربه میزنن.بله ما میپذیریم نتیجه بازی را چون داور صلاح را بر این دید ولی خوب می دانید که حق به حقدار نرسید.
اکبری
Iran, Islamic Republic of
دین و آخرت خویش را بخاطر دنیای عده ای منفعت طلب نسوزانیم.دنیای برخی خیلی کوچیکه.برخیها از نقش اصلیشون منحرف شده اند .ما به کی توی نظام باید اعتماد کنیم
کارمند بهداشت گچساران
Iran, Islamic Republic of
لطف کنید پیگیر برکناری ۴ نفر از کارشناسان ارشد مرکزبهداشت گچساران از سمت اداری شان هم باشید که بناحق وبه دلیل ایستادگی در مقابل سوءاستفاده های رئیس ومدیر شبکه بهداشت ، از پست سازمانی خود برکنارشده اند . موضوع را هم بطورکامل به اداره اطلاعات شهرستان گزارش شده است .
تنها کسانی می توانند از سوء استفاده های افراد خودسر جلوگیری نمایند ، شما سربازان گمنام مهدی موعود (عج) هستید .
بسیجی
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا مدیر کل اطلاعات از انتخابات استان بی اطلاع است وگر نه انتخابات استان سراسر خرید وفروش رای بود مردم بهترین داور هستند شما می خواهید ضعف خود را در انتخابات توجیح کنید
Iran, Islamic Republic of
همه چیز خوبه..... خنده داره
محمد صادقی
Iran, Islamic Republic of
انتخابات رو که همه میدونن چه شد ؟؟؟؟؟؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
ضمن سلام خدمت مدیر کل محترم اطلاعات استان گرچه دغدغه شما در خصوص وظیفه ذاتی تان قابل تحسین است اما چکونه می توان توزیع اقلام و نهاده های دولتی را دقیقا قبل از انتخابات به نفع کاندید خاصی مورد توجه قرار نداد . چطور می توان خریدن آراء مردم را یک شب قبل از اخذ آراء و حتی بر روی صندوق های اخذ رای نادیده گرفت .به جرس قاطع نفرمایید انتخابات سالم برگزارشد بلکه بگویید ما توان مستند سازی تخلفات انتخاباتی را نداشیم ویا اینکه قرار بود یه شکل انتخابات برگزار شود علی ایحال ما که در بطن جامعه بودیم موارد زیادی را بالعینه دیدیم . نگرفتن آراء مناطقی که اکثریت آراء آنان غیر از نماینده فعلی بود و یا نرساندن تعرفه در مناطقی که آرایی خلاف وضع موجود داشت و یا اخذ رای در آماری ۳۰ درصد بالاتر از آمار واجدین شرایط و یا مغایرت شدید بین آرائ نماینده . نمی تواند دلیلی بر وجود تخلفات انتخاباتی باشد ؟!!!!
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
جناب مسئول امنیتی، این صحبت های شما پیرامون انتخابات را می توان از دو دیدگاه رصد کرد ۱_یا نمی دانید و خبر ندارید برسر مردم مظلوم بویراحمد چه آمد که اگر اینطور باشد حقیقتا در خوابید و به زودی بالگد دشمن بیدار خواهید شد ۲_ازهمه چیز خبر دارید و بنا به مصلحت یا منفعت کتمان می کنید که خود دارید دینتان را هزینه دیگران می کنید.بنده خودم از رسانه هایی هستم که این بار حضورنداشتم، امیدوارم که در موقعی مناسب مسائل را به عرضت برسانم تا برایم روشن شود که کدام حالت را داری
یاحق
Iran, Islamic Republic of
تاشما نظرت اینه وای بحال ما همه میدوننچه شد غیر از مسوولین
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1