تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۵
کد مطلب : ۱۷۸۳۹۳

بی‌توجهی مدیرکل به قهرمانان ورزشی کهگیلویه

۱
۰
کبنا ؛در همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی کهگیلویه از بی‌توجهی مدیر کل این حوزه به ورزش کهگیلویه و غفلت از پروژه‌های ورزشی انتقاد شد.
همایش تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش شهرستان ظهر امروز در فرهنگسرای ارشاد دهدشت برگزار شد.
در این آیین که به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان تدارک دیده شده بود،جای خالی مدیر کل ورزش و جوانان استان شائبه بی‌توجهی و فراموشی ورزش و جوانان کهگیلویه را عملا به اثبات رساند و نشان داد این حوزه فعال و دارای ظرفیت‌های بالا در عرصه ورزش،در نگاه مقام ارشد ورزش استان بهایی ندارد.
ورزشکاران کهگیلویه که در رشته‌های مختلف چه در سطح کشور و چه بین‌الملل،مدال رنگارنگ بر گردن آویخته‌اند امروز در حالی به پاس افتخارآفرینی تجلیل شدند که با وجود دعوت از مدیر کل حتی نماینده به این مراسم نفرستاد.
بی‌توجهی و غفلت اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از جوانان شهرستان کهگیلویه تنها به عدم حضور در آیین قدردانی از مدال‌آوران محدود نیست که بتوان به راحتی از آن گذشت؛ورزش کهگیلویه از لحاظ بودجه به شرایطی رسیده است که تنها منبع مالی این حوزه مهم و حساس،درآمد حاصل از اجاره بهای اماکن ورزشی شده است.
پروژه‌های عمرانی که می‌تواند جوانان را به سمت و سوی ورزش بکشاند و راه را بر آسیب‌های اجتماعی سد کند به علت نبود اعتبارات راکد شده و با روند فعلی هر روز شاهد سیر نزولی در پیشرفت و توسعه ورزش این دیار خواهیم بود.مشکلی که تبعات ناشی از آن هر روز از گوشه و کنار شهرستان هم دیده می‌شود.
از طرفی، زمان برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران که می‌طلبید جشن شایسته‌ای باشد،گویا در تقویم روزی به غیر از شهادت امام هفتم به خود ندید و این تداخل جشن با شهادت باعث شد علیرغم تذکرات مجری مبنی بر اهدای صلوات به جای کف زدن،حرمت‌شکنی کرده و نوعی دوگانگی در فضای جلسه حاکم شود.
فرماندار کهگیلویه در این مراسم سخنان خود را با گله‌مندی آغاز کرد و اظهار داشت: مراسمی که قرار است از ۵۸ قهرمان و مدال‌آور تجلیل شود ضرورت داشت مدیر کل حضور پیدا کند.
علی پوزش با اشاره به اعتبارات ۱۴ میلیارد تومانی نفت،تخصیص این اعتبارات را کمک خوبی به توسعه ورزش شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ دانست و گفت: سرانه ورزش کهگیلویه هنوز به حد استاندارد نرسیده و نیازمند توجه است.
پوزش افزود: تحقق اعتبارات نفت می‌تواند به توسعه ورزش و ساماندهی پروژه‌های عمرانی این حوزه کمک شایانی داشته باشد.
رئیس اداره ورزش کهگیلویه نیز با بیان این‌که این مراسم به پاس ارج نهادن به مقام شامخ قهرمانان و مدال‌آوران برگزار شده است،افزود: قهرمانان شاخصی در رشته‌های مختلف ورزشی داریم که در سطح ملی و بین‌المللی افتخار کسب می‌کنند.
سید مسعود تقوی‌نژاد تصریح کرد: با توجه به امکانات محدودی که در شهرستان داریم از وضعیت قهرمانان راضی هستیم.
این مسئول با بیان این‌که سهم شهرستان از اعتبارات نفت ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از مجموع ۱۴ میلیارد تومان است،گفت: در حالی که پروژه‌های ورزشی گچساران از محل این اعتبارات تکمیل شده و در شهرستان‌های بویراحمد و دنا نیز در حال اجرا است اما عدم تخصیص این اعتبارات پروژه‌های ورزشی کهگیلویه را هم‌چنان در بلاتکلیفی و به کما برده است.
تقوی‌نژاد تصریح کرد: بودجه برگزاری همایش تجلیل از ورزشکاران از محل اعتبارات برگشتی اجاره بهای اماکن ورزشی تأمین شده و هیچ کمکی از اداره کل به این مراسم نشده است.
وی،با بیان این‌که اداره کل طبق برنامه سال گذشته همایش تجلیل از مدال‌آوران را باید برگزار کند،تصریح کرد: مراسم امروز تقدیر کوچکی از افتخارآفرینی ورزشکاران است.
این مسئول با اشاره به ساماندهی اماکن ورزشی شهرستان با بیان این‌که کهگیلویه در ساماندهی اماکن ورزشی در سطح استان اول است گفت: در حال حاضر بودجه ورزشی این شهرستان تنها از اعتبارات برگشتی اجاره بهای اماکن تأمین می‌شود.
در این مراسم از ۵۸ قهرمان و مدال‌آور در رشته‌های مختلف ورزشی تجلیل شد که ۳ عنوان کسب شده در قاره آسیایی و جهان و مابقی مقام قهرمانی کشوری بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

هندبالی
Iran, Islamic Republic of
سلام برادر تقوی ببخش این موقع مزاحم شدم ، حقیقتاً سایتها را مشاهده کردم موضوع جالبی دیدم،جشن تجلیل از قهرمانان ومدال اوران کهگیلویه ،احسنت کار جالبی بود امیدوارم چنین برنامه هایی تداوم داشته باشه ، ولی به عنوان خدمتگزار هندبال شهرستان برخود وظیفه دانستم مواردی را درقالب سوال از شما بپرسم دوست همفکرم !
١-کدام ورزش تیمی وتوپی در سال ٩۴موفقتر از هندبال بود که به خودتان به عنوان سرپرست اداره ورزش وجوانان اجازه دادید در این جشن از هندبال دعوت نکنید
٢- کدام ورزش شهرستان به اندازه هندبال در برگزاری دوره ها ی اموزشی فعال بود هرچند شما به عنوان متولی امر ورزش همیشه در دوره هایی ما غائب بودی
٣- کدام ورزش تیمی در شهرستان به اندازه هندبال میزبانی گروهی داشت
۴- جناب تقوی در چه رشته ای توپی وتیمی ایقد ملی پوش به اردوی تیمهایی ملی پایه دعوت شد بجز هندبال
۵- در چه رشته ای ورزشی ما در شهرستانمان کسی را به عنوان کادر ورزشی در تیمهایی ملی داشتیم که امروز هندبال در جشن شما مأیوس بود
۶- مهمتر از همه کمک شما به ورزش هندبال در راستای ارتقا این ورزش چه بوده ، ایا حین برگزاری مسابقات منطقه ٧ کشور یا برگزاری دوره هایی ورزشی در شهرمان اماکنی که شما!به عنوان سرپرست اداره شهرستان متولی اداره کردن انها بودی از ورزش مظلوم هندبال اخذیا وجهی دریافت نشد که جای بسی تاسف داره
حرف اخر برادر برگزاری جشن در روز شهادت وهمچنین اهمیت ندادن بالاترین مقام ورزش استان به چنین جشنی ما را خرسند میکند که در ان حضور نداشتیم زیرا جایگاه هندبال کهگیلویه فراتر از مدیریت مجموعه شما میباشد
باارزوی فردای بهتر برای ورزش کهگیلویه با اوردن مدیران دلسوز وکاربلد
برادر شما پارسائی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1