تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۱۷۸۲۹۸

برخورد با افزایش قیمت خود سرانه مکان‌های گردشگری

۰
کبنا ؛ظهر امروز با حضور مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، معاونت  توسعه مدیریت، معاونت گردشگری و کارشناسان این حوزه و با حضور مالک های  اردوگا های تفریحی  شهر یاسوج مشکلات این باغ ها بررسی شد.
محمود باقری در این جلسه با اشاره به اینکه بیشترین حجم مسافران تابستانی به استان در دو شهرستان سردسیری بویراحمد و دنا خواهد بودلازم است زیر ساخت های لازم در این دو شهرستان فراهم شود.
دبیر کار گروه گردشگری کهگیلویه وبویراحمد  با بیان اینکه بخش خصوصی بازوی توانمندی در کنار دولت برای خدمات دهی به گردشگران است گفت:سرمایه گذاری و تقویت بخش گردشگری بهترین و مناسب ترین راهکار برای رونق اقتصاد و توسعه همه جانبه کهگیلویه وبویراحمد خواهد بود.
محمود باقری با اشاره به اینکه بیش از ۱۸ ارودگاه تفریحی در شهر یاسوج مرکز استان وجود دارد اظهار کرد:در این ارودگاهها علاوه بر خدمات دهی به گردشگران برخی از مجالس شادی وعروسی مردم برگزار می شود.
وی نظارت بر این اماکن را وظیفه دستگاهای نظارتی از جمله اداره کل میراث فرهنگی استان دانست و افزود:در بازرسی های کارشناسان این اداره کل با هرگونه تخلف برخورد جدی خواهد شد و با فرد متخلف تعارفی نداریم.
باقری خدمات دهی مطلوب به شهرودندان را وظیفه دولت دانست و یاد اورشد :از هیچ تلاشی برای ایجاد زیر ساخت ها و رفاه مردم دریغ نخواهیم کرد.
مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه وبویراحمد خطاب به مالک های ارودگاهای تفریحی اظهار کرد: هر گونه افزایش قیمت خود سرانه برای خدمات دهی خلاف قانون است و با فرد متخلف برابر قانون برخورد میشود.
باقری در پاسخ به  پیشنهاد مالک های اردوگاههای تفریحی مبنی بر افزایش قیمت گفت: در جلسه ای با حضور نماینده مالک های ارودگاهای تفریحی و کارشناسان حوزه گردشگری این پیشنهاد بررسی می شود و جواب نهایی از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.
بر پایه این گزارش ،استان کهگیلویه وبویراحمد با داشتن بیش از ۳۰۰ منطقه تفرجگاهی ، گردشگری و طبیعی، داشتن بیش از دوهزار اثر تاریخی و ۷۵۰ اثر ثبت شده ملی در کنار بیش از ۳۵۰ بقعه متبرکه سالانه به ویژه در ایام نوروز و تابستان میزبان گردشگران و مسافران زیادی از اقصی نقاط ایران و حتی جهان است.
IMG_2854 IMG_2861 IMG_2860 IMG_2859 IMG_2858 IMG_2848 IMG_2849 IMG_2851 IMG_2856 IMG_2857
IMG_2855
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1