تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۱۷۹۴۳۲

از مدیریت‌های طایفه‌ای در حراست‌‌‌ها تا اخراج‌های سیاسی در دانشگاه‌ها

۷
۰
کبنا ؛ 
 

در نشست مدیران رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل اطلاعات به موضوعات مهمی اشاره شد از جمله اینکه عده‌ای خاص بر اساس روابط فامیلی به صورت دسته‌جمعی مدیر حراست دانشگاه‌های استان شده‌اند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، پیش از ظهر امروز نشست مسؤولان و مدیران رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل اطلاعات این استان برگزار شد که طی آن ابتدا مدیرکل اطلاعات گزارشی از عملکرد این دستگاه در حوزه‌های مختلف ارائه کرد و سپس هر یک از نمایندگان رسانه‌ها در این نشست به بیان موضوعات مختلف و انتقادات و پیشنهادات پرداختند.

یکی از موضوعات مطرح شده در این نشست که توسط تعدادی از خبرنگاران مطرح شد نسبت به برخوردهایی است که طی چند ماه اخیر با کارکنان با سابقه برخی از دستگاه‌ها و به خصوص دانشگاه‌ها در استان و اخراج آن‌ها می‌شود.

در این بین تعدادی از خبرنگاران به این وضعیت انتقاد کرده و خواستار پی‌گیری هر چه بیشتر دستگاه امنیتی استان برای جلوگیری از اخراج افراد با سابقه‌های چند ساله و به کار گماردن افرادی شوند که به زعم این رسانه‌ها به صورت خطی و باندی جایگزین افراد قبلی شده‌اند.

همچنین خبرنگاری دیگر به موضوع سپردن مسؤولیت‌های حراست دانشگاه‌ها در استان به افرادی از طایفه‌ای خاص اشاره کرد که همین موضوع منجر به بروز بسیاری از مشکلات شده است.

برخی از خبرنگاران نیز به موضوع تعطیلی تعدادی از سایت‌ها در ایام انتخابات اشاره کردند و از مسؤولان به دلیل پیگیری نکردن وضعیت سایت تعطیل شده ابراز نگرانی و انتقاد داشتند.

برخی از خبرنگاران نیز به موضوع خطی و سیاسی در ارائه آگهی‌ها به عده‌ای خاص در استان انتقاد داشتند و مدیرانی که تنها عده‌ای خاص را در کهگیلویه و بویراحمد رسانه و روزنامه می‌دانند.

یکی از مدیران روزنامه‌های استان نیز به موضوع نفوذ اشاره کرد و از مطالب برخی کانال‌های تلگرامی و سایت‌ها انتقاد کرد که چرا برنامه‌های مذهبی و دینی را مورد هجمه قرار می‌دهند.

زمین‌خواری و رشوه‌خواری نیز از دیگر موضوعاتی بود که اصحاب رسانه به کرات به آن اشاره کردند.

همچنین در این نشست برخی خبرنگاران دلیل مشکلات مدیریتی در کهگیلویه و بویراحمد را مربوط به پیروی مدیران از نمایندگان در برهه‌های مختلف دانستند که بدون اذن نمایندگان اقدامی انجام نمی‌دهند و همین موجب بروز بسیاری از مشکلات در استان شده است.

در پایان نظرات و پیشنهادات و انتقادات مدیران رسانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل اطلاعات نیز برای هر یک از سؤالات مطرح شده پاسخی داشت.

مدیرکل اطلاعات استان از پی‌گیری موضوعاتی مانند زمین‌خواری، رشوه، اخراج‌ها در برخی ادارات و دانشگاه‌ها و سایر موضوعات خبر داد و از رسانه‌ها خواست تا با خبرها و گزارش‌های حرفه‌ای پیگیر موضوعات مختلف بوده و به رشد و توسعه استان کمک کنند.



نام شما

آدرس ايميل شما

بهداشت گچساران
Iran, Islamic Republic of
به .. گچساران نظری کنید تا ببینید چگونه کارمند رسمی ، جانباز وآزاده را کنار گذاشته اند و مسئول حراست را از نیروهای شرکتی انتخاب کرده اند! نتیجه این شده که مسئولین هر اقدام خلافی انجام می دهند و حراست هم دستمال آنها شده !
Iran, Islamic Republic of
اگر انتخاب حراست طایفه ای باشه !!!!
اموزش
Europe
به دانشگاه ازاد یاسوج نگاه کنید که حراست چه کارهایی که نمیکنه و تمام نیروهای که هم خطش نبودن را جابجا کرد
Iran, Islamic Republic of
زورشو ایرسه حتما!!!!!
خیر
Iran, Islamic Republic of
واقعا گل گفتی نمونهوبارزش پیام نورگچسارانه برید تحقیق کنیدهرچند میدونم کبنا اینارا ثبت نمیکنه
دانشجویان دانشگاه یاسوجخ
Iran, Islamic Republic of
لطفا در دانشگاه تحقیق کنید تمام کارکنان شاهد وایثارگر را پرونده سازی کردند وانفسال خدمت زدند فقط به جرم اینکه به دکتر هدایت خواه رای دادند ؛عکس امام ورهبری را از سالن ها ی دانشگاه حذف کردند ؛نیروهای خدماتی که به زارعی رای ندادند اخراج کردند ؛ محیط علمی دانشگاه را به محیط رعب ووحشت تبدیل کردند ؛لطفا به فکر آینده دانشگاه باشید ؛کسی رابه حراست دانشگاه انتخاب کردند که به کارکنان با تندی فحاشی میکند ؛یه راننده پایه یک (ارشدی ) همه کاره دانشگاه کردند
لیسانس بیکار
Iran, Islamic Republic of
.. نفت گچساران که ..رو بصورت فله ای اورده و همه کاره دانشگاه شده .چرا یعنی من بعد از چند سال ک جویای کار هستم چطور باید برم سر کار !!!
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1