تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۱۷۸۶۵۴

برگزاری همایش علمی روز یاسوج / پذیرش دانشجو در ۱۲ کد رشته جدید در دانشگاه یاسوج/ معلمان برای یک حزب سیاسی حرمت خود را از بین نبرند /

۱
۰
کبنا ؛خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /
برگزاری همایش علمی به دنبال برگزاری جشن روز یاسوج
شهردار یاسوج در جشن روز یاسوج از برگزاری همایش علمی روز یاسوج در روز ۲۷ اردیبهشت خبر داد.
محمدعلی جاوید در جشن بزرگ روز یاسوج با بیان اینکه ۱۵ اردیبهشت در تقویم محلی استان به نام روز یاسوج ثبت شده است، گفت: این همایش در جهت معرفی بیشتر طبیعت ایران، معرفی ظرفیت‌های گردشگری و پیشرفت این شهر برگزار می‌شود.
شهردار یاسوج ادامه داد: همایش روز یاسوج سال آینده تحت عنوان هفته یاسوج و به نام یکی از آداب و رسوم مردم برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: همایش روز یاسوج امروز با حضور شهرداران ادوار گذشته، معلمان، بزرگان و قدیمی‌های شهر یاسوج برگزار شد.
این مسؤول با اشاره به برگزاری همایش علمی یاسوج گفت: همایش علمی روز یاسوج ۲۷ اردیبهشت با مشارکت دانشگاه آزاد واحد یاسوج برگزار می‌شود.
جاوید اضافه کرد: تاکنون ۷۰ مقاله در ۱۰ عنوان در خصوص خدمات شهری به دبیرخانه همایش ارسال شده که خروجی مقالات تحت عنوان کتابچه تدوین می‌شود.
شهردار یاسوج از ساخت فرهنگسرای شهر یاسوج در ساختمان ترمینال قدیم یاسوج خبر داد و افزود: فرهنگسرای شهر یاسوج در ساختمان قدیم ترمینال این شهر احداث می‌شود و این مکان برای انجام کارهای فرهنگی و برنامه‌های شاد تفریحی استفاده می‌شود.
پروژه‌های موفق شهرداری برای عمران و آبادانی شهر یاسوج
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جشن روز یاسوج از برنامه‌ها و پروژه‌های موفق شهرداری برای عمران و آبادانی یاسوج خبر داد.
پژمان نیک‌اقبالی در جشن روز یاسوج با تبریک مبعث پیامبر (ص) گفت: جشن روز یاسوج در پنجاهمین سال تأسیس این شهر برگزار شد و همه مردم به عینه شاهد تغییر شهر یاسوج نسبت به ۵۰ سال گذشته هستند.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یاسوج در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته، افزود: مردم از مسئولان کارهای بزرگ برای پیشرفت استان و شهر مطالبه می‌کنند که خواسته مردم بجا و به حق است.
وی با بیان اینکه یاسوج از شهر کپری ۵۰ ساله گذشته به شهری زیبا تبدیل شده گفت: یاسوج دارای زیبایی‌های منحصر به فردی است و کمتر مکانی این زیبایی‌ها را دارد لذا نیاز است اقدامات بیشتری در شهر انجام شود.
این مسؤول بر لزوم توجه به نظافت شهر تاکید کرد و افزود: مردم ماموران شهرداری را در جمع‌آوری زباله‌ها، پاک نگه داشتن فضا و حفظ فضای سبز یاری کنند.
نیک‌اقبالی اضافه کرد: با کمک شهرداری و شورای اسلامی شهر و دولت پروژه‌های خوبی را در این شهر آغاز کرده که امسال و سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هجوم مسافران در عید امسال و مراسم عید فطر سال گذشته بیانگر این است که سایر مناطق و استان‌ها با پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این استان آشنا شدند.
وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مقصد جدید گردشگری مطرح شده تصریح کرد: در گزارش سلطانی‌فر رئیس سازمان میراث فرهنگی به رئیس‌جمهور این استان به عنوان مقصد جدید گردشگری اعلام شد.
این مسؤول خاطرنشان کرد: گردشگری و رونق گردشگری باید با اقتصاد مردم پیوند داده شود و برای تحقق این امر نیاز به یکسری زیرساخت‌ها و فرهنگ‌سازی است که این زیرساخت‌ها در حال پیگیری است.
معلمان حرمت خود را برای یک حزب سیاسی از بین نبرند
امام جمعه قلعه‌رئیسی با بیان اینکه معلمان حرمت خود را برای یک حزب سیاسی از بین نبرند، گفت: شأن یک معلم بالاتر از آن است که به دنبال یک کاندیدا راه بیفتد و شأن خود را از بین ببرد.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی عصر امروز در مراسم تجلیل از معلمان نمونه چاروسا با تبریک این هفته به معلمان اظهار داشت: معلمان بهترین افراد برای منطقه، شهر و بخش خود هستند که باید قدردان خود باشند.
امام جمعه قلعه‌رئیسی تاکید کرد: امروز همه بر این باور رسیده‌اند که نظام تعلیم و تربیت و در رأس آن معلمان و فرهنگ جامعه زیربنای توسعه و پیشرفت است.
وی با بیان فرموده‌ای از حضرت علی(ع) افزود: در نهج‌البلاغه آمده است کسی که خود را روحانی، جلودار و معلم قرار می‌دهد قبل از اینکه دیگران را تعلیم دهد به تعلیم خودش بپردازد.
صلواتی با بیان اینکه شرط تربیت کردن تربیت شدن است وظیفه یک معلم را صلح و سازش بین مردم دانست و تصریح کرد: وظیفه یک معلم و یک پیغمبر این است که بین مردم صلح و سازش کند و اگر ما معلم و امامزاده هستیم باید شان و جایگاه خود را حفظ کنیم.
صلواتی اضافه کرد: شان و جایگاه یک معلم این نیست که دنبال یک کاندیدایی که خودش او را درس داده و به او علم آموخت و خودش آن کاندیدا را به این جایگاه رساند و حالا به دنبال آن راه بیافتد و از دنیا و آخرت خود بگذرد.
امام جمعه قلعه‌رئیسی با بیان اینکه معلمان حرمت خود را برای یک حزب سیاسی از بین نبرند خاطرنشان کرد: شان یک معلم بالاتر از آن است که به دنبال یک کاندیدا راه بیافتد و صرفا با ورود به مسائل سیاسی که هیچ دردی را دوا نمی‌کند شان خود را از بین ببرد.
راه‌اندازی انجمن حمایت از بیماران دیابتی در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی انجمن حمایت از بیماران دیابتی در کهگیلویه و بویراحمد به همت خیرین خبر داد.
سالار جوکار با اشاره به فعالیت‌های انجمن خیرین سلامت اظهار کرد: تاکنون کارهای خوبی از سوی این انجمن صورت گرفته که باید برای گسترش فعالیت‌ها توسط رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی فرهنگ‌سازی بیشتری شود.
وی گفت: در برخی از شهرستان‌ها مشارکت بیشتری نسبت به سایر شهرستان‌های استان وجود دارد.
جوکار افزود: در برخی از پروژه‌های حوزه سلامت استان نیز کمک‌های خوبی از سوی خیرین حوزه سلامت در استان انجام شده است.
وی گفت: از اقدامات خوبی که انجام شده کمک به احداث مرکز پزشکی هسته‌ای در استان و همچنین ساخت همراه‌سرای بیمارستان امام سجاد یاسوج بوده است.
این مسؤول بیان کرد: یکی از کارهای خوب دیگر در استان این است که انجمن دیابت به همت خیرین این حوزه در استان راه‌اندازی خواهد شد.
وی گفت: همچنین یکی از کارهای ماندگاری که توسط خیرین صورت خواهد گرفت ساخت کلینیک تخصصی دندانپزشکی در استان خواهد بود.
جوکار همراهی رسانه‌ها را در استان برای گسترش فعالیت‌های مجمع خیرین سلامت خواستار شد و گفت: سایر دستگاه‌های فرهنگی و هنرمندان هم استانی هم می‌توانند با اقدامات فرهنگی خود در راه انجام اقدامات خیرخواهانه در استان فعالیت کنند.
تقویت فشار آب لنده با اجرای مخزن یک‌هزار مترمکعبی
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از تقویت فشار آب لنده با اجرای مخزن یک‌هزار مترمکعبی با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان خبر داد.
سیدعلی لدنی با اشاره به برنامه‌های آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکلات آب شهری در همه نقاط استان گفت: در بیشتر شهرستان‌های استان طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در حوزه آب و فاضلاب وجود دارد.
وی یکی از مشکلات را که آب و فاضلاب با آن روبروست موضوع بحران آب و خشکسالی‌های چند سال اخیر ذکر کرد و افزود: بر همین اساس بیش از پیش به همراهی و تعامل مردم با مجموعه آب و فاضلاب نیازمندیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: مردم باید همزمان با آغاز فصل گرما و در فصلی که بارندگی وجود ندارد با خادمان خود در آب و فاضلاب همکاری لازم را داشته باشند و در مصرف بهینه آب ما را یاری دهند.
لدنی مصرف بهینه آب را با کم مصرف کردن دو مقوله جدا از هم دانست و تصریح کرد: باید از طریق رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی فرهنگ‌سازی بهینه برای مصرف آب داشته باشیم.
وی در ادامه به عملیات اجرای طرح‌های عمرانی حوزه آب اشاره کرد و ادامه داد: در شهرستان لنده یکی از این طرح‌ها ساخت مخزن یک‌هزار متر مکعبی خواهد بود.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد افزود: این پروژه کمک زیادی به تقویت فشار آب آشامیدنی شهر لنده خواهد کرد و اعتبارات آن ۶۰۰ میلیون تومان است.
لدنی خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این طرح توسط آب و فاضلاب شهری در استان کهگیلویه و بویراحمد جمعیتی افزون بر ۱۷ هزار نفر زیرپوشش قرار می‌گیرند.
وی تصریح کرد: در صورت تأمین و تخصیص اعتبارات طرح‌ها و پروژه‌های بیشتری را در استان تکمیل کرده و به بهره‌برداری خواهیم رساند.
تجلیل از ۵۰ معلم فعال کهگیلویه و بویراحمد در عرصه گقتمان دینی
معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از تجلیل ۵۰ معلم فعال استان در عرصه گقتمان دینی خبر داد.
سید بهاء‌الدین ملک‌حسینی اظهار کرد: یکی از کارهای مهم برای اعتلای فرهنگ دینی برگزاری گفتمان‌های دینی در سطح مدارس است.
وی افزود: یکی از راه‌های بصیرت‌افزایی در جامعه ترویج گفتمان‌های دینی است که بهترین مکان ترویج آن هم در مدارس برای نسل نوجوان و جوان و به نوعی آینده‌سازان جامعه است.
این مسؤول از اهتمام ویژه آموزش و پرورش استان برای ترویج گفتمان دینی خبر داد و گفت: به همین مناسبت از ۵۰ معلم موفق در برگزاری گفتمان‌های دینی تجلیل به عمل آمد.
معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آموزش و پرورش استان به منظور فرهنگ‌سازی برای ترویج شعائر دینی در سطح مدارس برنامه‌های مختلفی را در دستور کار دارد.
ملک‌حسینی تصریح کرد: از برنامه‌های خوب استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری می‌توان به برگزاری مسابقات قرآن و عترت و نماز در سطح استان به میزبانی شهرستان بویراحمد، اشاره کرد که آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ قرآن و نماز مهم‌ترین دلیل برگزاری این مسابقات است.
وی همچنین از تعامل بین آموزش و پرورش و سایر نهادها و دستگاه‌هایی که در خدمت فرهنگ و اندیشه اسلامی هستند همچون بسیج و سپاه یاد کرد و گفت: برای ترویج گفتمان‌های دینی آمادگی همکاری با همه دستگاه‌های مرتبط را داریم.
آیین تجلیل از ۱۳ معلم برتر استانی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آیین تجلیل از ۱۳ معلم برتر استانی در ۱۸ اردیبهشت‌ماه خبر داد.
هادی زارع‌پور گفت: کار معلمی بسیار سخت بوده و در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار سخت‌تر از جاهای دیگر است.
وی با بیان اینکه بسیاری از مدارس استان در مناطق محروم و صعب‌العبور قرار دارند، افزود: روستاهای دورافتاده‌ای با کمترین امکانات در استان وجود دارد که کار تحصیل و تدریس را برای دانش‌آموزان و معلمان سخت می‌کند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان یکی از مناطق محروم کشور به شمار می‌رود که زیرساخت‌های آموزشی در آن از جمله کلاس‌های درس و مدارس در بسیاری از مناطق با مشکل مواجه است.
زارع‌پور با قدردانی از همه زحمات طاقت‌فرسای فرهنگیان استان گفت: در روز شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه مراسم نکوداشت یاد و خاطره معلم شهید مطهری و آیین تجلیل از ۱۳ معلم برگزیده و برتر استان به همراه تجلیل از معلمان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در سالن شهید ایزدپناه اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
تجلیل از ۵۰ معلم فعال کهگیلویه و بویراحمد در عرصه گقتمان دینی
معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از تجلیل ۵۰ معلم فعال استان در عرصه گقتمان دینی خبر داد.
سید بهاء‌الدین ملک‌حسینی اظهار کرد: یکی از کارهای مهم برای اعتلای فرهنگ دینی برگزاری گفتمان‌های دینی در سطح مدارس است.
وی افزود: یکی از راه‌های بصیرت‌افزایی در جامعه ترویج گفتمان‌های دینی است که بهترین مکان ترویج آن هم در مدارس برای نسل نوجوان و جوان و به نوعی آینده‌سازان جامعه است.
این مسؤول از اهتمام ویژه آموزش و پرورش استان برای ترویج گفتمان دینی خبر داد و گفت: به همین مناسبت از ۵۰ معلم موفق در برگزاری گفتمان‌های دینی تجلیل به عمل آمد.
معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آموزش و پرورش استان به منظور فرهنگ‌سازی برای ترویج شعائر دینی در سطح مدارس برنامه‌های مختلفی را در دستور کار دارد.
ملک‌حسینی تصریح کرد: از برنامه‌های خوب استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری می‌توان به برگزاری مسابقات قرآن و عترت و نماز در سطح استان به میزبانی شهرستان بویراحمد، اشاره کرد که آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ قرآن و نماز مهم‌ترین دلیل برگزاری این مسابقات است.
وی همچنین از تعامل بین آموزش و پرورش و سایر نهادها و دستگاه‌هایی که در خدمت فرهنگ و اندیشه اسلامی هستند همچون بسیج و سپاه یاد کرد و گفت: برای ترویج گفتمان‌های دینی آمادگی همکاری با همه دستگاه‌های مرتبط را داریم.
۶۵۰ هزار دانش آموز کشور از مناطق عملیاتی دیدن کردند
مدیرکل فرهنگی وهنری وزارت آموزش وپرورش گفت: امسال۶۵۰هزار دانش آموز متوسطه دوره دوم در قالب درس آمادگی دفاعی عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس شدند.
محمد علی اکبرزاده در همایش تجلیل ازخادمان شهدای راهیان نور افزود: پیش بینی می شود تا پایان سال ۹۵بیش از یک میلیون دانش آموز در کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شود.
وی اظهارکرد: جبهه های جدیدی که امروز در مقابل فرزندان قرار دارد جنگ نرم دشمن است و باید مراقب آسیب پذیری آنها باشیم.
اکبر زاده تصریح کرد: اردوهای راهیان نور نیز در تابستان بیشتر در مناطق شمال غرب کشور انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه کهگیلویه وبویراحمد نسبت به میزان پیش بینی شده تعداد بیشتری را در اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی پوشش داده است،گفت: عملیات بزرگ راهیان نور که از مهر آغاز شده و هم اکنون ادامه دارد.
معاون اجرایی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین گفت: راهیان نور با هدف ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسلهای جدید برگزار می شود.
سرهنگ محمد آسوده افزود: در این اردو دانش آموزان از مناطق عملیاتی شلمچه، فکه، هویزه، خرمشهر و اروند دیدن می کنند.
معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش افزود: امسال ۹هزار و۳۷۰دانش آموز در۲۹کاروان از۱۳شهرستان ومنطقه استان عازم مناطق عملیاتی جنوب شد.
سیدبهاءالدین ملک حسینی اظهارکرد: ۵۰۰ نفر از سپاه فتح استان وآموزش وپرورش در طول برگزاری اردوهای راهیان نور حضور داشتند.
در پایان این همایش از ۸۵ نفر از خادمان شهدا در راهیان نور تجلیل شد.
همایش وفاق تشکلهای دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش وفاق تشکلهای دانشجویی دانشگاهسهای این استان چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت برگزار می شود.
حجت الاسلام قاسم مقدم در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران افزود: این همایش با حضور استاندار، معاون سیاسی استانداری و مسئولان تشکل های دانشجویی استان ساعت ۱۰ فردا در سالن کشاورزی دانشگاه یاسوج برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: این همایش با موضوع شعار امسال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و با هدف همدلی و وفاق تشکلهای دانشجویی و درخواست ها و مطالبات تشکلهای دانشجویی از مسئولان است.
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های اخیر دانشگاه های استان برگزاری مراسم معنوی اعتکاف بود که این مراسم در ۵ پایگاه برگزار شد.
حجت الاسلام مقدم تصریح کرد: ۸۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاههی استان برای شرکت در این مراسم ثبت نام کردند که به علت محدودیت ها و کمبود فضا ۶۰۰ نفر توانستند شرکت کنند و معتکف شوند.
وی ادامه داد: حلقه های مشاوره در این مراسم برای مشاوره های مسایل مذهبی، ازدواج و تحصیلی ایجاد و راه اندازی شده بود که دانشجویان از آن استقبال خوبی کردند.
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با رایزنی ها و پیگیری های صورت گرفته اساتید معارف دانشگاههای استان می توانند با انجام مراحل لازم، آزمون و ارسال مدارک مورد نیاز به شهر قم مجوز تدریس در دانشگاهها را کسب کنند درحالیکه در گذشته اساتید دانشگاههای استان باید به شهر قم مراجعه می کردند.
حجت الاسلام مقدم بیان کرد: ۴ نفر عضو هیئت علمی گروههای معارف در دانشگاههای استان جذب و به کارگیری خواهد شد که یک نفر در دانشگاه علوم پزشکی و سه نفر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج جذب می شود.
وی افزود: هیئت مذهبی دانشگاههای استان به نام هیئت دانشگاهی محبین اهل بیت (ع) تشکیل خواهد شد.
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان این استان با پذیرش ۱۵۰ نفر شروع به کار کرده گفت: این حوزه مهر ماه امسال نیز پذیرش دانشجو خواهد داشت و اساتید و دانشجویان پذیرفته شده هر ترم ۱۰ واحد به مدت سه سال می گذرانند.
حجت الاسلام مقدم تصریح کرد: کرسی های نظریه پردازی ویژه اساتید دانشگاههای استان برگزار خواهد شد که اردیبهشت ماه امسال دو جلسه با هدف عرضه و نقد ایده های علمی، گفت وگو دوطرفه(مناظره) و مسئله محور برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه اجرای کنسرت موسیقی در دانشگاهها جایز نیست، تاکید کرد: اگر در مراسم و یا برنامه ای موسیقی استفاده می شود باید متولیان امر و کسانی که مجوز صادر کردند جلسه را مدیریت کنند.
مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاههای این استان ضعیف است، عنوان کرد: باید تعداد کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاههای استان با رعایت چارچوب ها و نظم به دور از حاشیه و درگیری افزایش یابد و با دعوت از افراد شاخص در علوم مختلف نباید دانشگاه به باشگاه سیاسی تبدیل شود.
حجت الاسلام مقدم اضافه کرد: بستر و فضای دانشگاه برای برگزاری کرسی های آزاد اندیشی باز است و بهتر است که باتوجه به نامگذاری امسال به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» از سوی مقام معظم رهبری در این کرسی ها مسایل و مشکلات استان بررسی شوند.
پذیرش دانشجو در ۱۲ کد رشته جدید در دانشگاه یاسوج
رییس دانشگاه یاسوج از پذیرش دانشجو در ۱۲ کد رشته جدید در این دانشگاه خبرداد.
محمود رضا رحیمی در مراسم گرامیداشت هفته معلم و مراسم تجلیل از معلمان برگزیده این دانشگاه، افزود: نقطه قوت دانشگاه یاسوج انجام فعالیت‌های پژوهشی بوده و در این زمینه به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های موثر در کشور شناخته شده است.
وی بیان کرد: بنا داریم با ایجاد مشوق‌های ویژه در زمینه ارتقا فعالیت‌های پژوهشی و تولیدات دانش بنیان گام‌های اساسی برداریم و امید داریم در آینده‌ای نزدیک در این زمینه در بین استان‌های اول کشور قرار بگیریم.
رییس دانشگاه یاسوج با اشاره به افزوده شدن ۱۲ رشته جدید در این دانشگاه خاطرنشان کرد: از این تعداد ۴ کدرشته کارشناسی، ۶ رشته کارشناسی ارشد و ۲رشته دکتری می باشد.
رحیمی تصریح کرد: هم اکنون در دانشگاه یاسوج ۲۷ کد رشته کارشناسی، ۳ کاردانی، ۵۵ کد رشته کارشناسی ارشد و ۳۲ مورد دوره دکتری است.
وی از توسعه زیرساخت‌ها در این دانشگاه از جمله عوض کردن کامل اینترانت و شبکه اینترنت خبر داد و ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده آزمایشگاه مرکزی و مجتمع تحقیقاتی دانشگاه تا پایان امسال راه اندازی می‌شود.
همچنین فتاح محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به اینکه مبانی تحقق کرامت انسان علم و عمل صالح است، گفت: کرامت انسان از راه قلم به دست می‌آید و زمینه تحقق آن را فراهم می‌کند.
وی افزود: معلم با تعلیم، شهید با خون خود و کارگر با عرق جبین حافظ استقلال سیاسی و امنیت ملی کشور هستند که می‌توانند با انجام فعالیت‌های خود زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری را رقم بزنند.
در این مراسم از ۲۰ معلم برگزیده و همچنین از جوان ترین و مسن ترین عضو هیئت علمی به نمایندگی از اعضای هیئت علمی دانشگاه تقدیر و تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آموزشگاه زبان انگلیسی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
ممنون از پست خوبتون.
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1