تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۲
کد مطلب : ۱۷۸۴۰۰

تولید ۱۰ فیلم کوتاه و مستند در حوزه هنری

۰
کبنا ؛سرپرست حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از تولید ۱۰ فیلم کوتاه، مستند، داستانی و انیمیشن در حوزه هنری این استان خبر داد و گفت: تولید این آثار از مهمترین برنامه‌های واحد هنری استان در سال جاری است.
محمدشریف اسلامی‌نژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحد نمایش حوزه هنری یاسوج در سال جدید علاوه بر تولید نمایش جهت اجرای عمومی و شرکت در جشنواره‌های معتبر، سه روز در هفته با اجرای برنامه‌های آموزشی و کارگاه‌های‌ هفتگی هنرجویان و علاقمندان به تئاتر را تحت پوشش خود قرار می دهد.
سرپرست حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تفاوت بازیگری در شیوه‌های مختلف به ویژه سیستم استانیسلاوسکی و برشت در روزهای دوشنبه، نمایشنامه‌خوانی و تحلیل نمایشنامه‌هایی که خوانش می‌شوند در روزهای چهارشنبه و پخش فیلم نمایش‌های معتبر و حرفه‌ای ایران و جهان در روزهای شنبه از ۱۶ تا ۱۸ عصر از برنامه‌های حوزه هنری واحد نمایش است.
وی تصریح کرد: این برنامه‌ها با هدف جذب جوانان مستعد و علاقمندان و همچنین تولید آثار ارزشی منطبق با سیاست‌های حوزه هنری و نگاه ویژه به آثار بومی و آیینی برگزار می‌شود، ضمن اینکه در آینده کارگاه نمایشنامه‌نویسان مجرب برگزار می‌شود.
این مسؤول اضافه کرد: طی هفته‌های آینده فراخوان جهت چاپ نمایشنامه‌های نمایشنامه‌نویسان بومی و آثار حرفه‌ای این استان برگزار می‌شود.
سرپرست حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از تولید فیلم انیمیشن «تنگ بلور» در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: تولید ۱۰ فیلم کوتاه، مستند، داستانی و انیمیشن یکی از مهمترین برنامه‌های واحد هنرهای تصویری در سال جاری است.
وی اضافه کرد: فیلم انیمیشن تنگ بلور از محصولات واحد هنرهای حوزه هنری استان به نویسندگی و کارگردانی علی محمدی در ۱۰۰ ثانیه و به صورت سه بعدی تهیه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1