تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۱۷۹۲۱۸

ورزش لنده در مرداب مشکلات

۰
کبنا ؛شهرستان لنده از جمله شهرستان‌های استان کهگیلویه وبویراحمد است که سابقه زیادی در حوزه ورزش دارد و ورزشکاران این شهرستان در طی سالهای گذشته موفقیت‌های بزرگی برای این شهرستان کسب کرده‌اند که متاسفانه از چشم مسئولان استانی مغفول مانده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، شهرستان لنده با غنای استعدادی بالا در زمینه فوتبال، والیبال، هندبال و ورزش‌های رزمی و سایر رشته‌های ورزشی همیشه برای استان افتخار آفرین بوده است و در این بین نیز بودند قهرمانانی که در تیم‌های ملی نیز حضور داشته و همواره باعث خلق بهترین افتخارات برای استان و شهرستان شدند.
عدم توجه مدیران از گذشته تا کنون باعث شد که مجموعه‌های ورزشی لنده تغییر چندانی به خود نگیرد و حتی نیمی از بار کمبود سوله‌های ورزشی را نیز آموزش وپرورش و سپاه پاسداران با ساخت چندین سالن به دوش کشند.
مستهلک بودن سالن‌ها و عدم چند منظوره بودن آنان باعث شد که متاسفانه ورزشکاران کمتر به سمت سالن‌های اداره ورزش و جوانان روی بیاورند.
نوع نگاه مدیران استانی به شهرستان لنده در سنوات گذشته باعث شد تا شهرستان لنده علی رغم حجم زیاد ورزشکاران کمترین سهم را در دریافت اعتبارات ورزشی و مباحث عمرانی و توسعه‌ای به خود بگیرد که متاسفانه بازهم به دلیل عمق محرومیت هر اندازه که کار شود قابل جایگزین کردن خیلی از مشکلات نیست.
کمبود منابع مالی و تعدد هیئت‌های ورزشی بدون درآمدزایی در شهرستان لنده از مشکلاتی است که نیازمند برنامه ریزی صحیح و اصولی دارد که انتظار می‌رود جلسه‌ای تحت عنوان رسیدگی به امورجوانان و مشکلات ورزش شهرستان لنده با حضور مسئولان ارشد شهرستان و مسئولان استانی برگزارشود تا راهکارهای مناسب تهیه و نسبت به تامین منابع مالی در کمیته برنامه ریزی شهرستان اقداماتی اساسی شکل گیرد.
به هرحال شب دراز است و قلندر بیدار، جوانان این دیدار چشم به سوسوی فانوس‌های امید مسئولان دوخته‌اند تا شاید گره از مشکلات ورزشی این دیار باز شود و شاهد توسعه کمی و کیفی اماکن ورزشی در سطح شهرستان باشیم.
------------------------------------
گزارش: سید اسماعیل میری
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1