تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۵
کد مطلب : ۱۷۸۳۱۶

کسب دو مقام برتر دانش آموزان گچسارانی در جشنواره ملی تبیان

۶
۰
کبنا ؛دانش آموزان گچسارانی در یازدهمین دوره جشنواره پروژه‌های ملی دانش آموزی تبیان در دانشگاه شهید بهشتی تهران موفق به کسب دو مقام بر‌تر شدند.
سیدعبدالعظیم حسینی، مدیر پژوهش سرای دانش آموزی دکتر حسابی گچساران با اعلام این خبر افزود: در مرحله مقدماتی این جشنواره بیش از ۵ هزار دانش آموز از ۲۰ استان کشور شرکت کردند که بیش از ۱۲۰۰ تیم در سه بخش مسابقات، سمینارهای علمی و غرفه‌های علمی به مرحله پایانی راه پیدا کردند.
وی افزود: گچساران با سه تیم در سه گرایش گلایدر، سازه بالسایی و سازه ماکارونی در این مسابقات شرکت کرد که در ‌‌نهایت دانش آموزان محمد هادی پرهون و علی بیرمی از دبیرستان علامه طباطبایی در گرایش گلایدر مقام اول و دانش آموزان نرجس سادات حسینی، میمنت فرهمندیان و زینب نبی الهی از دبیرستان علم الهدی در گرایش سازه‌های بالسایی مقام دوم را کسب کردند.
مدیر پژوهش سرای گچساران با اشاره به تلاش‌های چند ماهه دانش آموزان جهت شرکت در این مسابقات گفت: دانش آموزان به مدت سه ماه با همکاری انجمن هوافضای گچساران و سرپرستی آقای افشین مردانی مراحل آمادگی جهت شرکت در این جشنواره را طی کردند و در پایان این جشنواره به عنوان تیم تحسین شده داوری مورد تشویق قرار گرفتند.
حسینی با اشاره به عزم جدی پژوهشسرای دانش آموزی دکتر حسابی جهت حمایت از دانش آموزان علاقه‌مند و مستعد، از برگزاری برنامه‌های متنوع آموزشی در تابستان خبر داد و افزود: پژوهش سرای آمادگی دارد با برگزاری دوره‌های متنوع از جمله هوافضا، ستاره‌شناسی، رباتیک، برنامه نویسی، آشنایی با خلبانی، عکاسی، زیست‌شناسی و... دانش آموزان را با رشته‌های مختلف آشنا و پس از آن با تشکیل انجمن‌های علمی و پژوهشی، دانش آموزان را به فرآیند پژوهشی وارد کند و از میان انجمن‌های علمی تیم‌های دانش آموزی جهت اعزام به سایر مسابقات علمی مختلف داخلی و خارجی آماده شود.
جشنواره ملی پروژه‌های دانش آموزی تبیان صبح پنج شنبه ۹ اردیبهشت در دانشگاه شهید بهشتی تهران آغاز و عصر جمعه ۱۰ اردیبهشت با حضور وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس دانشگاه شهید بهشتی پایان یافت.
gachsaran (1) gachsaran (2) gachsaran (3) gachsaran (4) gachsaran (5)
نام شما

آدرس ايميل شما

ایل باوی66
Iran, Islamic Republic of
احسنت
2گنبدان
Iran, Islamic Republic of
پتروشیمی و پالایشگاه چیشد تاجگردون؟
حسینی
Iran, Islamic Republic of
آفرین به فرزندان گچساران
بابک فرهمندیان
Iran, Islamic Republic of
میمنت فرهمندیان (عموی عزیز) امیدوارم که با رشد روز افزون خود در تمام مراحل تحصیلی و زندگی بتوانی شایستگی خودت را به اثبات برسانی و یک فرد موفقی برای شهر و کشور مان باشی
گشتاسبی
Iran, Islamic Republic of
با سلام . برای فرزندان سرزمینم آرزوی سربلندی و برای دلسوزان تعلیم و تربیت در پژوهشسرا بویژه جناب آقای حسینی آرزوی عزت و سلامتی میکنم. گشتاسبی .تهران
دانش اموز علم الهدی
Iran, Islamic Republic of
گل کاشتین بچه ها ...افرییییییییین
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1