تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۵۵
کد مطلب : ۱۷۹۳۸۱

جشن روز جانباز در دهدشت برگزار شد/تصاویر

۲
۰
کبنا ؛با حضور منتخب کهگیلویه بزرگ و جمعی از مسئولان شهرستان ،جشن روز جانباز در سینما دهناد دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت،با حضور عدل هاشمی پور منتخب کهگیلویه بزرگ ،امام جمعه دهدشت،بخشدار مرکزی دهدشت،فرمانده نیروی انتظامی،کورش اسدپور خواننده بختیاری،جمعی از مسئولین و تعدادی کثیری از جانبازان وخانواده های آنها جشن بزرگ روز جانباز در سینما دهناد دهدشت برگزار شد.
رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان کهگیلویه دراین مراسم اظهار داشت: جانبازان در نثار جان خویش به مولایشان حضرت ابوالفضل(ع) اقتدا کردند و همیشه سایه ای از معرفت او به ولایت در وجود همه آنها بوده است.
بهنام صمدی فرد بیان کرد: روز جانباز فرصت مناسبی برای قدردانی از یادگاران دوران دفاع مقدس است که با جانفشانی و رشادت های خود همواره پاسدار و امانتدار خون شهیدان هستند.
صمدی فرد عنوان کرد: جانبازان با سلاح ایمان و عقیده به معنویت دل از تمام وابستگی های دنیا جدا کردند و جان با ارزش خود را تقدیم این انقلاب و ارزش ها کردند.
رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان کهگیلویه در ادامه به گوشه ای مشکلات جامعه ایثارگری پرداخت و اظهار کرد: عدم اشتغال فرزندان ایثارگر یکی از مهم ترین مشکلات این حوزه است که حتی برخی از فرزندان شاهد که از سال ۸۹تاکنون مدرک لیسانس گرفته اند بیکار هستند.
وی وام تبصره ای بانک مسکن را از دیگر مشکلات جامعه ایثارگری عنوان و تصریح کرد: ما حدود ۲هزار نفر ضوابط دریافت وام تبصره ای بانک مسکن داریم و این در حالی است که سهمیه ما بیش از ۸۰نفر نیست.
رییس بنیاد شهید کهگیلویه با بیان اینکه این اداره در اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی پیشتاز بوده، نبود سالن اجتماعات را از دیگر مشکلات این اداره عنوان و خواستار همکاری منتخب مردم کهگیلویه برای ساخت یک سالن در این اداره شد.
صمدی فرد ضمن تشکر از منتخب مردم کهگیلویه در ساماندهی ۲۲گلزار شهید در کهگیلویه، تعداد گلزارهای ساماندهی نشده را ۲۵ مورد عنوان و خواستار مدنظر قرار گرفتن این گلزارها جهت ساماندهی از منتخب مردم کهگیلویه در مجلس دهم شد./ایسنا
به گزارش کبنا نیوز،در این مراسم با اجرای برنامه های متنوع ،سخنرانی ،موسیقی سنتی،شعر و نمایش طنزوشعبده بازی،روز جانباز ومیلاد حضرت ابولفضل العباس(ع) را پاس داشتند.
IMG_7648 IMG_7651 IMG_7653 IMG_7657 IMG_7660 IMG_7662 IMG_7666 IMG_7670 IMG_7672 IMG_7679 IMG_7681 IMG_7686 IMG_7698 IMG_7702 IMG_7709 IMG_7715 IMG_7718 IMG_7743 IMG_7757 IMG_7761 IMG_7765
نام شما

آدرس ايميل شما

جانباز
Iran, Islamic Republic of
چرا جانبازان را به این جلسه که به نام آنها بود بطلبیدند؟ واقعا جای تاسف دارد
محمدی
Iran, Islamic Republic of
چند درصد حاضرین جانباز بودند
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1