تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۱:۴۴
کد مطلب : ۱۷۸۷۰۴

کمک ۵۰۰میلیون تومانی به رقیب نفت گچساران

۴
۰
کبنا ؛.
استاندار گیلان ۵۰۰ میلیون تومان به باشگاه سپیدرود رشت کمک کرد.
به گزارش کبنااسپورت، تیم فوتبال سپیدرود رشت که رقیب اصلی نفت و گاز گچساران برای صعود به لیگ دسته یک محسوب می شود، توسط استاندار گیلان شارژ مالی و روحی شد تا برای رقابت با تیم گچسارانی در یکشنبه آینده چیزی کم نداشته باشند.
مدیر عامل باشگاه سپیدرود رشت طی نامه ای به استاندار گیلان از  کمک مالی استانداری به باشگاه مردمی سپیدرود رشت تشکر کرد.
در این نامه همچنین از پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز تقدیر شده است.
محضر مبارک جناب آقای دکتر نجفی
استاندار محترم  استان گیلان
با سلام و احترام
با آرزوی عزت و  سلامتی و توفیقات روز افزون جناب عالی  و با تبریک مبعث رسول رحمت و مهربانی، حضرت محمد (ص)
همان طور که استحضار دارند؛ باشگاه قدیمی، محبوب و مردمی سپیدرود رشت که از سال ۱۳۴۷ (۵۰ سال) در فوتبال ایران فعالیت می نماید و به نوعی هویت فوتبال این استان به شمار می رود، پس از سال ها مواجهه با مشکلات عدیده ساختاری و پشتیبانی، توانست در دولت تدبیر و امید و به همت و حمایت جناب عالی، مدیر کل محترم ورزش و جوانان و نمایندگان محترم، شورای اسلامی و شهرداری و حامیان مالی خصوصی، فعالیت خود را با سازماندهی جدیدی آغاز نماید و در شرایط کنونی، سپیدرود رشت در یک قدمی صعود به لیگ ۱ قراردارد.
در نشست مورخ ۳۰/۱/۹۵  که به دستور حضرت عالی برای کمک به نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ فوتبال کشور تشکیل گردید ضمن تاکید به  ارایه راهکارهای اساسی برای حل مشکلات باشگاه ها، ابلاغ فرمودید که به فوریت مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به باشگاه های مذکور، کمک مالی انجام پذیرد.
عنایت جناب عالی به این امر ، بنیان گذار یک حرکت جدید در بین دستگاه های اجرایی، فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای حمایت عملیاتی از باشگاه های فوتبال گیلان در فصل های اتی خواهد بود و نیز موجب گردید که موج بزرگی از امید و انتظار در بین جامعه بزرگ هواداران فوتبال استان، ایجاد شود و مربیان و بازیکنانی که در یک شرایط روحی نامناسبی قرار داشتند، به ادامه راه، امیدوار شوند؛ به طوری که در بازی خانگی هفته گذشته این تیم با کارای شیراز، تقریبا تمام ورزشگاه عضدی از هواداران سپیدرود و علاقمندان به فوتبال رشت، لبریز شود.
باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت، وظیفه خود می داند به نمایندگی از کادر فنی، بازیکنان و هواداران، از عنایت ها و حمایت های جناب عالی و نیز پی گیری های مجدانه جناب آقای دکتر راهنما مدیرکل محترم ورزش و جوانان و دیگر مدیران محترم استان در تحقق ابلاغیه حضرت عالی سپاسگزاری نماید و امیدواریم با صعود سپیدرود به لیگ یک از حمایت های عملی حضرت عالی و دیگر خدمتگزاران ، قدردانی نماییم.
با تجدید ارادت و احترام
محمد پور محسن
مدیرعامل
نام شما

آدرس ايميل شما

دلسوز فوتبال نفت وگاز
Iran, Islamic Republic of
اولا خدا پدر بچه های کبنا را بیاورزد که این خبر را زد.

دوما، تیم نفت را نه تنها کسی کمک نمیکنه بلکه همه ادارات فقط می خواهند ازش سود هم ببرند.
سوما، اگر عده ای هم از دست شان برآید چوب لای چرخ اش هم می گذارند.
کاروانسرا
Europe
کاش که هزینه و بودجه فوتبال در کشور ما از نفت گچساران تا تیم ملی صرف عمران آبادی میشد تا دغدغه های مردم کمتر بشه. این روزا از بس مشکلات اجتماعی فرهنگی زیاده که بعضا منجر به صدا درآمدن سوت پایان زندگی و حیات انسانها میشه دیگر جایی برای فکر کردن به فوتبال و حاشیه های آن نداریم. کاش استاندار ما هم یه بودجه میلیاردی صرف اشتغال چند نفر میکرد . رسانه ها بجای پرداختن به مسایل مشکلات و معضلات پیش رو جامعه فرسنگها از رسالت خود جا مانده و به مسایل حاشیه و سیاسی کاری و تخریب میپردازند. غافل از اینکه شاید مسئولی خود را بخواب خرگوشی زده باشد و شما رسانه ها میتوانید با صدا درآوردن ناقوس خطر او را بیدار کنید و یا اینکه با لالایی تعریف و تمجید او را به خواب خرسی ببرید و اذهان جامعه را کور نمایید. خوشبختانه نه سوژه و خبر در استان کم داریم و نه مردم از خبرهایی چون برد یا باخت تیم نفت خوشحال یا ناراحت میشوند و یا امثالهم. پس بپردازید به رسالت خودتون
Iran, Islamic Republic of
لازونبوداین موقع این خبردرج شود
Iran, Islamic Republic of
دروغ چرا مینویسی ....
کلا ۳۰ میلیون کمک قرار بشه. ۵۰۰ میلیون کجا بود؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1