تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۳:۰۳
کد مطلب : ۱۷۸۷۰۸

گزارش کوتاه تاجگردون به موکلینش

۱۶
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛غلامرضا تاجگردونTajgardoun22
این روزها مجلس دوره نهم آخرین روزهای کاری خودش رو طی میکنه. خیلی از نمایندگان انگیزه ندارند و در اکثر مباحث مشارکت ندارند. بودجه ۹۵ در همین بی‌انگیزگی تمام شد و قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه هم که من رییس کمیسیون ویژه اون بودم تقریباً در صحن تموم شد. میمونه برنامه ششم که امیدوارم در این مجلس تصویب نشه. البته در همین شرایط نیز برخی از نمایندگانی که رأی هم نیاورده‌اند خیلی با انگیزه حضور دارند مثل دکتر توکلی. امثال من هم که رأی اوردیم چون میدونیم خیلی از این مباحث و مصوبات را در دور بعد مشغولش هستیم باید توجهمون به اون بیشتر بشه.
در قانون احکام دائمی مباحث مهمی توجه شد. برخی ملی و برخی کاربرد محلی و استانیش زیاده. مباحث جانبازان و ایثارگران که خیلی اهمیت داشت تقریباً کامل بررسی کردیم و مباحثی مثل توجه به تولید و زیرساخت‌ها هم توجه کافی شد. اما اونایی که برای مردم استان و حوزه و مناطق محروم خیلی اهمیت داشت و تونستم مصوبه‌اش را از مجلس بگیریم و میتونم در چند بند خلاصه بگم:
اول اینکه بالاخره در آخرین روزهای مجلس تونستیم سهم دو درصدی نفت و گاز برای مناطق نفت‌خیز و توسعه‌نیافته را به سه درصد افزایش بدیم؛ یعنی ۵۰ درصد افزایش. به عبارتی از سال ۹۵این سهم ۵۰ درصد افزایش میابد. امیدوارم شورای نگهبان ایرادی به این موضوع نگیرد. البته اصلاح دیگری هم شد که تا حدود قابل توجهی سهم مناطق نفت‌خیز که سال‌ها تضییع می‌شد اصلاح گردید.
مصوبه دیگرمون در خصوص افزایش سهم اعتباری و تسهیلاتی و همچنین تخفیفات خوب برای مناطقی که نرخ بیکاریشون بالاتر از میانگین کشور باشد. این یک کار بسیارخوبیه که خیلی به نفع استانمونه که نرخ بیکاریش بالاست.
مصوبات لازم در خصوص زمین‌های عرفی عشایر، اسنادشون و از این قبیل مصوبات که میتونه خیلی از گیرهای موجود را حل کنه. انشالله فرصت بشه این نوع قوانین را متناسب با نیاز جامعه و بالأخص مردم مستضعف اصلاح کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خداقوت
سادات محله
Iran, Islamic Republic of
درودبرشما
Europe
کاش،اقای تاجگرون می گفتند بودجه ماده ۱۸۰ چی شد؟ کاش می گفتند در زمان ایشون بیکاری گچساران و باشت چقدر شده؟ کاش ایشون می گفتند با پارتی بازی چند نفر رو گذاشتن سرکار ؟و ای کاش.....
فرید دبستانی
United States
ضمن تشر از بهره جویی حداکثری شما ب نفع موکلین تون.
نمایندگانی ک فقط بخاطر خدمت ب مجلس امدند و حالا ک دستشون از همیان پر پول مجلس کوتاه شده است بی انگیزه اند؛ تاریخ قضاوت خواهد کرد ک حتی مجلس رضاخانی از این مجلس بی مایه ، توانمندتر بوده است.
برای توفیق روزافزون شما دعا میکنیم. کاش میشد برنامه ای را پی ریزی میکردید ک امثال خودتان رو تکثیر کنید.
Iran, Islamic Republic of
اینهایی که گفتی روی حقوق فرهنگیان بازنشسته چه اثری دارد؟؟؟؟؟د
آخ سی ای مردم
Iran, Islamic Republic of
پ ناشناس تو تیراهنه ایزنی و قد دمپخت؟یچی بگو که و ای گپ بخره
جانباز زیر 25درصد
Iran, Islamic Republic of
دکتر دست جانبازان زیر ۲۵ درصد را بگیر همرزم عزیزمون
علی
Europe
شهر گچساران روزانه ۵۰۰۰۰۰ هزار بشکه نفت تولید میکنه.اگر سهم گچساران رو سیصد هزار بشکه در نظر بگیریم با یه حساب خیلی ساده داریم ۳۰۰۰۰۰*۳۰ که سی دلار رو قیمت فروش نفت گرفتم که میشه و همچنین هر دلار رو ۳۵۰۰تومن در نظر بگیریم فروش روزانه نفت گچساران ۳۱ میلیارد تومن میشه که در ماه ۹۳۰میلیارد تومن میشه.حالا مردم شما قضاوت کنید دو درصد این چقدر میشه و سهم گچساران چقدر؟ میشه ۱۸٫۶میلیارد تومن در ماه که اگر در ۱۲ ضربش کنیم میشه ۲۲۳ میلیارد تومن.پس با این حساب یعنی باید گچساران گلستان میبوده
Europe
منتظر خبرای چند سال دیگه میمونم...
نفتی هوادارتاجگردون
Iran, Islamic Republic of
داش غلام متشکریم.
Iran, Islamic Republic of
ککای شیرم مردم بنگرو چاره جوونل تی خته
سید
Iran, Islamic Republic of
من عکسای مراسم برادر مرحومتون رو توی سایتهای مختلف دیدم.امیدوارم آقای تاجگردون تحت تاثیر احساسات و هیجانات قرار نگیرند و براساس انصاف و عدالتی که قول دادن و قسم خوردن عمل کنند. آقای تاجگردون ما از همچین آدمای فرصت طلبی میترسیدیم و شک داشتیم و میخواستیم توی انتخابات شرکت نکنیم.حالا که با تمام وجود شرکت و بهتون رای دادیم جان مادرت بخت برادرت ناامیدمان نکن و براساس حق و عدالت رفتار کن.
مردی ازلیشتر گچساران
Iran, Islamic Republic of
باسلام وخسته نباشید بخش لیشتر رافراموش نکنید.
باشت اندر باشت
Iran, Islamic Republic of
تو خجالت نمیکشی ##.....
موکل چه- کشک چه ....
موولی
Iran, Islamic Republic of
اهوی کر. خخخخخخ
تپق
Iran, Islamic Republic of
بو..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1