تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۱۶
کد مطلب : ۱۷۹۰۹۸

بی‌توجهی به ۴ هزار ورزشکار ساماندهی شده دیشموک

۰
کبنا ؛

رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک گفت: کم‌کاری مسؤولان نسبت به احداث فضاهای ورزشی در منطقه دیشموک اجحاف در حق ۴ هزار ورزشکار ساماندهی شده است.

ایرج پذیرش امروز اظهار کرد: کم‌کاری اداره ورزش و جوانان نسبت به احداث فضای ورزشی در منطقه دیشموک اجحاف در حق ورزشکاران است.

وی در ادامه گفت: دیشموک با داشتن ۱۶ هیأت ورزشی فعال در تمام رشته‌ها باید فضاهای ورزشی مناسب در اختیار آنها قرار گرفته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان یک سالن چند منظوره از سال ۹۰ شروع به احداث کرده که هنوز این سالن ورزشی به بهره‌برداری نرسیده است.

وی نیمه کاره رها کردن سالن ورزشی دیشموک را که قرار بود در سال ۹۲ افتتاح شود کاری نادرست دانست و گفت: متاسفانه مسؤولان ورزش و جوانان در خصوص تخصیص اعتبارات عادلانه رفتار نمی‌کنند.



سالن ورزشی نیمه کاره در دیشموک، در سال ۹۲ قرار بود به بهره برداری برسد!


پذیرش اذعان کرد: استادیوم ورزشی شهر دیشموک تنها تحفه ورزش و جوانان برای این جوانان بود اما در فکر آبیاری این استادیوم نیستند که برخی از دوستان با هزاران مشقت این استادیوم را آبیاری می‌کنند و یک هفته طول می‌کشد تا چمن این استادیوم آبیاری شود.

وی با بیان اینکه ۱۴ باشگاه فرهنگی ورزشی در رشته فوتبال در دیشموک در حال فعالیت هستند، عنوان کرد: دو تیم پرسپولیس و استقلال دیشموک به ترتیب در سوپر لیگ و لیگ برتر استان در حال رقابت می‌باشند اما فاقد فضا‌های فیزیکی ورزشی هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر دیشموک تصریح کرد: با وجود اینکه بیش از ۴ هزار ورزشکار ساماندهی شده در منطقه دیشموک وجود دارد اما منطقه دیشموک فاقد فضاهای ورزشی مناسب است که این وضعیت از طرف اداره ورزش و جوانان قابل قبول نیست.

وی متذکر شد: مسؤولان ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد باید توجه ویژه‌ای نسبت به فضای ورزشی در منطقه دیشموک داشته باشند و فکری به‌حال تنها سالن ورزشی دیشموک که پنج سال است نیمه کاره رها شده بکنند./فارس

نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1