تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۱۷۸۵۲۱

ساخت یک مرکز تخصصی دندانپزشکی در استان

۰
کبنا ؛مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین انجمن خیریه دیابت در کهگیلویه‌وبویراحمد راه‌اندازی می‌شود.
سالار جوکار امروز در نشست هیئت امنای مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تشریح اقدامات خیرین سلامت در طول سال گذشته، اظهار داشت: مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از سوی یک خیر برای ایجاد پایگاه سلامت اهدا شد.
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه وبویراحمد گفت: مشارکت خیرین در شهرستان‌های گرمسیری همچون کهگیلویه و گچساران بیشتر از سایر نقاط استان است.
وی با بیان اینکه پروژه همراه‌سرای بیمارستان اما سجاد (ع) با مشارکت خیرین این مجمع در حال احداث است، عنوان کرد: خیرین بانک پارسیان بیش از ۱۵۰ میلیون تومان برای احداث مرکز پزشکی هسته‌ای استان کمک نقدی کردند.
جوکار با اشاره به اینکه مرکز بهداشتی درمانی گوشه با کمک یک میلیارد تومانی خیرین در حال ساخت است، تصریح کرد: این پروژه در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی از ساخت یک مرکز تخصصی دندانپزشکی از سوی خیرین خبر داد و گفت: انجمن حمایت از بیماران دیابت با مشارکت خیرین در استان تشکیل می‌شود.
جوکار با بیان اینکه بیش از ۱۴ هزار دیابتی در سطح استان وجود دارد، تاکید کرد: امیدواریم با تاسیس این انجمن شاهد کاهش این تعداد در استان باشیم.
وی کمک یک میلیارد تومانی به بیمارن نیازمند، احداث ۲ پایگاه اورژانس ۱۱۵، ساخت ۱۵ خانه بهداشت، ساخت ۳ مرکز بهداشتی درمانی، اهدای زمین ۲۰۰ واحد بهداشتی درمانی در سطح استان و خرید بیش از یک میلیارد تومان تجهیزات پزشکی را بخشی از کمک‌های خیرین مجمع سلامت استان عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1