تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۱۷۸۲۹۵

اجرای پروژه شبکه دولت در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛rasooمدیرکل دفتر فناوری اطلاعات ارتباطات استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اجرای پروژه شبکه دولت با تکنولوژی کم هزینه ADSL در ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عباس رسولی صبح امروز در نشست مدیران فناوری دستگاه‌های دولتی استان کهگیلویه و بویراحمد که به منظور هماهنگی جهت اجرای پروژه شبکه دولت در سالن شماره یک استانداری استان برگزار شد، با بیان اینکه، توسعه دولت الکترونیک از سیاست‌های دولت است، اظهار کرد: دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم برای اجرای شبکه دولت و توسعه دولت الکترونیک در ادارات‌کل و ادارات شهرستانی صورت گرفت.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات ارتباطت استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: دولت تصمیم گرفته است با کمترین هزینه پروژه شبکه دولت و دولت الکترونیک را در سطح ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد به مرحله اجرا در آورد.
رسولی افزود: در همین راستا زیرساخت‌ها جهت اجرای شبکه دولت فراهم شده است و انتظار می‌رود مدیران و کارشناسان فناوری دستگاه‌های دولتی همکاری لازم برای تحقق اجرای پروژه شبکه دولت و توسعه دولت الکترونیک را انجام دهند.
وی با بیان اینکه این پروژه یک شبکه کاملاً امن است، گفت: پروژه توسعه شبکه دولت با تکنولوژی کم هزینه ADSL در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود.
رسولی بیان کرد: اتوماسیون اداری، خدمات الکترونیکی، مکاتبات اداری، سیستم سامان و دیگر خدمات روی این پروژه به اجرا در می‌آید.
نام شما

آدرس ايميل شما

موسوی باشت
Iran, Islamic Republic of
درود برجناب رسولی عزیز انصافا از زمانی ایشان این مسولیت را عهده دار شده اند با دفاترپیشخوان تعامل وهمکاری خوبی دارند
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1