تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۹
کد مطلب : ۱۷۸۳۸۲

مدیران ناتوان را کنار بگذارید

۴۲
۰
کبنا ؛khadmi
لهراسب باقری
وضعیت کهگیلویه و بویراحمد روز به روز بد‌تر می‌شود.
آمار‌ها نشان می‌دهد وضعیت اقتصادی در جامعه کوچک استان روند مطلوبی ندارد، روز به روز بد‌تر می‌شود، بیکاری رشد سرسام آوری گرفته و به تبع آن مشکلات اجتماعی در حال گسترش است.
کهگیلویه و بویراحمد کوچک یک درصدی با منابع طبیعی و انسانی شایسته و بسیار که با مدیریت صحیح و مدبر می‌تواند رفاه و آسایش را برای ساکنان شریفش فراهم نماید شاهد شنیدن اخباری از خودکشی جوانانی هستیم که بی‌شک بیکاری، فقر و نبود وضعیت اقتصادی مناسب این سرمایه‌های انسانی را به سوی مرگ هدایت می‌نماید اما پاسخگوی این وضعیت کیست؟ چه کسانی باید بفکر این بیمار در کما باشند؟
کهگیلویه و بویراحمد بیمار در کما است که هر لحظه احتمال مرگ آن وجود دارد. بدبینانه نیست اگر گفته شود این بیمار در کما اگر مورد شوک درمانی و معاینه فوری متخصصان قرار نگیرد باید منتظر روزهای بد‌تر باشیم.
برای شناخت بیشتر آنچه بر سر کهگیلویه و بویراحمد است باید مسببان آن را شناخت. برای بررسی دقیق آن نیازمند تحقیق علمی مستند و مستدل به شاخص‌های مختلف توسعه هستیم اما در نگاه اول هم مردم در این وضعیت مقصرهستند و هم مسئولان.
باید پذیرفت متاسفانه فرهنگ کار در استان سیاست زده کهگیلویه و بویراحمد در میان مردم دیده نمی‌شود و چه بسیار نیازمندان این استان که بجای کار و تلاش برای کسب معاش به دنبال امور بی‌مایه و سست سیاسی هستند و تن به کار نمی‌دهند و یا جوانانی که تنها از کار، پشت می‌زنشینی را قبله آمال خود دانسته و برای رسیدن به آن به هر ریسمانی چنگ می‌زنند و موارد مشابه بسیار که مجال بحث آن در این مقال نیست.
البته باید نقش مدیران استانی را در این خصوص هم پررنگ دید که بنظر می‌رسد استراتژی مدونی برای گذر استان از فلاکت ندارند و اگر دارند با افزایش بی‌سابقه بیکاری در استان و سایر شاخص‌های توسعه قطعا به شکست انجامیده است.
مدیران استانی فعلی قریب به سه سال حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد آنچه داشته با تمام توان در طبق اخلاص گذاشته و انجام داده‌اند که نتیجه‌اش وضعیت امروز زادگاه ما است بنابراین ضمن تقدیر از خدمات این عزیزان باید گفت کهگیلویه و بویراحمد بیمار برای درمان نیازمند شوک درمانی است و این شوک درمانی جز با تغییر مدیران ارشد استان ممکن پذیر نیست.
نمایندگان استان در مجلس دهم که خوشبختانه شناخت کافی و وافی از منابع انسانی استان دارند باید با همدلی و وحدت و به دور از حاشیه‌های اطرافیان خود برای نجات این بیمار در کما بسرعت شوک درمانی را آغاز تا شاهد شفای نسبی این بیمار و توسعه استان باشیم. جلوی ضرر را از هرکجا بگیری منفعت است و باید برای جلوگیری از ضرر بیشتر مدیران ضعیف استان بسرعت برکنار شوند.
مدیران فعلی هم باید بپذیرند آنچه داشته‌اند انجام داده و بیش از این در توان ندارند که اگر داشتند انجام می‌دادند بنابراین ضروری است نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد با بررسی دقیق عملکرد مدیران استانی مدیران ضعیف را بسرعت کنار گذاشته تا راه توسعه با حضور مدیران توانمند‌تر هموار‌تر گردد.
 

 
*رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد
نام شما

آدرس ايميل شما

مطلع
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه در استان ما بدلایل سیاسی یک حاشیه امن برای مدیران ایجاد شده است مدیران کم کار با اتصال به منابع قدرت توانسته اند سالیان متوالی بدون کارایی در پست خود بمانند و تغییر انان بسیار مشکل میباشد و این کا مستلزم همت همگانی است
Iran, Islamic Republic of
اصلا همینکه از نمایند ان انتظار تغییر مدیران را داشته باشیم بزرگترین نشانه عقب ماندگی ماست دوست عزیز.
عمل بدبختی ما همین نوع فکر امثال جنابعالی هست.
دلسوز مردم
Iran, Islamic Republic of
امان از سیاست زدگی که این یادداشت نمونه آشکار اون هست که از نمایندگان مجلس که نباید هیچ نقشی در عزل نصب مدیران داشته باشند خواسته می شود که مدیران را تغییر دهند. واقعا بابت این یادداشت باید تاسف خورد
محمودی
Iran, Islamic Republic of
بر فرض هم که بر اساس برداشت نویسنده محترم ضعف برخی مدیران عامل بیکاری و بقیه مشکلات استان باشه آیا معقولانه هست که در سال پایانی دولت مدیری را تغییر بدهند آیا بی ثباتی مدیریتی آفت بزرگتری نیست. آیا علاج بیکاری با این پیشنهادات احساسی ممکنه.
پرهیزگار
United States
آیا منظورتون از این عکسی که گذاشتید این نیست که ریشه این مشکلات اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و فرهنگی به همین ها بر می گرده نه به سایرین.
سرفاریاب
Iran, Islamic Republic of
اقای باقری کسی که حقوق پرسنل تحت امرش رو یک ساله پرداخت نکرده و آه و فغان زن و بچه دردمندشون رو به حساب نیاره در مقامی نیست که در خصوص دیگران اظهار نظر کنه
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
جناب نویسنده وضعیت این بیمار بسیار وخیم است و از تیم پزشکی که این بیمار را تحت مداوا قرار دادند فقط یک نفر تعویض شده داروها هم همه مشابه هسنتد .
همه امکانات دارویی در مرکز و شهرهای بزرگ جمع شده امیدی به نجات بیمار نیست مرگ او حتمی است
رضایی
Iran, Islamic Republic of
من نگران این هستم که اینجور یاد داشت ها باعث بشه که برخی افراد مغرض شروع کنن به تخریب مدیران با لیاقت.
مدیران ضعیف که اصلا نه در اجتماعات و نه در رسانه ها آفتابی نمی شن هیچ خبری ازشون نیست و کسی هم کاری به کارشون نداره که تعدادشون هم کم نیست اما اخلاقا نباید از هیچ مدیری نام برده بشه من هم نام نمی برم نه از اداره نه از فرد.
رحیم
Iran, Islamic Republic of
شما را بخدا اینقدر خبرهای مربوط به شایعات عزل و نصب استاندار و معاوناش و مدیرا منتشر نکنین.
آیا شما فکر می کنید اگر اعضای هیات وزیران این دولت مدیران کهگلویه و بویراحمد بودند وضع استان ما از نظر رشد اقتصادی و توسعه پایدار از این بهتر بود؟!!!!
ستاره
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب اقای باقری انساالله موفق باشید
ستاره
Iran, Islamic Republic of
استان ما یک مدیری نیاز دارد چه در تهران نفوذ داشته باشد نه اینکه همیشه دفتردارانشان بگویند رفته استانداری جلسه یا ماموریت خارج از استان و..................................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
روزیتا
Iran, Islamic Republic of
یکی از مدیران صعیف استان گ
ب اقای گوهرگانی میباشه ک خود ذکر تاجگردون بهتر از شخص ی میدونه ک چقدر گوهرگانی ب وظائف ش عمل نکردخ و بیشترین شکایتهای مردمی را ب ایشان گفتند

لطف رسیدگی نمایید
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیران ، شبکه ومرکز بهداشت گچساران ! واقعاً ۱۰ سال اداره را به عقب کشیدند !!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
وای به حال اشتغال که مدیرش مظاهری باشه انصافا ماباید چنین مدیرکلی رتبه اخر باشیم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بعضی از این دوستان فقط دنبال مدیران بی سواد و نالایقند تا با انتخاب این افراد بتوانند نظرات و دیدگاه های خودشونو به مسند فدرت بنشونن چون افراد نالایق معمولا افرادی بله قربان گو هستند .مثلا شایع شده که قراره آفای دکتر آرمین محمودی که دانشگاه آزاد گچساران را به مرز نابودی کشاند بشه رئیس دانشگاه یاسوج و استان البته دانشگاه آزاد چون یکی از کاندیدها بد جور هوای محمودی را داره
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
جون هرکی دوست دارید نه از این مطالب بزارید نه هیچ کامنتی. بزارید این یکی دوسال باقیمانده این دولت مدیران با خیال راحت به کارشون ادامه بدهند.
فراموش نکنیم حداقل زمان برای ارزیابی عملکرد یک مدیر ۴ سال است و به همین خاطر دوره ریاست جمهوری و نمایندگی مجلس ۴ ساله تعریف شده.
امیر علی بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
عمل کنید گپ نزنید
بویر احمد بویر غیرت
Iran, Islamic Republic of
خدایی نمایندگان عزیز همت کنید مدیران سرد وبی خیال رو برکنار کنید به فکر جونا باشید اون ذنیا رو هم هست ما بدبخت شدم فدات بشم تاج کمکمون کن
حقیقت تلخ
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه برخی از مدیران نیست که از دولت قبل هستند و هنوز همون تفکرات احمدی نژادی همراهشونه فلذا به جد میطلبد که یک بازنگری اساسی در ترکیب مدیران صورت پذیرد .

ما به مدیران جوان ، باسواد ، خوشفکر و کاربلد امثال ((دکتر نوروزی)) ها نیازمندیم .
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
واقعا وضعیت چیدمان مدیران در استان خیلی بد و بی رنامه بوده بطوری که شان و جایگاه مدیر رو زیر سوال برده مدیران انتصاب شده نه از بعد سواد و علم و نه وجهه اجتماعی و سیاسی جایگاه مناسبی ندارند علی الخصوص جهاد کشاورزی و شرکت نفت آقایان نماینده علی الخصوص جناب تاجگردن انتظار عامه مردم این خواهد بود که هرچه سریعتر تصمیمی قاطع و شایسته در این خصوص اتخاذ فرمایید
تولید کننده
Iran, Islamic Republic of
اولش بعضی از باشتیهای تازه به دوران رسیده مثل گوهرگانی باشد که بخش کشاورزی استان را نا بود کرده وما گلخانه داران پس از عزل ایشون از دست وی به دادگاه شکایت خواهیم کرد.
گمنام
Iran, Islamic Republic of
جناب باقری وقتی پدر جنابعالی و امثالهم وام های میلیاردی میگره برا راه اندازی کارخونه هاتون ......معلومه که با اون وام های کلان اگه دولت به همه اقشار جامعه بده مشکلات کمتر میشه ...بنده برای شما و پدرتون احترام زیادی قائلم اما دیدگاهم اینه که هر چند شما خیلی در پیشرفت صنعت استان نقش خوبی داشتید ولی چرا باید شما وام میلیاردی بگیرید و خیلی از جوانان برای گرفتن یه وام چن میلیونی باید ۷ خان رستمو رد کنن ؟؟؟ تازه معلوم هم نیست که گیرشون بیاد..............لعنت بر بی عدالتی...این جامعه بیماره شک نکنید جناب باقری ..حالا کی باعث و بانیش هست اونشو خدا میدونه
امید
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود بر جناب مهندس لهراسب باقری پدر صنعت کشورمان ایران واستانمان بی شک رهنمود های جنابعالی بعنوان یکی از صنعتگران بزرگ میهمن عزیزمان در شکوفایی اقتصاد ورزش و دیگر امورات بی تاثیر نخواهد بود برای جنابعالی وخانواده ی بزرگ باقری طول عمر را از پروردگار خواهانیم
قشقائي
Iran, Islamic Republic of
واقعاً برای قشقائی ها هیچ کاری نشده .باید آقای تاجگردون فکری به حال این بینوایان بکند .
دروس
Iran, Islamic Republic of
خصوصا یه نظری و مدیرل دهدشت داشته بین ، برق که از همه واجب تره
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
اولی استانداره.داد نخبگان رو در اورد
تقی
Iran, Islamic Republic of
شما چکاره ایی که نظر می دهید متاسفم برای افرادی که اینها گوش کنند
Iran, Islamic Republic of
ای خدا زارعی خودش که ضعیفه مدیرانش که از خودش بهتر نمیبشن
اصلاح طلب لنده
Iran, Islamic Republic of
روحانی چهار ساله هست صد در صد مردم بپا خیزید و بار دیگر به احمدی نزاد رای دهید
فوتبالی
Iran, Islamic Republic of
اگر برادر آقای نماینده گچساران بزارن که مدیران کار خودشون رو بکنند
Iran, Islamic Republic of
مدیر شبکه بهداشت ودرمان چرام همش دنبال فامیل بازیه و سست عنصر نالایقه
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
واقعا گل گفتی شبکه بهداشت گچساران ده سال به عقب برگشته
شمس الله
Iran, Islamic Republic of
عامل بدبختی وعقب ماندگی کهگیلویه فقط مدیرانی هستند که نه لایقند ونه متعهد ونه شایسته فقط سیاسی ..................
Iran, Islamic Republic of
از این استاندار ضعیف تر تا الان ندیدم !!!!؟ شاهکار آقای خادمی ایجاد قومگرایی ، مدیرانی که به درد ریس یک مجتمع کوچک تو یک بخش هم نمی خورند فقط چون منتسب به استاندار هستند و استاندار هم کارچاق کن آنها پیش تاجگردون هست مدیر شدند و این یعنی عقب ماندگی اسم ای دولت اعتدال و اصلاحات هست ولی می بینیم از خود استاندار تا تاجگردون تا منطقیان تا هرکسی که به ظاهر داعیه اصلاح طلبی دارند فقط فقط فقط از قومگرایی حمایت کردند '''او بوره همته'' همتون را آب ببره...
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش از سازمان گرفته تا مناطق نابود است اصلاً خبری ار کیفیت آموزش نیست کسی هم نظار ت ندارد واقعا مدیر توانمند در آموزش و پرورش نیست. فکری عاجل کنید.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقاً اگر یک مدیر با کلاس با سواد وباشخصیت وبا خانواده داریم خدا وکیلی اقای پورالحسینی رئیس اموزش وپرورش گچسارانه
مهتلا
Iran, Islamic Republic of
معیارانتخاب مدیران نمونه ازنظررحیمی:آوردن لیوان و......میباشدکه پورالحسینی خوب بلده واجرایی کرده!!
منصور
Iran, Islamic Republic of
رییس بیمارستان شهیدرجایی گچساران راتابیشترازاین گندنزده عوض کنید!!این هشداره!!ازماگفتن بودازتاجگردون ومسءولین دانشگاه نشنیدن!!
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
مشکلات ازانتخاب مردمه خودکرده راتدبیرنیست
لوداب
Iran, Islamic Republic of
این روزها اگه توانتخابات خوب برقصی میشی مدیر خواه کاربلد باشی خواه نباشی مثل مدیران امروزی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
وای از امور عشایر که خانوادگی اداره میشود .
Iran, Islamic Republic of
کجای که حرف از برکناری مدیران توسط نمایندگان می زنی؟ مگر اطلاع نداری که نماینده کارش نیست که متاسفانه بجای خدمت به مردم این کار در استان رواج پیدا کرده وعادی وعرف شده است.نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد با بررسی دقیق عملکرد مدیران استانی مدیران ضعیف را بسرعت کنار گذاشته تا راه توسعه با حضور مدیران توانمند‌تر هموار‌تر گردد.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1